mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Time to play Minecraft!vandfarve (9338) skrev:MiniatureZeus (9334) skrev:vandfarve (9333) skrev:Mark Jensen
Kender I noget til IBM's CityOne, og er der nogle, som har prøvet det?
Det ser rigtig fedt ud, hvis man er som mig og er vild med RTS'er og ikke mindst samfundsproblemer.
Ser da ret så interessant ud... Men er det kommet ud?
Jep, det blev lanceret i primo oktober 2010.
Jeg tænker, at jeg skal kaste mig over det, men jeg har ikke lige haft tid, hvorfor jeg gerne vil høre, om det er noget værd.
coday (9351) skrev:Dumdidum
Hvilken kampsport er den sejeste, som man kan træne i DK/aalborg?
Eller sagt på en anden måde hvad for en bør jeg starte til?
Jeg har ingen erfaring inden for kamp sport..
http://www.martialarts.dk/main.asp
læs i de mange "Hvilken kampsport er noget for mig" tråde
De hader når man spørger hvad man skal ^^
Det er ligeledes en database over alle træningssteder.
Aflang kan være mange ting :S Spidsvinklet trekant måske.
Lyt ikke til Elskov.. Its the medication talking ;D
Lyt ikke til Elskov.. Its the medication talking ;D
En spidsvinklet, ligebenet trekant. Mere konkret bliver det nok ikke. Tjo, ligebenet er vel lige meget.
markjensen
Has anyone really been far as decided to use even go want to do look more like?
You've got to be kidding me. I've been further even more decided to use even go need to do look more as anyone can. Can you really be far even as decided half as much to use go wish for that? My guess is that when one really been far even as decided once to use even go want, it is then that he has really been far even as decided to use even go want to do look more like. It's just common sense.D9 / DeeDee / Daniel-Dane / DD / DanielDane / pusser (9362) skrev:markjensen
#markjensen
med eller uden farve?
700-800 kr kun i sort ca. Men det kommer meget an på hvor i landet du skal have den lavet og hos hvem.
Så vidt jeg husker bor du i København, så jeg vil foreslå dig at tage ind og snakke med Onkel Allan han er bestemt en af de bedste derovre.
med eller uden farve?
700-800 kr kun i sort ca. Men det kommer meget an på hvor i landet du skal have den lavet og hos hvem.
Så vidt jeg husker bor du i København, så jeg vil foreslå dig at tage ind og snakke med Onkel Allan han er bestemt en af de bedste derovre.
#Kris: Så meget :O men den skal være i farve, så den bliver nok pænt dyr :(
Ja, jeg bor i KBH. Jeg gemmer lige dit link :) tak.
Ja, jeg bor i KBH. Jeg gemmer lige dit link :) tak.
#Kris: Det er rigtigt nok :) men det måtte stadig gerne være lidt billigere. Min mor bliver ikke glad! Har du en?
Elskov (9363) skrev:Bllets (9360) skrev:Elskov (9357) skrev:Vi kan kalde den Jørgen?
AAAAHAHAHAHA!
Hvorfor egentlig lige Jørgen?
Syntes det er synd for Jørgen...
Jørgen kan få sig en kæreste; en lille tyk trekant, der hedder berit 8D
Så vidt jeg ved, så vil trekanter nu helst have firkanter med nogle gode former :D
markjensen (9369) skrev:#Kris: Det er rigtigt nok :) men det måtte stadig gerne være lidt billigere. Min mor bliver ikke glad! Har du en?
Jeg kender en der har et tattoo sæt som jeg kan låne, så jeg kan da gøre det ganske billigt?! En slags elevpris kan vi vel kalde det!
Ronson (9375) skrev:Hvem fanden har ikke en mor?
Jeg har engang hørt om en der ikke havde en mor :( <<< cool story
Der er ikke noget mere ultrahomo end små tatoveringer. Og hillbillypunker-stjerner og pis mig i øret.
Deeerp se mit lille fisse tegn og hvor unik det gør mig, deeerp, det betyder kingkongdingdong og er rigtig vigtig for mig deerp deerp deerp hurr durr. Deeerp se min asiatiske diminituve mandekrop, som en dværg kan prygle, fyldt med LA-gangstastyle tats, deerp deerp jeg er så mega leet. deerp.
Kort sagt: Køb et eller andet, du kan bruge til noget. Medmindre du får et tramp-stamp/amager-nummerplade, det ville være lulz.
Edit: Og du er mere unik, hvis du ikke har en.
Deeerp se mit lille fisse tegn og hvor unik det gør mig, deeerp, det betyder kingkongdingdong og er rigtig vigtig for mig deerp deerp deerp hurr durr. Deeerp se min asiatiske diminituve mandekrop, som en dværg kan prygle, fyldt med LA-gangstastyle tats, deerp deerp jeg er så mega leet. deerp.
Kort sagt: Køb et eller andet, du kan bruge til noget. Medmindre du får et tramp-stamp/amager-nummerplade, det ville være lulz.
Edit: Og du er mere unik, hvis du ikke har en.
tanghaar (9379) skrev:Der er ikke noget mere ultrahomo end små tatoveringer.
Ja? :)
Men jeg har altså ikke tænkt mig et eller andet kedeligt asiatisk tegn eller noget. Og jeg overvejer det også stadig kun!
Fjolle (9386) skrev:Er jeg den eneste der er nervøs for stilletter?
Nej, mig også. Men nu har jeg efterhånden så god træning med at gå på tæer i mine Fivefingers sko, at jeg tror ville kunne gå i høje hæle uden at brække benene.
snesman (9390) skrev:Jeg tror ikke nødvendigvis at Fjolle mente at han ikke går i højhælede, fordi han er bange for at forstuve en ankel. Men grineren nok at du har gjort dig de overvejelser:)
Nu var det for at være sjov... men Jo xD jeg har faktisk tænkt "Det må være nemt for mig at gå i høje hæle" :D
Elskov (9389) skrev:Bllets (9385) skrev:Stiletter der ligner noget fra 60'erne dog...
Nu til dags er de nu mere frække... ;)
ja, okay, jeg brugte kun 30 sek. på tegningen xD
Hvis du nu endelig skal vise dine talenter, så brug mere tid :D
Man kunne få det forkerte indtryk ellers ;)
Bllets (9392) skrev:Hvis du nu endelig skal vise dine talenter, så brug mere tid :D
Jeg flasher gerne mine talenter 8D jeg har engang tegnet Caek og en troldmand til ZiN (som han ikke ville have ò_ó) og overvejer at spare sammen til at få tatoveret denne her :D
Elskov (9393) skrev:Bllets (9392) skrev:Hvis du nu endelig skal vise dine talenter, så brug mere tid :D
Jeg flasher gerne mine talenter 8D jeg har engang tegnet Caek og en troldmand til ZiN (som han ikke ville have ò_ó) og overvejer at spare sammen til at få tatoveret denne her :D
Muligt at lave en forespørgsel på en tegning? ;)
Ellers er da det ikke helt skidt... :)
Elskov (9397) skrev:Bllets (9396) skrev:Muligt at lave en forespørgsel på en tegning? ;)
Ellers er da det ikke helt skidt... :)
sagtens, hvad vil du have? :D
Tak 8D
Et hoved af en kat og lidt af kroppen, men et smykke om halsen, hvor vedhænget skal ligne http://www.dragonflydecalz.com/images/uploads/Hord... :)
Så lidt :D
Bllets (9398) skrev:Et hoved af en kat og lidt af kroppen, men et smykke om halsen, hvor vedhænget skal ligne http://www.dragonflydecalz.com/images/uploads/Hord... :)
okay.. kigger på det over weekenden :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.