mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
markjensen (9299) skrev:Okay, det er løgn :( i virkeligheden er det fordi jeg stiller mange dumme spørgsmål, og så kan folk åbenbart godt lide at forestille sig at det er mig der stiller dem alle.
Okay, DET var løgn, for du er jo virkelig sej og lækker og alt muligt.
Du er for meget på. Du er desuden også for meget.vandfarve (9304) skrev:Markjensen
Var Newz.dk lige nede i et minuts tid?
D9 / DeeDee / Daniel-Dane / DD / DanielDane / pusser (9305) skrev:Du er for meget på. Du er desuden også for meget.vandfarve (9304) skrev:Markjensen
Var Newz.dk lige nede i et minuts tid?
Hmm... Newz.dk lader til at være meget ustabil.
Jeg får timeout, når jeg pinger siden.
LinguaIgnota (9312) skrev:Pegetåen, langetåen og ringetåen.
Sådan har jeg også lært det... fuck om det er rigtigt, det er til at finde ud af
vandfarve (9313) skrev:Utroligt, at man altid skal rette på dig, flotte fyr.
Jeg var pædagogisk!
SlettetBruger (9314) skrev:Sådan har jeg også lært det... fuck om det er rigtigt, det er til at finde ud af
I er fandeme heller ikke for kløgtige derovre i Jylland!
Colapusheren (9315) skrev:Det giver da ingen mening. Langetåen er jo ikke den længste. Ikke på mine fødder i hvert fald!
Jeg tror, du har ret!
vandfarve (9322) skrev:SlettetBruger (9320) skrev:søndag morgen hvis jeg ikke husker helt forkert fra mine køredage :D
Bestemt ikke kl 16 eftermiddag
Jeg fik at vide mandag morgen før kl. 10.
Kan nogle bekræfte det?
Ja, da jeg boede hos mine forældre (lige overfor en OK-tank) var det billigt søndag aften/nat.
I morges da jeg tankede kl. 8:59 kostede det 10,12 kr/l, i dag kl. 15 kostede det 10,82 kr/l.
coday (9319) skrev:Harpe Svenson
Hvornår på ugen og dagen er det billigst at købe benzin/diesel?
I Fredericia (Vejlevej) er det typisk torsdag aften, dog nogle gange onsdag aften, hvis det er Shell der starter kampen.
MiniatureZeus (9326) skrev:ROOOOOONSON!
Er det ikke snart tid til julehuen?
Hvorfor sidder jeg og læser dette ? Og nu skriver jeg også ...... NEJJJJ ....
Den bliver sikkert lanceret i forbindelse med j-dag.MiniatureZeus (9326) skrev:ROOOOOONSON!
Mark Jensen
Kender I noget til IBM's CityOne, og er der nogle, som har prøvet det?
Det ser rigtig fedt ud, hvis man er som mig og er vild med RTS'er og ikke mindst samfundsproblemer.
Det ser rigtig fedt ud, hvis man er som mig og er vild med RTS'er og ikke mindst samfundsproblemer.
vandfarve (9333) skrev:Mark Jensen
Ser da ret så interessant ud... Men er det kommet ud?
snesman (9335) skrev:Ingen problemer, men de muffer jeg har brugt er principielt til svagstrøms- og tele-kabler.
hvorfor skifter du ikke bare ledningen!
- Som elektriker ville jeg nok råde dig til at bruge nogen muffer som er designet til at kunne klare stærkstrøm.. :) Men jeg tror ikke der kommer til at ske noget når du bare har en lampe i ledningen! :)
Jeg ville smide en ny ledning på, eller bruge nogle relevante krympemuffer med aflastning.
Den muffe du linker til, er ikke lavet til den størrelse ledning og vil skære den halvt over.
Desuden er det ikke sikkert at den kan holde ledningen godt nok, med blottede strømførende ledere til følge, når du lige får rykket i ledningen.
Den muffe du linker til, er ikke lavet til den størrelse ledning og vil skære den halvt over.
Desuden er det ikke sikkert at den kan holde ledningen godt nok, med blottede strømførende ledere til følge, når du lige får rykket i ledningen.
MiniatureZeus (9334) skrev:vandfarve (9333) skrev:Mark Jensen
Ser da ret så interessant ud... Men er det kommet ud?
Jep, det blev lanceret i primo oktober 2010.
Jeg tænker, at jeg skal kaste mig over det, men jeg har ikke lige haft tid, hvorfor jeg gerne vil høre, om det er noget værd.
OxxY (9339) skrev:Hvorfor er JBS Tights aldrig på tilbud? 100kr parret er altså i den dyre ende, selvom de er rare at have på :(
Hos Mr. i Holbæk får du 2 par til 150 kr.
MiniatureZeus (9340) skrev:Hos Mr. i Holbæk får du 2 par til 150 kr.
Sikker på det ikke er briefs? Det er hvad de normalt koster i hvertfald, men hvis det er tights, så skal jeg godt nok finde en Mr. her i Århus og på rov.
Så tillægsspørgsmål: Ligger der en Mr. et sted i Århus?
edit: nm, der ligger en både på strøget og i Bruuns.
OxxY (9342) skrev:Sikker på det ikke er briefs? Det er hvad de normalt koster i hvertfald, men hvis det er tights, så skal jeg godt nok finde en Mr. her i Århus og på rov.
Så tillægsspørgsmål: Ligger der en Mr. et sted i Århus?
edit: nm, der ligger en både på strøget og i Bruuns.
Er ikke lige så ferm inden for mandeundertøjsbranchen, men kan se på æsken der står tights.
Ronson (9345) skrev:Det er ikke jul før Experts julekatalog kommer ud. Det ved du godt.MiniatureZeus (9326) skrev:ROOOOOONSON!
Anyway:
Hvorfor er det altid tykke rednecks der stemmer republikansk i USA? Kommer altid til at tænke på ignota.
Fordi de er (surprise!) dårligere uddannede. Don't get me started on this...
Det' skægt - jeg kan heller ikke se en tyk redneck, uden at tænke på Ronson. Og det kan I heller ikke, hvis I har set hans Youtube-videoer.
Næeh, når du er i en bås, så er der vel næppe plads til andre. Instantrimshot.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.