mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
#mov: Ah, men du kan jo ikke konkludere noget ud fra et enkelt projekt. Du har dog ret alligevel. Smilinger.dk er også php.
Du har ikke noget imod Java?!
Du har ikke noget imod Java?!
Nej, mit favorit sprog er c++, så kommer Java- men jeg kan kode de fleste. PHP hader jeg heller ikke som sådan- men det er altså noget rod.
Der er kun et sprog jeg hader- det er Perl.
Der er kun et sprog jeg hader- det er Perl.
Ja, det er desværre blevet ret rodet. Men det er et hyggeligt sprog alligevel :) Det er bare vildt irriterende at skulle skrive $ hele tiden.
C++ var ret irriterende i grafik pga. de lange typenavne (vi brugte et vektorbibliotek vores lærer vist selv havde lavet).
C++ var ret irriterende i grafik pga. de lange typenavne (vi brugte et vektorbibliotek vores lærer vist selv havde lavet).
irreterende i grafik? Jeg forstår ikke hvad du mener.
for (vector<int>::iterator it = v.begin(); it!=v.end(); ++it) {
cout << *it << endl;
}
??
Det ændrer sig i det nye c++
for (vector<int>::iterator it = v.begin(); it!=v.end(); ++it) {
cout << *it << endl;
}
??
Det ændrer sig i det nye c++
MyMathTypes::vector3_type
MyMathTypes::matrix4x4_type
Okay, de var kortere end jeg huskede, og når man bare kunne redefinere dem med kortere navne, gjorde det selvfølgelig ikke så meget. Det virkede bare lidt som et grimt hack. Jeg håber vi skal have mere C++ senere - ellers må jeg lære det selv.
MyMathTypes::matrix4x4_type
Okay, de var kortere end jeg huskede, og når man bare kunne redefinere dem med kortere navne, gjorde det selvfølgelig ikke så meget. Det virkede bare lidt som et grimt hack. Jeg håber vi skal have mere C++ senere - ellers må jeg lære det selv.
det ligner at du du skriver namespacet først, så skal du bare skrive:
using namespace MyMathTypes;
øverst i din compilation unit- så skal du bare skrive
vector3_type
;)
c++ er bøvlet og alt for stort, men når man først bliver god til det er det super kraftfuldt.
Og der er lige nogle strategier man skal lære for at gøre livet nemmere for sig selv......bla.
brug altid referencer istedet for pointers hvis du kan.
brug aldrigt gamle c funktioner.
brug en form for autopointer istedet for en pointer hvis du kan.
brug aldrigt arrays.
inden jeg lærte de strategier syntes jeg c++ var en bitch :)
using namespace MyMathTypes;
øverst i din compilation unit- så skal du bare skrive
vector3_type
;)
c++ er bøvlet og alt for stort, men når man først bliver god til det er det super kraftfuldt.
Og der er lige nogle strategier man skal lære for at gøre livet nemmere for sig selv......bla.
brug altid referencer istedet for pointers hvis du kan.
brug aldrigt gamle c funktioner.
brug en form for autopointer istedet for en pointer hvis du kan.
brug aldrigt arrays.
inden jeg lærte de strategier syntes jeg c++ var en bitch :)
Kris: Jeg har vist tidligere skrevet til dig om en java-bog, men du svarede aldrig :( og nu har jeg ikke råd (ps3-spil er dyre!!)
mov: Jeg tror der er et kursus i at skrive biblioteker hvor de vistnok bruger c++. Hvis jeg selv skal lære det, er det måske bedre at vente til den nye version. Meh. Det er irriterende at lære noget nyt hvis man ikke rigtigt skal bruge det til noget (og dermed ikke får øvelse).
tanghaar: Det skal være med store bogstaver! Ellers virker det ikke ordentligt.
mov: Jeg tror der er et kursus i at skrive biblioteker hvor de vistnok bruger c++. Hvis jeg selv skal lære det, er det måske bedre at vente til den nye version. Meh. Det er irriterende at lære noget nyt hvis man ikke rigtigt skal bruge det til noget (og dermed ikke får øvelse).
tanghaar: Det skal være med store bogstaver! Ellers virker det ikke ordentligt.
mangler du en bog om java? Hvis du kommer forbi randers må du gerne få en af mig........du må også godt få en om j2ee
Jeg har Core java 2 advanced features
Jeg har Core java 2 advanced features
Kris (9012) skrev:moveax1ret:
Du ødelægger min bogforretning når du giver ting væk gratis.
Det minder mistænkeligt meget om, hvad en glædespige ville råbe efter et tilfældigt tøsepigebarn på B-52, der netop har scoret hendes kunde.
... ja, gu' røv ødelægger det deres forretningsmodel, når du gi'r det væk gratis!
Nåh, hvor var jeg?
#mov: Den bog Kris har er om billedmanipulation, men ellers tak :) så intet blowjob til dig. Randers er jo også vildt langt væk. Måske er vandfarve frisk?
#Kris: Jeg skal lige se hvad min SU siger når den er kommet ind på kontoen næste gang. Jeg har også lige fået DR licens :(. Hvor meget skulle du have for den?
#tanghaar: OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
#Kris: Jeg skal lige se hvad min SU siger når den er kommet ind på kontoen næste gang. Jeg har også lige fået DR licens :(. Hvor meget skulle du have for den?
#tanghaar: OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
oxxy:
fra wikipedia: Twink (gay slang), a term for young or young-looking gay or bisexual men
fra mine egne "erfaringer": de er tit tynde og uden muskler
Edit: og uden hår på kroppen. Overhovedet!!
fra wikipedia: Twink (gay slang), a term for young or young-looking gay or bisexual men
fra mine egne "erfaringer": de er tit tynde og uden muskler
Edit: og uden hår på kroppen. Overhovedet!!
markjensen:
Det var de der bøger:
C++ How to Program
P.J. Deitel
ISBN: 0-13-615250-3
Paperback - 2007, 6. udgave
Digital Image Processing Using Java 6
N. Efford
ISBN: 0-201-59623-7
Paperback - 2000, 1.udgave
Og du vil vildt gerne have begge to, det kan jeg mærke på dig. For 150 kr er det dine. Og så lige en 45 kr til fragt. De løber ingen steder og der er flere underlige bøger hvor de kommer fra.
Den eneste der gider købe mine bøger er alligevel vandfarve, så når du har penge til overskud, så giver du mig en pm. Så skal jeg nok love at svare den her gang.
Det var de der bøger:
C++ How to Program
P.J. Deitel
ISBN: 0-13-615250-3
Paperback - 2007, 6. udgave
Digital Image Processing Using Java 6
N. Efford
ISBN: 0-201-59623-7
Paperback - 2000, 1.udgave
Og du vil vildt gerne have begge to, det kan jeg mærke på dig. For 150 kr er det dine. Og så lige en 45 kr til fragt. De løber ingen steder og der er flere underlige bøger hvor de kommer fra.
Den eneste der gider købe mine bøger er alligevel vandfarve, så når du har penge til overskud, så giver du mig en pm. Så skal jeg nok love at svare den her gang.
Spørgsmål:
En jeg kender har fået en Windows 7 Pro-licens og har i den forbindelse spurgt mig om, hvorvidt jeg kan skaffe ham selve installations-dvd'en. Mit spørgsmål er derfor todelt:
a) Er det lovligt at installere Windows fra en downloadet kopi, såfremt man har en ægte licensnøgle, der ikke anvendes andre steder?
b) Såfremt det er ulovligt, hvordan skaffer man sig så på lovlig vis en ny dvd uden at skulle punge ud for en hel ny kopi?
En jeg kender har fået en Windows 7 Pro-licens og har i den forbindelse spurgt mig om, hvorvidt jeg kan skaffe ham selve installations-dvd'en. Mit spørgsmål er derfor todelt:
a) Er det lovligt at installere Windows fra en downloadet kopi, såfremt man har en ægte licensnøgle, der ikke anvendes andre steder?
b) Såfremt det er ulovligt, hvordan skaffer man sig så på lovlig vis en ny dvd uden at skulle punge ud for en hel ny kopi?
Emil (9026) skrev:a) Er det lovligt at installere Windows fra en downloadet kopi, såfremt man har en ægte licensnøgle, der ikke anvendes andre steder?
Hvis kopien er helt magen til originalen, så er jeg ret sikker på at du vil vinde retssagen, hvis ellers du kan (over)bevise situationen.
Moralsk vil jeg sige "go for it", men jeg vil nu alligevel være næsten lige så bange for retssagen, som hvis jeg ikke havde en licens.
Kris (9025) skrev:Og du vil vildt gerne have begge to, det kan jeg mærke på dig.
Men jeg har allerede to c++-bøger :P og jeg kan jo godt programmere, så jeg tror min accelerated c++ er et bedre bud. Javabogen derimod..
Ronson (9031) skrev:Uh, den er svær. Jeg ved at Indien er med i G20, men der snakker vi jo om BNP (KKP) på omkring 17,7 milliarder kroner.
Men så har i slet ikke set den nye Malaysia med overliggende knastaksel, børnearbejde 2.0t og brede sofavælgere.
Du skulle eftersigende kunne få den for under en milliard pesos, hvis du handler før den 1. januar 2011, og hvis du nægter at underskrive UN Global Compact.
Jajajaja...
markjensen
Er det kendt at Japan har eksperimenteret med "overnaturlige" evner i forbindelse med militæret? Jeg har lige prøvet Red Alert 3, og der har Empire of the Rising Sun en pige der kan flyve. Jeg tænker også at Akira måske er inspireret af noget virkeligt.
Er det kendt at Japan har eksperimenteret med "overnaturlige" evner i forbindelse med militæret? Jeg har lige prøvet Red Alert 3, og der har Empire of the Rising Sun en pige der kan flyve. Jeg tænker også at Akira måske er inspireret af noget virkeligt.
Der er noget om det i "the incredible hulk". Men jeg ville ikke ligge mine penge på at det er sandt hvad de siger i den film. Det er ikke den bedste film jeg har set.
Der er noget om det i "the incredible hulk". Men jeg ville ikke ligge mine penge på at det er sandt hvad de siger i den film. Det er ikke den bedste film jeg har set.
Hvor kan jeg få mig noget god og billig aftensmad to-go i Århus C (helst nær banegården) efter kl 18? Det sandwichsted jeg pleger at bruge kan jeg ikke nå forbi inden de lukker, og på subway og burgerking skal man jo af med 60-70kr før de vil lange noget man bliver tilnærmelsesvis mæt af over disken.
#9033 Om US:
http://www.scribd.com/doc/21926670/The-First-Earth...
http://en.wikipedia.org/wiki/First_Earth_Battalion
Slå general Albert Stubblebine III op samt Jim Channon.
Og læs The Men Who Stare at Goats i stedet for at glo tv.
http://www.scribd.com/doc/21926670/The-First-Earth...
http://en.wikipedia.org/wiki/First_Earth_Battalion
Slå general Albert Stubblebine III op samt Jim Channon.
Og læs The Men Who Stare at Goats i stedet for at glo tv.
Kris (9035) skrev:#9033
Der er noget om det i "men who stare at goats". Men jeg ville ikke ligge mine penge på at det er sandt hvad de siger i den film. Det er ikke den bedste film jeg har set.
Normalt baserer jeg ikke mine indlæg på amerikanske blockbusters, men det skulle være god nok jf. tanghaar.
Der går sjældent røg af en brand, du ved... :)
Efter min mening bliver ebøger ikke en succes, når det drejer sig om studiebøger, før der er sket markante fremskridt.
Jeg tænker bl.a., at følgende teknologier skal udvikles, inkorporeres eller blot benyttes:
- Nuværende batterilevetid, men med farveskærm
- Intuitiv navigering
- Skriftgenkendelse og instant noteskrivning
- Større skærm
- Og så alt det, som jeg har glemt...
Jeg tænker bl.a., at følgende teknologier skal udvikles, inkorporeres eller blot benyttes:
- Nuværende batterilevetid, men med farveskærm
- Intuitiv navigering
- Skriftgenkendelse og instant noteskrivning
- Større skærm
- Og så alt det, som jeg har glemt...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.