mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
JarmMaknsen:
Det er lørdag, har været oppe soden 08:35, hvad sker der. Me is old.
Men så Drive i går, og den var fed.
Det er lørdag, har været oppe soden 08:35, hvad sker der. Me is old.
Men så Drive i går, og den var fed.
Mark Jensen søger nye 'venner'
Hvad siger I andre til, at vi opstøver Vandfarves mormor og inviterer hende til at deltage her på newz?!
Danish
Steve Jobs (17401) skrev:Det er lørdag, har været oppe soden 08:35, hvad sker der. Me is old.
Sjovt, der vångede jeg også. Normalt vågner jeg tidligst kl. 10.
Zhadow (17403) skrev:Sjovt, der vångede jeg også. Normalt vågner jeg tidligst kl. 10.
samme her. It must be A CONSPIRACY
Zhadow (17405) skrev:Det er sådan, socialdemokraterne får deres ekstra 12 minutter: Mindcontrol!!!1!
OH MY! Jeg har allerede arbejdet i en time i dag! Mere end tolv minutter har det fået!
Android og iPhone kan tether fra usb og wifi (bluetooth?). Windows kan lave en adhoc med internetdeling.
Edit:
Jeg læste W7... Nå, men har du prøvet at søge?
Edit:
Jeg læste W7... Nå, men har du prøvet at søge?
Android kan ikke tether via Bluetooth - ikke medmindre der findes en app til det, i hvert fald.
Ifølge en blogpost er der ikke mulighed for at dele internetforbindelsen på en WP7 ikke-Mango-telefon.
Bloggeren disser så også idéen med tether (altså - USB-forbindelse mobil-computer). Jeg fandt det ekstremt smart da jeg installerede Win7 på min computer. Hverken LAN eller WAN understøttedes native (jep - ethernet-kortet duede ikke!!!), men så kunne jeg da bruge min Nexus S som modem. Skidesmart at muligheden er der.
Ifølge en blogpost er der ikke mulighed for at dele internetforbindelsen på en WP7 ikke-Mango-telefon.
Bloggeren disser så også idéen med tether (altså - USB-forbindelse mobil-computer). Jeg fandt det ekstremt smart da jeg installerede Win7 på min computer. Hverken LAN eller WAN understøttedes native (jep - ethernet-kortet duede ikke!!!), men så kunne jeg da bruge min Nexus S som modem. Skidesmart at muligheden er der.
Alrekr (17410) skrev:Android kan ikke tether via Bluetooth
I kno'. Den var nu til iPhone. Det er lidt fail, hvis iPhone ikke kan tether over WiFi.
Alrekr (17412) skrev:OnkeLingu morer sig vel over at Windows 7 kunne præstere at smide drivere til netkortene væk? :)
Onkel Ignota er til fest med de unge på Frederiksberg-ish de næste mange timer, så vi har newz.dk for os selv.
Lad os gå amok, kalde ham øgenavne og feste, som det var 1999 igen.
Mark Jensen synes, kinesisk mad er ulækker:
Jeg så et program i fjernsynet for ikke så lang tid siden, der omhandlede verdens største kinesiske restaurant. I den forbindelse fremviste de tilberedningen af en menu, hvor de tager levende fisk op, snitter i dem, mens de er levende og koger selve kroppen i friture ganske hurtigt. På den måde ligger fisken stadig og er levende på tallerkenen, mens den prøver at trække vejret.
Er det ikke dyreplageri, eller kan fisken i virkeligheden intet mærke?
Jeg så et program i fjernsynet for ikke så lang tid siden, der omhandlede verdens største kinesiske restaurant. I den forbindelse fremviste de tilberedningen af en menu, hvor de tager levende fisk op, snitter i dem, mens de er levende og koger selve kroppen i friture ganske hurtigt. På den måde ligger fisken stadig og er levende på tallerkenen, mens den prøver at trække vejret.
Emil (17417) skrev:Er det ikke dyreplageri, eller kan fisken i virkeligheden intet mærke?
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-125...
Emil (17417) skrev:Mark Jensen synes, kinesisk mad er ulækker:
Det er en fisk - I dunno, vi slagter en milliard køer, skyder dem i hatten, hænger dem med benene i vejret og skærer halsen over, så tyngdekraften og hjertet tømmer skidtet for blod. Ved ikke om det er dyreplageri, jeg er lidt ligeglad, selvom jeg altid får ondt af de stakkels hummere, der ligger i kølediske og kikker ud.
Men koen er død efter skuddet, fisken bliver tilberedt levende!
Alrekr (17410) skrev:Android kan ikke tether via Bluetooth - ikke medmindre der findes en app til det, i hvert fald.
Velkommen til fucking stenalderen.
Det var bare totalt yndlingsafsnit i det indlæg.
Og så afventer jeg i øvrigt en flamebait fra Mark Jensen. Han er lidt af en indebrændt fAgdroid, kan jeg fortælle jer. Lidt ligesom Trentard og Dumbass, men mindre højlydt.
Jeg ved ikke hvor meget Samsung og andre producenter tilføjer og fjerner fra Android, men min kan tether'e med alt andet end håndtegn. (Samsung Galaxy SII)
Emil (17417) skrev:Mark Jensen synes, kinesisk mad er ulækker:
Det du er ude i er om fisken opfatter smerte på samme måde som et menneske gør det. Når man har med køer at gøre tager man om stress, da det giver kødet en dårligere smag, det er vist nok pga. de stoffer man udskiller i en stress situation. Det er det samme som er gældende for fisk, men at man dog kan sige at fisken er endnu mere simpel livsform. Så spørgsmålet er hvor meget den opfatter når det sker og hvornår den er død i forløbet, for det kan sagtens tænkes at når den bliver friturestegt levende så dør den og resten er nerverne.
Men for mig er det vigtigste at man behandler dyrene ordenligt inden man spiser dem. Ja, naturen er ikke ligefrem venlig når rovdyrene dræber deres byttedyr, men deres måde er oftest indrettet til at slå dyret hurtigst mulig. Så en tilberednings form hvor hele hovedpointen er at holde dyret i live i så lang tid som muligt er barbarisk og burde forbydes. De gange hvor jeg har set de klip har jeg ikke kunnet tænke andet end at de kokke selv burde koges levende i kogende olie.
I forhold til aflivnings metoder i Danmark er det ganske humant, det værste er nok gasning af svin! Her får man dem ind i et rum, de bliver bedøvet med gassen og så går man ind bagefter og hænger dem op og skærer halsen over.
Og lige en sidste kommentar til halal slagtning, så er det også en ganske human måde at gøre det på! Dyret dør indenfor 1 sek da hjernen meget hurtigt lider af blodmangel(ildmangel) og så bedøves den og dør så kort tid efter. Det hele sker så hurtigt at den ikke når at opfatter ret meget.
Zhadow (17423) skrev:Jeg ved ikke hvor meget Samsung og andre producenter tilføjer og fjerner fra Android, men min kan tether'e med alt andet end håndtegn. (Samsung Galaxy SII)
Hm. Det kan tænkes at Samsung har tilføjet det, for min Nexus S kan ikke tether med Bluetooth.
LinguaIgnota (17422) skrev:Velkommen til fucking stenalderen.
Det var bare totalt yndlingsafsnit i det indlæg.
o.O
Onkel, hvad mener du?
Mikaels måmse skrev:Hej Mikael!
Tak for din mail, som gjorde mig lidt klogere. Det vil selvfølgelig glæde mig, at hvis/når du kommer forbi min dør vil prøve at se på det. Det er dejligt at vi har nogle ens gener. Det har af og til strejfet mig, men vi er jo også i familie med hinanden!! Det er ligeså meget min nysgerrighed, der gør at jeg gerne vil kunne åbne den.
Vil du ikke godt svare mig om det kan tænkes at mine mails til dig ryger direkte ind på Facebook?????
(bla bla bla)
Fem spørgsmålstegn, endda. Jeg ved ikke, om jeg skal græde eller grine. o.O
pewbe (17421) skrev:#17420
Om fisken bliver tilberedt levende eller "drukner" er vel for fanden lige meget?
Zhadow (17423) skrev:Jeg ved ikke hvor meget Samsung og andre producenter tilføjer og fjerner fra Android, men min kan tether'e med alt andet end håndtegn. (Samsung Galaxy SII)
Jeg vil lige rette mig selv her, for den har ikke infrarød port. Men er der nogen, der stadig bruger den forældede teknologi til noget fornuftigt? Nej.
Ej, ja det var sgu tider dengang man kunne opdatere sin Palm IIIc via infrarød mellem den og sin "bærbare" Acer Travelmate.. Fantastisk når man lige fik skubbet en af tingene 20 mm og så røg forbindelsen!
Har et Radeon 5850 med HDMI output. Hvis mit tv er tændt og jeg har sat HDMI kablet fra pc til tv, så kan mit 5850 ikke vise noget via DVI men kun via HDMI. Jeg har ingen mulighed for at skifte mellem DVI og HDMI af hvad jeg kan se. Problemet er at jeg bliver nødt til altid at have stikket ude af pc'en eller tv'et, og kun sætte det i når jeg skal have pc'en til at vise billede på tv'et. Begge steder er det ikke særligt bekvemt at komme til når HDMI kablet skal sættes i eller tages ud.
Er der nogle der ved om det er muligt at skifte mellem HDMI og DVI på 5850, eller en anden løsning på problemet? Har overvejet en HDMI switch, så hvis det bliver nødvendigt er der så nogle der kan anbefales? Skal jo som sådan kun kunne skifte mellem 2 output/input, men helst 100% manuelt og 100% billigt.
Er der nogle der ved om det er muligt at skifte mellem HDMI og DVI på 5850, eller en anden løsning på problemet? Har overvejet en HDMI switch, så hvis det bliver nødvendigt er der så nogle der kan anbefales? Skal jo som sådan kun kunne skifte mellem 2 output/input, men helst 100% manuelt og 100% billigt.
Mark Jensen har fundet sin Wii frem fra kælderen
Hvor køber man den billigste Wii controller med motion plus og nunchuck controller-sæt henne?
DX? ebay??
Hvor køber man den billigste Wii controller med motion plus og nunchuck controller-sæt henne?
DX? ebay??
HerpDerp?!
Filmplakater/Covers :
Hvorfor er navnene på skuespillerne næsten aldrig placeret over det rigtige fjæs, når dette optræder på plakat/cover?
Eksempler: http://imageshack.us/photo/my-images/64/conairtt2....
http://www.millarca.dk/grafik/nocountry.jpg
Filmplakater/Covers :
Hvorfor er navnene på skuespillerne næsten aldrig placeret over det rigtige fjæs, når dette optræder på plakat/cover?
Mark Jensen på en flyver
Sidder lige og forbereder mig til min store rejse i morgen, da jeg ser at man i håndbagagen ikke må medbringe:
- Toy weapons or other imitations
- Catapults
- All types of knives
- Razorblades
- Darts
- Scissors, including small nail scissors
- Cricket and baseball bats, etc.
Altså helt konkret, hvad refere catapults til i den sammenhæng? Er det slangebøsser, som dog hedder en slingshot på engelsk, eller hvad?
Sidder lige og forbereder mig til min store rejse i morgen, da jeg ser at man i håndbagagen ikke må medbringe:
- Toy weapons or other imitations
- Catapults
- All types of knives
- Razorblades
- Darts
- Scissors, including small nail scissors
- Cricket and baseball bats, etc.
Altså helt konkret, hvad refere catapults til i den sammenhæng? Er det slangebøsser, som dog hedder en slingshot på engelsk, eller hvad?
Steve Jobs (17438) skrev:HerpDerp?!
Filmplakater/Covers :
Mon ikke det har noget at gøre med, at man læser fra venstre mod højre, så de store navne er dem der først bliver nævnt?
MiniatureZeus (17439) skrev:Altså helt konkret, hvad refere catapults til i den sammenhæng? Er det slangebøsser, som dog hedder en slingshot på engelsk, eller hvad?
Det må det være:
http://en.wikipedia.org/wiki/Catapult skrev:For the handheld weapon, see Slingshot.
MiniatureZeus (17440) skrev:Steve Jobs (17438) skrev:HerpDerp?!
Filmplakater/Covers :
Mon ikke det har noget at gøre med, at man læser fra venstre mod højre, så de store navne er dem der først bliver nævnt?
Det har jeg umiddelbart ikke noget bud på eller lavet en komparativ undersøgelse af, men muligvis, men hvorfor shooper de så ikke bare ansigterne i den rækkefølge?
#17443 så er et par store patter sgu da bedre end en subtil omflytten af navne.
Steve Jobs (17442) skrev:MiniatureZeus (17440) skrev:Steve Jobs (17438) skrev:HerpDerp?!
Filmplakater/Covers :
Det har jeg umiddelbart ikke noget bud på eller lavet en komparativ undersøgelse af, men muligvis, men hvorfor shooper de så ikke bare ansigterne i den rækkefølge?
Fordi at når du ser på en plakat, så er det det i midten du opdager først (det gyldne snit).
Ved så ikke lige om det giver mening på NCFOM-plakaten. Har vidst kun set den én gang, så kan ikke lige huske om hvor stor en rolle om Tommy har i forhold til Javier, men altså..
Hr. Kejser (17437) skrev:Mark Jensen har fundet sin Wii frem fra kælderen
DX? ebay??
Wireless Remote Controller with Built-in MotionPlus for Wii (White)
Designer's Nunchuck Controller for Wii (sort - spar $1.70)
MiniatureZeus (17445) skrev:Steve Jobs (17442) skrev:MiniatureZeus (17440) skrev:Steve Jobs (17438) skrev:HerpDerp?!
Filmplakater/Covers :
Fordi at når du ser på en plakat, så er det det i midten du opdager først (det gyldne snit).
Ved så ikke lige om det giver mening på NCFOM-plakaten. Har vidst kun set den én gang, så kan ikke lige huske om hvor stor en rolle om Tommy har i forhold til Javier, men altså..
det har tilsyneladende noget at gøre med skuespillernes status og ikke en skid andet,men svarer stadig ikke på, hvorfor de ikke tænker på det, når de får shooopet/skudt billedet.
"And not only does placement of credit get worked into the contracts, but also the font size, such as "Star's name will be displayed in the same point size as the Movie Title.""
Steve Jobs (17447) skrev:det har tilsyneladende noget at gøre med skuespillernes status og ikke en skid andet,men svarer stadig ikke på, hvorfor de ikke tænker på det, når de får shooopet/skudt billedet.
Du er god til at svare på dit eget
Anyways, jeg gætter på, at det er fordi vi læser fra venstre mod højre, samtidig med at vi afkoder et billede fra midten og udefter. Det kan i hvert fald forklare lidt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.