mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://ekstrabladet.dk/kup/article1445385.ece
Vil de også til at straffe rema1000 og føtex for at sælge dem i går?
Fjolle (9403) skrev:http://ekstrabladet.dk/kup/article1445385.ece
Nej fordi de blev jo tvunget af onde onde Lidl til at sælge dem :)
Tynd humlesuppe
Er Sne-øllene lige så piv ringe i år som de var sidste år?
og et tillægspørgsmål: Nogen der har set 47'ere endnu nogen steder?
Elskov (9402) skrev:Bllets (9401) skrev:Uhh... Lyder lækkert :D
Skal jeg så stalke den her tråd i løbet af weekenden? ;)
meget gerne, for vil gerne have feedback på om det skal gøres anderledes end jeg lige gør det i første forsøg :P
Okay.. Så stalker jeg tråden i løbet af weekenden.. og skal nok begrænse mig til tråden ;)
Bllets (9407) skrev:Elskov (9402) skrev:Bllets (9401) skrev:Uhh... Lyder lækkert :D
meget gerne, for vil gerne have feedback på om det skal gøres anderledes end jeg lige gør det i første forsøg :P
Okay.. Så stalker jeg tråden i løbet af weekenden.. og skal nok begrænse mig til tråden ;)
lol det styrer du selv :D
Elskov (9410) skrev:true that, men nu bliver det for langhåret til, at jeg kan være med, når jeg på samme tid skal forestille at følge med i latintimen :P I fail at multitasking..
latintimen... Lyder rimelig kedeligt?
Og burde du ikke kunne multitaske fantastisk taget visse ting i betragtning? ;)
#9412 tja, lær det, og du har rigtig nem adgang til at lære sprog.
Elskov (9412) skrev:Bllets (9411) skrev:latintimen... Lyder rimelig kedeligt?
Og burde du ikke kunne multitaske fantastisk taget visse ting i betragtning? ;)
det er det også, det er hardcore grammatik hele vejen igennem.
Det er en myte, at kvinder kan multitaske :P
Det er fakta... ikke myter... prøv at være en mand..
tanghaar (9413) skrev:#9412 tja, lær det, og du har rigtig nem adgang til at lære sprog.
Latin eller multitasking? :P
tanghaar (9413) skrev:#9412 tja, lær det, og du har rigtig nem adgang til at lære sprog.
I know, men fuck det er indviklet.
Bllets (9414) skrev:Det er fakta... ikke myter... prøv at være en mand..
vil jeg gerne prøve :D men srsly, hvis du mødte mig ville du finde ud af, at jeg knap nok kan gå og snakke på samme tid xD
Fjolle (9406) skrev:OxxY (9405) skrev:Tynd humlesuppe
Er Sne-øllene lige så piv ringe i år som de var sidste år?
It's the same shit they sell every year pinky. :)
Sne øllene varier voldsomt i kvalitet fra år til år, sidste år var dog i særdeleshed slem, ved ikke hvorfor, men sådan er det nuengang. Var 2 eller 3 år siden de rent faktisk var ganske ok.
Oh well, jeg køber jo sikkert ikke nogen ligegyldig hvad, så ved egentlig ikke hvorfor jeg spurgte. Jeg klarer mig nok med 47'ere, Århus Bryghus, St. Feullin og St. Bernadous. :D
Bllets (9417) skrev:Noget siger mig det ikke helt passer... Kvinder kan altid snakke :D
Det er både sandt og falsk, jeg kender op til flere kvinder der ikke er i stand til noget som helst andet når de snakker. F.eks. er det umuligt at røre i en gryde og snakke samtidig. Jeg bliver altid nervæs npr jeg skal ud og køre bil med den slags mennesker >_<
Elskov (9418) skrev:tsk tsk, alle de fordomme :P
Forskel på fordomme og realiteter ;)
OxxY (9419) skrev:Det er både sandt og falsk, jeg kender op til flere kvinder der ikke er i stand til noget som helst andet når de snakker. F.eks. er det umuligt at røre i en gryde og snakke samtidig. Jeg bliver altid nervæs npr jeg skal ud og køre bil med den slags mennesker >_<
Og så er der forskel på om de kan eller bare helt glemmer maden fordi de bliver så engageret i samtalen... :p
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-34784271
Har USMC en afdeling på østerbro?!?
Fjolle (9421) skrev:http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-34784271
Ja
MiniatureZeus (9423) skrev:http://awesomescreenshot.com/0373753bc
Er det en form for spam eller noget?
Det er en video, hvor folk skal trykke "Synes godt om" eller what the fuck folk nu skal gøre, for at få lov til at se den. Når man så gør det, så giver man samtidig den skjulte applikation, som der i virkeligheden er tale om, lov til at poste på ens væg. Og ja, det er spam af værste skuffe :D
Hvorfor FANDEN er min router nu begyndt at drille?
Det er en billig SMC something-something med nyeste firmware, og den har fungeret perfekt i længere tid.
Men siden torsdag aften har den ikke kunnet leverer med end 1-2 Mbit op og ned, hvilket er pænt træls, når man nu har 60/60 :<
Kører jeg udenom routeren og direkte i fiber-modemmet, så kører det som det skal, så jeg føler mig overbevist om at det er routeren, der fucker up.
Kan man gøre noget ved den, eller skal der bare en ny til?
Det er en billig SMC something-something med nyeste firmware, og den har fungeret perfekt i længere tid.
Men siden torsdag aften har den ikke kunnet leverer med end 1-2 Mbit op og ned, hvilket er pænt træls, når man nu har 60/60 :<
Kører jeg udenom routeren og direkte i fiber-modemmet, så kører det som det skal, så jeg føler mig overbevist om at det er routeren, der fucker up.
Kan man gøre noget ved den, eller skal der bare en ny til?
Du leger ikke med p2p-fildeling vel? For mange routere har ingen begrænsning på hvor mange forbindelser til andre ip, den kan holde åben, hvilket tvinger den i knæ. Kan ikke huske hvad det helt præcist hedder, men havde engang samme problem, hvor det var antallet af forbindelser der havde sløvet den ned. Håber det kan lede dig i retning af en løsning!
Har du tidligere kunne udnytte din forbindelse via routeren?
Jeg har endnu ikke mødt en af de billige SMC-routere der har kunne trække bare 10Mb nogenlunde stabilt.
Du kan prøve at lave en firmwareopdatering, også selv om det er til samme firmware, efterfulgt af reset og opsætning.
Hjælper det ikke, vil jeg anbefale dig at skifte til en bedre router.
Jeg har endnu ikke mødt en af de billige SMC-routere der har kunne trække bare 10Mb nogenlunde stabilt.
Du kan prøve at lave en firmwareopdatering, også selv om det er til samme firmware, efterfulgt af reset og opsætning.
Lige en ekstra detalje.
Visse udbydere tillader kun en klient på fuld hastighed.
Så før du sætter routeren til, så skal du, med computeren tilsluttet direkte, skrive "ipconfig /release", hvorefter du sætter routeren til.
Visse udbydere tillader kun en klient på fuld hastighed.
Så før du sætter routeren til, så skal du, med computeren tilsluttet direkte, skrive "ipconfig /release", hvorefter du sætter routeren til.
Jakob Jakobsen (9428) skrev:#27
Jeps - som skrevet, så har det kørt perfekt i lang tid efterhånden. Jeg har lavet factory reset mv. uden held.
Den er nok bare stået af :<
Bllets (9401) skrev:Uhh... Lyder lækkert :D
okay, jeg har ikke fået kigget på det endnu :( denne her weekend er gået med alt andet end tegning (selvom jeg er til tegnetræf oO), men regner med at se på det i dag/aften.
Elskov (9432) skrev:Bllets (9401) skrev:Uhh... Lyder lækkert :D
okay, jeg har ikke fået kigget på det endnu :( denne her weekend er gået med alt andet end tegning (selvom jeg er til tegnetræf oO), men regner med at se på det i dag/aften.
Lyder godt... Jeg har været til fødselsdag i går og skal til noget socialt tam tam i aften... Så det går nok :)
... som generelt altid er tålmodighed ;)
Colapusheren (9434) skrev:Hvorfor blev denne tråd lukket?
http://newz.dk/forum/tagwall/paa-tur-med-google-ma...
Som alle andre tråde her blev den låst fordi der ikke har været aktivitet i 14 dage.
markjensen
Hvis jeg nu gerne vil genopleve Super Mario 64 (og jeg ikke har en N64 mere), er den eneste måde så Nintendo DS-remake? Eller kan man på Wii hente gamle spil, ligesom Playstation Store har gamle PS1-spil?
Hvis jeg nu gerne vil genopleve Super Mario 64 (og jeg ikke har en N64 mere), er den eneste måde så Nintendo DS-remake? Eller kan man på Wii hente gamle spil, ligesom Playstation Store har gamle PS1-spil?
markjensen (9439) skrev:markjensen
Der findes også diverse emulatorer på nettet, hvis ikke du har noget imod at spille det på computeren :)
Colapusheren (9441) skrev:Der findes også diverse emulatorer på nettet, hvis ikke du har noget imod at spille det på computeren :)
Det har jeg overvejet, men ved ikke lige hvor sjovt det er med tastatur :-/. Men det er værd at prøve inden jeg bruger penge på en wii :S
markjensen (9442) skrev:Det har jeg overvejet, men ved ikke lige hvor sjovt det er med tastatur :-/. Men det er værd at prøve inden jeg bruger penge på en wii :S
Har selv spillet hele Super Mario 64 igennem på emulator, og det er skam helt udmærket. Eneste minus er, at man er fastlåst til 4 retninger pga. piletasterne. Det kan gøre nogle passager lidt besværlige.
Det er bare at købe en controller.
I øjeblikket (da jeg alligevel har en Wii, som jeg ikke bruger) spiller jeg en del SNES-spil med Wii’ens Classic Controller (via Bluetooth).
Hvis du vil ha’ det helt rigtige feel, kan du jo også købe en N64 controller til PC’en. :)
Det er bare at købe en controller.
I øjeblikket (da jeg alligevel har en Wii, som jeg ikke bruger) spiller jeg en del SNES-spil med Wii’ens Classic Controller (via Bluetooth).
Hvis du vil ha’ det helt rigtige feel, kan du jo også købe en N64 controller til PC’en. :)
Kommer du så ikke lige forbi og tager et spil Ocarina of Time sammen med mig først? Jeg kan krafthelvede ikke huske, hvem der lånte min N64. :(
LinguaIgnota (9448) skrev:Kommer du så ikke lige forbi og tager et spil Ocarina of Time sammen med mig først? Jeg kan krafthelvede ikke huske, hvem der lånte min N64. :(
Jeg købte på et tidspunkt 3 stykker af OoT, hvor jeg beholdte det ene og fik solgt det andet.
Dvs. der ligger ét her med dit navn på, bassemand. Hvis du vil have det, så er det dit.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.