mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
snesman (20500) skrev:Daniel-Dane (20499) skrev:Det er Guds forbandelse.
Also, jeg fandt billedet frem for at vise, at både årskarakterer og eksamenskarakterer kommer på.
Men var det oprindelige spørgsmål ikke hvad der talte med i gennemsnittet, eller er det mig der er retarderet?
Det ene udelukker ikke det andet!
Cervio (20503) skrev:Hvorfor virker det at stirre hjernetomt ud i rummet eller ud af vinduet så interessant, når man sidder til time?
The lesser of two evils...
Det interessante er: Børn fødes med en naturlig nysgerrighed og lyst til at lære. Hvordan og hvorfor er det lige at skolen hiver det ud af de stakkels unger, og erstatter det med kedelige timer og sure lektier?
Mark Jensensavner simple spil til farten
Nogen der har nogle forslag til nogle simple spil til min netbook (win7) som ikke er online og som dur til touchpad (dvs ikke tidskritiske/finmotoriske spil :P) måske over i noget turbaseret strategi eller lign, helst gratis self =P
Nogen der har nogle forslag til nogle simple spil til min netbook (win7) som ikke er online og som dur til touchpad (dvs ikke tidskritiske/finmotoriske spil :P) måske over i noget turbaseret strategi eller lign, helst gratis self =P
Du mangler hjerterfri, den slår begge dine spil med længder. :-)
Du mangler hjerterfri, den slår begge dine spil med længder. :-)
På Singleplayer er jeg ifærd med at bygge et sky-empire. og det mest krævende indtil nu var at bygge en komplet farm så højt oppe - og få transporteret græs og dyr derop :P
Så skal i da hoppe ind på Vibes server, vi kører adventure maps fortiden, dvs vi skal samarbejde om at finde en wool i alle farver gemt forskellige steder på mappet.
Faktisk skideskægt, og en god afveklsing til altid kun at bygge de samme høje tårne eller små huse hehe
Faktisk skideskægt, og en god afveklsing til altid kun at bygge de samme høje tårne eller små huse hehe
Bachy (20516) skrev:Faktisk skideskægt, og en god afveklsing til altid kun at bygge de samme høje tårne eller små huse hehe
Så vidt jeg husker brugte du det meste af din tid buret inde. Men jeg kan huske forkert.
SlettetBruger (20517) skrev:Så vidt jeg husker brugte du det meste af din tid buret inde. Men jeg kan huske forkert.
Hmm .. Så vidt jeg husker, var den gode SlettetBruger ret god til at spærre folk inde når de var afk i et par minutter, lidt ala hvad Trylleklvonen udsætter mig for nu :)
Bachy (20518) skrev:Hmm .. Så vidt jeg husker, var den gode SlettetBruger ret god til at spærre folk inde når de var afk i et par minutter, lidt ala hvad Trylleklvonen udsætter mig for nu :)
vi skal jo holde traditionen ved lige :)
og for at ud dybe adventure mapsne lidt mere, så er det Vech's Super Hostile maps vi arbejder på, hvor man som bachy skriver skal finde forskellige farver wool rundt om på mappet og så samle dem på Victory Monomentet, eneste regl er man ikke må farve/crafte wool og bruge til VM ellers er resten op til en selv, hvordan vi for bragt woolen hjem.
LinguaIgnota (20526) skrev:#20525
Heroes of Might and Magic II. /thread
Meget relevant, men har gennemført det op til flere gange også gold expansionsne. Oh well who am i kidding, self kan man da lige gøre det en gang til :D (er det egentlig frit tilgængeligt? tror kun jeg har det liggende på en cd i kælderen somewhere)
Hamderbob (20523) skrev:Bachy (20521) skrev:Se kære lille Porre, du er ikke længere væk end at jeg kan finde dig, måske jeg skal alliere mig med en murer og kigge forbi Den Royale By Tynne
tror sku porre er for hurtig til en murer kan nå at murer ham inde.
STEIIIIIN UM STEIN! BAUE ICH DICH EIN!
OxxY (20525) skrev:*suk* det var i ringe til. Angående emulatorer tror jeg at min stakkels lille atom vil blive alt for varm og bruge for meget power på at emulere, den slags pleger at være ret så innefektivt, men godt bud ellers.
Også NES/SNES og GB(A)? De kan jo køre på en Android-telefon (det kan PSX i øvrigt også), så jeg tror ikke det er noget problem. Men nu ved jeg ikke lige hvilke konsoller du godt kan lide. Wii og PS2 ville selvfølgelig ikke kunne lade sig gøre.
Skal jeg lave et spil til SNES?
Apropros Minecraft: Jeg spiller i øjeblikket på en tekkit-server. Det er nice.
Apropros Minecraft: Jeg spiller i øjeblikket på en tekkit-server. Det er nice.
Bachy (20521) skrev:Se kære lille Porre, du er ikke længere væk end at jeg kan finde dig, måske jeg skal alliere mig med en murer og kigge forbi Den Royale By Tynne
Du får da aldrig en murer tæ på porren. Han knækker jo sammen af grin, når han ser femfingerskoene.
Hvert år fordobles salget af fivefingers, i år forventer man at sælge op til 8 mio par. Det er mange mennesker der skal knække sammen af grin rundt omkring.
Det er hermed forbudt at kommentere på mine sko før man har læst "Born to run"
Det er hermed forbudt at kommentere på mine sko før man har læst "Born to run"
SlettetBruger (20535) skrev:Hvert år fordobles salget af fivefingers, i år forventer man at sælge op til 8 mio par. Det er mange mennesker der skal knække sammen af grin rundt omkring.
Ja, det bliver verdenens undergang. Folk tror at vi udsulter planeten, men det har Vibram fundet en løsning på.
SlettetBruger (20535) skrev:Det er hermed forbudt at kommentere på mine sko før man har læst "Born to run"
tl;dr
Mamad (moveax1ret) (20536) skrev:og det er hermed forbudt at kommentere nazismen før man har læst mein kampf............
Nej.
Min mama mener at det er på tide at familien fortærer en fandens masse ko, og har fået den mærkelige idé, at det ikke er nok med en stor lækker oksesteg. Der skal kraftedemig også dessert til.
Hun får så den endnu mere mærkelige idé, at jeg skulle være mesterkokken der kunne rådgive hende i hvilken dessert hun burde servere.
Nogen der har et skidegodt forslag? Krav...
* Skal gerne være en klassiker eller kending i det danske køkken. Sådan noget "da farfar var barn"-dessert. Det kan familien så godt li'. Ikke noget fesent Carte D'or fis.
* Ikke Citronfromage, det lavede hun sidst. Det smager fint, men gerne lidt variation
* Ikke (Gl.dags) æblekage, det laver hendes moster så ofte.
Gogo kreative mennesker. :D
Hun får så den endnu mere mærkelige idé, at jeg skulle være mesterkokken der kunne rådgive hende i hvilken dessert hun burde servere.
Nogen der har et skidegodt forslag? Krav...
* Skal gerne være en klassiker eller kending i det danske køkken. Sådan noget "da farfar var barn"-dessert. Det kan familien så godt li'. Ikke noget fesent Carte D'or fis.
* Ikke Citronfromage, det lavede hun sidst. Det smager fint, men gerne lidt variation
* Ikke (Gl.dags) æblekage, det laver hendes moster så ofte.
Gogo kreative mennesker. :D
Skidegod gammel dessert:
Måneskinsdessert (Sne)
--------------------------------------------------
(4 personer)
4 blade husblas
1½ dl meget varmt vand
150g sukker
1 citron
2 æggehvider
Husblas opløses helt i det varme vand. Sukker og
citronsaften hældes i og røres rundt. Gem eventu-
elt lidt saft til tilsmagning til sidst. Tilsidst
kommes æggehviderne i og det hele piskes til en
halvstift luftig masse. (15-30 minutter) Stil det
på køl i et par timer inden servering.
2 æggeblommer
40g sukker
1 tsk vanilie
2dl pisket fløde
Æggeblommer, sukker og vanilie pisket godt sammen
og vendes i flødeskummet. Rør det lidt op inden
servering da det kan skille.
Velbekomme!
Måneskinsdessert (Sne)
--------------------------------------------------
(4 personer)
4 blade husblas
1½ dl meget varmt vand
150g sukker
1 citron
2 æggehvider
Husblas opløses helt i det varme vand. Sukker og
citronsaften hældes i og røres rundt. Gem eventu-
elt lidt saft til tilsmagning til sidst. Tilsidst
kommes æggehviderne i og det hele piskes til en
halvstift luftig masse. (15-30 minutter) Stil det
på køl i et par timer inden servering.
2 æggeblommer
40g sukker
1 tsk vanilie
2dl pisket fløde
Æggeblommer, sukker og vanilie pisket godt sammen
og vendes i flødeskummet. Rør det lidt op inden
servering da det kan skille.
Velbekomme!
disse kager, serveret med hjemmelavet vanilleis og evnt. lidt frugt.
Mnc (20539) skrev:Min mama mener at det er på tide at familien fortærer en fandens masse ko, og har fået den mærkelige idé, at det ikke er nok med en stor lækker oksesteg. Der skal kraftedemig også dessert til.
Mincemeat lyder passende.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.