mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
ZiN (8951) skrev:#8929:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sleep#Hours_by_age Har hvis rigelig dokumentation. :-)
wikipedia er aldrig dokumentation! - siger hende, der lige har skrevet opgave i informationssøgning xD
I så fald er jeg en sexguru!Jakob Jakobsen (8919) skrev:"Sundheds-guru, top motivator og foredragsholder"
Oversat "Jeg har ingen relevant baggrund, men for 25.000 kan jeg komme og snakke om ting jeg ikke ved noget om"
Elskov (8952) skrev:ZiN (8951) skrev:#8929:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sleep#Hours_by_age Har hvis rigelig dokumentation. :-)
wikipedia er aldrig dokumentation! - siger hende, der lige har skrevet opgave i informationssøgning xD
Du kan jo altid bruge Wikipedia som sekundære kilde ;)
Det er generelt acceptabelt af hvad jeg ved, bare så længe ingen ved det :)
Daniel-Dane (8953) skrev:I så fald er jeg en sexguru!Jakob Jakobsen (8919) skrev:"Sundheds-guru, top motivator og foredragsholder"
Oversat "Jeg har ingen relevant baggrund, men for 25.000 kan jeg komme og snakke om ting jeg ikke ved noget om"
Tror du at du kunne stå i 1½ time og snakke om sex, men samtidig holde smilet, charmen og forføre en hel hal af tøser? ;)
fjols (8956) skrev:Hvis bare man får pengene først er det vel irrelevant ;)
Så du vil har en horde af sure kunder efter dig? ;)
Tvivler den holder :)
Fjolle (8957) skrev:Det lyder som en dildo-sælger :)
Jeg kender faktisk en dildo sælger, men hun er så en tøs ;)
Dog af hvad jeg ved, så foregår det generelt til små selskaber, ala. 10 mennesker.... Lidt forskel på en hel hal og sådan noget ;)
Medmindre vi snakker om sex messer, men så er vi jo i en helt anden boldgade ;)
Bllets (8924) skrev:Så der skal lidt mere til at par bryster ;
Hvor meget skal der til for at parre bryster? Og vil afkommet i så fald være enæggede eller tveæggede?
Kris (8947) skrev:Og efter min mening er selv løjerlige bryster, underholdende bryster.
Nu må du lige træde frem og demonstrere løjerlige bryster. Med andre ord: Tits or GTFO! ;)
Colapusheren (8963) skrev:www.katapulten.dk
285,83 cm.
Hvor langt kan I skyde?
http://peecee.dk/upload/view/270877
588.28 i et af mine første forsøg. Det ser dog ud til at handle om held, eftersom at samme opstilling skød fra 490.07 og op til de 588.28...
Jeg brugte bare start opstillingen og tweakede på de fire objekter. Anvendte intet af alt det andet rundt omkring.
Men sjovt lille spil ellers :-)
DiZaster (8965) skrev:Colapusheren (8963) skrev:www.katapulten.dk
285,83 cm.
Hvor langt kan I skyde?
http://peecee.dk/upload/view/270877
588.28 i et af mine første forsøg. Det ser dog ud til at handle om held, eftersom at samme opstilling skød fra 490.07 og op til de 588.28...
Jeg brugte bare start opstillingen og tweakede på de fire objekter. Anvendte intet af alt det andet rundt omkring.
Men sjovt lille spil ellers :-)
Ja jeg synes nemlig også det var helt sjovt. Blev dog aldrig særlig sej til det :P
Jeg fandt den i samme øjeblik, du skrev. ):LinguaIgnota (8970) skrev:Mkay.
Det er bare snyd, at kongefamilien ikke behøver et efternavn! Aokay, nu er "Hans Kongelige Højhed Kronprins Frederik André Henrik Christian, kronprins til Danmark, greve af Monpezat" lige langt nok.
Så jeg skal flytte til USA, blive statsborger, skifte navn, flytte til Danmark og til sidst blive statsborger? Det vil tage ALT for mange år!
Min far, som arbejder i et jobcenter, har faktisk haft en person fra udlandet som ikke havde noget efternavn og som skabte en masse "ballade" da de ikke kunne oprette ham/hende i systemet.. Skal lige prøve at hører ham hvad de gjorde.
Only one way to find out.moveax1ret (8976) skrev:Gad vide om de har fikset den bug i de systemer der bruges til dagpenge administration?
Er jeg den eneste som ikke kan se en vinder af Bil Ekspressens Audi A1 leasings konkurrence som skulle afgøres d. 15.???
Link: http://bilekspressen.dk/du-kan-stadig-naa-at-delta...
Hr. Kejser (8980) skrev:Er jeg den eneste som ikke kan se en vinder af Bil Ekspressens Audi A1 leasings konkurrence som skulle afgøres d. 15.???
Fra dit eget link: "Vinderen kåres den 17. oktober hos en Audi-forhandler i Danmark."
iPhone fuck-up 101c
Jeg har købt en iphone, og vil derfor høre om der er nogle der kender en håndtaske der matcher den? Evt. også en læbestift?
Jeg har købt en iphone, og vil derfor høre om der er nogle der kender en håndtaske der matcher den? Evt. også en læbestift?
Det er lidt flovt, men jeg må faktisk indrømme at jeg idag har sagt ja til at blive orienteret hvis mit arbejde vil begynde at lave software til iPhones.....jeg vil gerne stifte bekendt skab med OOC og deres libaries- det lyder ganske fornuftigt.
Og hvis jeg så ender i kanen med en mand overlever jeg sq nok.
Og hvis jeg så ender i kanen med en mand overlever jeg sq nok.
Jeg er lidt af en bear- stor, behåret og med skæg......
Så hvis du mener Nik og Jay/Justin timberlake lækker så nej.......
Hvis du mener om jeg kan løfte dig op og smide dig på en seng , hive dine bukser af og penetrere dig dybt uden du har en chance for at gøre modstand lækker.........så ja ;)
Så hvis du mener Nik og Jay/Justin timberlake lækker så nej.......
Hvis du mener om jeg kan løfte dig op og smide dig på en seng , hive dine bukser af og penetrere dig dybt uden du har en chance for at gøre modstand lækker.........så ja ;)
Hvis arbejdet betaler så helt sikkert........
Jeg ville virkeligt virkeligt elske at blive homoseksuel.
Jeg har i perioder boet sammen med drenge venner, hvor alt var fryd og gammen og vi virkeligt hyggede os.
Jeg misunder virkeligt bøsser der kan få det samme erotiske kick og forelskelse ved en fyr. Det er alt det gode minus alt det sure.
Det er utroligt som piger kan virke så ufatteligt dejlige og man virkeligt glæder sig til at flytte sammen med dem, og så vender de 180 grader og bliver verdens største bitches- jeg fatter det ikke.
Hvis jeg så bliver homoseksuel håber jeg at finde en der er OK med altid at være bottom. Jeg hader bare at tage min egen temperatur.
Ohhh well, det nytter ikke noget at drømme, jeg må bare se at få fat i en iPhone og se hvad der så sker :)
Wish me luck drenge.
Jeg ville virkeligt virkeligt elske at blive homoseksuel.
Jeg har i perioder boet sammen med drenge venner, hvor alt var fryd og gammen og vi virkeligt hyggede os.
Jeg misunder virkeligt bøsser der kan få det samme erotiske kick og forelskelse ved en fyr. Det er alt det gode minus alt det sure.
Det er utroligt som piger kan virke så ufatteligt dejlige og man virkeligt glæder sig til at flytte sammen med dem, og så vender de 180 grader og bliver verdens største bitches- jeg fatter det ikke.
Hvis jeg så bliver homoseksuel håber jeg at finde en der er OK med altid at være bottom. Jeg hader bare at tage min egen temperatur.
Ohhh well, det nytter ikke noget at drømme, jeg må bare se at få fat i en iPhone og se hvad der så sker :)
Wish me luck drenge.
Flyøkonomi 101
Lad mig opstille et scenarium for jer, så læn jer til rette, smæk benene op og åbn jeres sind.
Hos de fleste flyselskaber kan man gratis (bemærk ordet "gratis") booke en plads på nettet fra og med et døgn fra afrejsen (bemærk venligst, at man maksimalt kan gøre det ca. 24 timer før).
Hos Norwegian Airlines koster det 80 kroner pr. sæde at booke en plads via nettet, ligesom man kun kan gøre det op til 25 timer før afrejsen. Før 25 timer afrejsen kan man pludselig ikke benytte deres internetside til at booke en plads.
What the fucking fuck? Jeg anser mig selv for at være nogenlunde intelligent anlagt og ikke mindst have styr på mikroøkonomi i rimelig grad (jf. et 10-tal i Økonomi på Statskundskab), men jeg kan vitterligt ikke forstå, hvordan det giver mening.
NA vil kunne spare - jeg gentager, SPARE - penge, hvis folk kunne reservere plads på nettet helt op til afgang. I stedet lader de folk betale for noget, som de SPARER penge på.
Jeg har endnu ikke mødt et selskab, der gør det samme som NA, så hvordan fanden er det muligt? Hvad tænker de norske fjeldaber på?!
Lad mig opstille et scenarium for jer, så læn jer til rette, smæk benene op og åbn jeres sind.
Hos de fleste flyselskaber kan man gratis (bemærk ordet "gratis") booke en plads på nettet fra og med et døgn fra afrejsen (bemærk venligst, at man maksimalt kan gøre det ca. 24 timer før).
Hos Norwegian Airlines koster det 80 kroner pr. sæde at booke en plads via nettet, ligesom man kun kan gøre det op til 25 timer før afrejsen. Før 25 timer afrejsen kan man pludselig ikke benytte deres internetside til at booke en plads.
What the fucking fuck? Jeg anser mig selv for at være nogenlunde intelligent anlagt og ikke mindst have styr på mikroøkonomi i rimelig grad (jf. et 10-tal i Økonomi på Statskundskab), men jeg kan vitterligt ikke forstå, hvordan det giver mening.
NA vil kunne spare - jeg gentager, SPARE - penge, hvis folk kunne reservere plads på nettet helt op til afgang. I stedet lader de folk betale for noget, som de SPARER penge på.
Jeg har endnu ikke mødt et selskab, der gør det samme som NA, så hvordan fanden er det muligt? Hvad tænker de norske fjeldaber på?!
#mov: Homoer kan også godt være nogle kællinger, så jeg tror ikke helt du kan sammenligne det med drengevenner. Men du må da gerne komme og spille playstation :)
Det er fandeme sødt du spørger, og jeg ærger mig sådan over at jeg ikke kan takke ja til tilbuddet, det ville være så nice at have et romantisk forhold til en man kan game og snakke med programmering om. Dog er det lidt en turnoff at du koder PHP.
De her topics må man sq godt chatte i...........
http://markjensen.dk/ :
Førsteårsprojekt: Objektorienteret systemudvikling
PHP, JavaScript/jQuery, MySQL
http://markjensen.dk/ :
Førsteårsprojekt: Objektorienteret systemudvikling
PHP, JavaScript/jQuery, MySQL
Systran (8984) skrev:iPhone fuck-up 101
Hvordan vender man en videofilm 90 grader? Det er QuickTime-format...
http://notebooks.com/2009/06/19/iphone-3gs-how-to-... man køber da quicktime pro selvfølgelig!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.