mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
#8845: Kris
Jeg synes det er herre nice at du køber en masse guitar ting til din kæreste!
Min tidligere kæreste sagde altid hvergang jeg købte noget musik-relateret "Er du sikker på det er en god idé? Skulle du ikke spare sammen? Husk og tænk på din uddannelse!!!"
Det var fandme pisse træls at høre på hver gang man lige havde købt en ny guitar/pedal/forstærker osv. :P
Jeg synes det er herre nice at du køber en masse guitar ting til din kæreste!
Min tidligere kæreste sagde altid hvergang jeg købte noget musik-relateret "Er du sikker på det er en god idé? Skulle du ikke spare sammen? Husk og tænk på din uddannelse!!!"
Det var fandme pisse træls at høre på hver gang man lige havde købt en ny guitar/pedal/forstærker osv. :P
#Strauss
Han skal da ha gaver han gider bruge til noget. Ellers går det sjove lidt af julen, hvis man ender med at sidde med 6 pakker strømper og en deo fra føtex. Sidste fødselsdag fik han en fender forstærker og sidste jul en pedalkasse, som stadig kan få julelysene frem i øjnene på ham når han leger rundt med det.
Jeg synes det er fedt når folk har en hobby som de virkelig går op i og gør noget ud af og det vil jeg hellere end gerne støtte. Og så hjælper det da på det hele at han faktisk ved hvad han laver.
At det så er en lidt en jungle for mig at finde ud af hvad forskellen på en flimmerdims og en dillerdaller er, det må de så bare finde sig i hos aage. :)
Han skal da ha gaver han gider bruge til noget. Ellers går det sjove lidt af julen, hvis man ender med at sidde med 6 pakker strømper og en deo fra føtex. Sidste fødselsdag fik han en fender forstærker og sidste jul en pedalkasse, som stadig kan få julelysene frem i øjnene på ham når han leger rundt med det.
Jeg synes det er fedt når folk har en hobby som de virkelig går op i og gør noget ud af og det vil jeg hellere end gerne støtte. Og så hjælper det da på det hele at han faktisk ved hvad han laver.
At det så er en lidt en jungle for mig at finde ud af hvad forskellen på en flimmerdims og en dillerdaller er, det må de så bare finde sig i hos aage. :)
Me has a pwoblem
Jeg har telenor mobilt bredbånd. Det har lige været til reparation, fordi jeg måtte geninstallere lortet hver gang jeg havde haft computeren slukket. Nu har jeg fået det tilbage, men nu vil driveren ikke installeres korrekt og softwaren kan ikke finde selve dimmeren, så jeg har ikke noget net :( Jeg gik ned i en telenorbutik, hvor de testede den, og der virkede den, så det er min computer, der fucker op. De sagde jeg skulle kontakte producenten af min computer, mens at fejlfindingen på min computer siger, at jeg skal snakke med telenor. oO I iz confuuuuzd.... hvad skal jeg gøre, for at få noget hjælp hurtigt, som jeg kan bruge til noget? Hvordan er HP's kundeservice? (det er en HP jeg har)
I need my interwebs .__.
Jeg har telenor mobilt bredbånd. Det har lige været til reparation, fordi jeg måtte geninstallere lortet hver gang jeg havde haft computeren slukket. Nu har jeg fået det tilbage, men nu vil driveren ikke installeres korrekt og softwaren kan ikke finde selve dimmeren, så jeg har ikke noget net :( Jeg gik ned i en telenorbutik, hvor de testede den, og der virkede den, så det er min computer, der fucker op. De sagde jeg skulle kontakte producenten af min computer, mens at fejlfindingen på min computer siger, at jeg skal snakke med telenor. oO I iz confuuuuzd.... hvad skal jeg gøre, for at få noget hjælp hurtigt, som jeg kan bruge til noget? Hvordan er HP's kundeservice? (det er en HP jeg har)
I need my interwebs .__.
Nogen herinde der kender nogen kanaler med Musik videoer hvor videoen indeholder kvinder? -.-
Er godt træt af at det er så f*king svært at søge på youtube.
Noget ala musik videoer som
Call on me
Satisfaction
HD er selvfølgelig et must ^^
Er godt træt af at det er så f*king svært at søge på youtube.
Noget ala musik videoer som
Call on me
Satisfaction
HD er selvfølgelig et must ^^
http://www.youtube.com/user/YorMediaWorld1
Til dem med samme interesse er der en kanal her jeg har været heldig med.
[quote=Jakob Jakobsen (8866)][url=
Nice... Buts I am looking for more meat, and also entire Channels ^^
Til dem med samme interesse er der en kanal her jeg har været heldig med.
[quote=Jakob Jakobsen (8866)][url=
Nice... Buts I am looking for more meat, and also entire Channels ^^
Systran (8868) skrev:TLI
-.-
Jeg synes det er et meget godt spørgsmål. Alle kan få gode af det... Smække hd videoerne op på en stor skærm til noget kampdruk..
#Straus
Han spiller kun for sig selv, men han har gjort det i en ti år efterhånden. Han har før spillet i et mindre band, men folk flyttede fra byen og så blev det ikke til mere.
Han har 4 forskellige guitar og en banjo(mest for sjov). Så vidt jeg lige ved så har han en squier, en original fender mustang fra usa, en hvid gibson og en eller anden sort kopifender fis fra aage som faktisk lyder helt fantastik. Men Mustangen er den han holder mest af. Han købte den på ebay for kun 3000 kr, med ægte bolsjestribe og det hele. :)
Han spiller kun for sig selv, men han har gjort det i en ti år efterhånden. Han har før spillet i et mindre band, men folk flyttede fra byen og så blev det ikke til mere.
Han har 4 forskellige guitar og en banjo(mest for sjov). Så vidt jeg lige ved så har han en squier, en original fender mustang fra usa, en hvid gibson og en eller anden sort kopifender fis fra aage som faktisk lyder helt fantastik. Men Mustangen er den han holder mest af. Han købte den på ebay for kun 3000 kr, med ægte bolsjestribe og det hele. :)
markjensen er dum igen
Kan man reparere nogle høretelefoner som er gået i stykker nede ved selve stikket? Det er ikke gået over, men forbindelsen er ustabil (dvs. lyden bliver mærkelig hvis man bevæger kablet). Jeg har prøvet at sætte tape rundt om, men det hjælper ikke noget.
Kan man reparere nogle høretelefoner som er gået i stykker nede ved selve stikket? Det er ikke gået over, men forbindelsen er ustabil (dvs. lyden bliver mærkelig hvis man bevæger kablet). Jeg har prøvet at sætte tape rundt om, men det hjælper ikke noget.
#8871: Kris
Det lyder fedt, det er sgu sejt at han kan blive ved at spille selvom det er alene, det har jeg svært ved, synes hurtigt det bliver kedeligt, måske fordi jeg det sidste år har spillet sammen med en hel masse dygtige musikere hver eneste dag i mange timer :)
Det lyder fedt, det er sgu sejt at han kan blive ved at spille selvom det er alene, det har jeg svært ved, synes hurtigt det bliver kedeligt, måske fordi jeg det sidste år har spillet sammen med en hel masse dygtige musikere hver eneste dag i mange timer :)
Tak som byder, jeg mangler faktisk noget gear.Kris (8855) skrev:Jeg synes det er fedt når folk har en hobby som de virkelig går op i og gør noget ud af og det vil jeg hellere end gerne støtte.
(Btw, Kris' omtalte kæresten kan ses/høres [url=
Som tidligere skrevet; formater! Tryk F11 under opstart og gendan til fabriksstandard. Eller prøv windows' systemgendannelse til et tidspunkt hvor du ved det fungerede.Elskov (8859) skrev:hvad skal jeg gøre
Og må jeg i den anledning rette en varm tak til katten, for at (tynd)skide på gulvtæppet i gangen! Nu behøver jeg ikke længere spekulere over om det burde skiftes.
Kan du ikke bare klippet stikket af og lodde et nyt på ledningen?markjensen (8875) skrev:markjensen er dum igen
#8879 Ronson: Tjo, men når det er helt inde ved jack-stikket, virker det ikke så nemt. Kan jeg ikke bare klippe ledningen over, finde nogle andre høretelefoner, klippe dens ledning over, og så merge de to dele? Eller er der forskel på ledninger?
Edit: Hov, tror jeg misforstod dig. Så det jeg har skrevet i dette indlæg er vel det samme som du foreslog. Det må jeg prøve!
Edit: Hov, tror jeg misforstod dig. Så det jeg har skrevet i dette indlæg er vel det samme som du foreslog. Det må jeg prøve!
spuce (8861) skrev:Jeg fik sådan en fra min lillebror til min fødselsdag. Den er sej og jeg bruger den flittigt! :)
Nice, og så med alle de knapper der! Men hvor sætter man lego-klodserne på?
markjensen (8875) skrev:markjensen er dum igen
Som Ronson også er inde på så er det eneste rigtige at gøre er at sætte nyt stik på den. Eller købe et nyt kabel, hvis muligt.
markjensen (8881) skrev:#8879 Ronson: Tjo, men når det er helt inde ved jack-stikket, virker det ikke så nemt. Kan jeg ikke bare klippe ledningen over, finde nogle andre høretelefoner, klippe dens ledning over, og så merge de to dele? Eller er der forskel på ledninger?
De billige højtalerledninger til små ørepropper er typisk kun to kobberpar hvor den ene bundt (Signalledningen) er lakeret (Typisk rød og grøn). (Det er forresten noget bras at lodde i.) De lidt dyre ledninger har en isoleret signalledning (Henholdsvis rød og hvid) med en skærm uden om.
Okay, jeg er ved at være træt af ikke at være på mit eget internet.
Og jeg er n00b og absolut ikke på newz fordi jeg ved noget som helst om dimser og computere. Jeg synes bare I er så hyggelige <3 så: hvordan i høwled formaterer jeg? Skal der tages back-up? for jeg har ingen ekstern harddisk, kun en lille bitte usb-dimmer :(
Og jeg er n00b og absolut ikke på newz fordi jeg ved noget som helst om dimser og computere. Jeg synes bare I er så hyggelige <3 så: hvordan i høwled formaterer jeg? Skal der tages back-up? for jeg har ingen ekstern harddisk, kun en lille bitte usb-dimmer :(
Backstory
Min computer gik ned for noget tid siden og for at rette fejlen tog jeg harddisken ud og satte den i en anden og fik fejlen rettet.
Da jeg så bootede igen opdagede jeg at jeg skulle åbne mapper for at programmer igen kunne få adgang til filerne i dem.
Jeg har fået det meste op at køre igen men mine libraries kan jeg stadig ikke finde :S
TLDR;
Hvor finder jeg mappen Library-ms?
Min computer gik ned for noget tid siden og for at rette fejlen tog jeg harddisken ud og satte den i en anden og fik fejlen rettet.
Da jeg så bootede igen opdagede jeg at jeg skulle åbne mapper for at programmer igen kunne få adgang til filerne i dem.
Jeg har fået det meste op at køre igen men mine libraries kan jeg stadig ikke finde :S
TLDR;
Hvor finder jeg mappen Library-ms?
Spørgsmål:
min chef har lige modtaget sin helt nye HTC legend, men efter at have fået den startet og kommet lidt i gang med den vil han have lagt microsoft exchange mail på den, men hver gang vi prøver melder den: kontoen kan ikke oprettet, prøv igen senere... nu har vi prøvet i et par timer og virker stadig ikke... hvad kan man gøre?
min chef har lige modtaget sin helt nye HTC legend, men efter at have fået den startet og kommet lidt i gang med den vil han have lagt microsoft exchange mail på den, men hver gang vi prøver melder den: kontoen kan ikke oprettet, prøv igen senere... nu har vi prøvet i et par timer og virker stadig ikke... hvad kan man gøre?
snesman (8890) skrev:Den bedste måde at få mærker lavet af lort af et trægulv? (Don't ask) Træet er vidst eg, mærkerne er mørke.
Kommer an på om det er behandlet eller ej. Hvis det ikke er behandlet skal du bruge træsæbe (evt med hvidpigmentering ). Umiddelbart lyder det til at være sæbebehandlet eller slet ikke behandlet da der ellers ikke burde komme pletter på.'
Sider det rigtig dybt kan du jo altid slibe skidtet ned :)
#8892 det er proxy'en hos jeres teleudbyder, den er gal med, tal med dem :)
alle andre Androids i firmaet har kunnet uden problemer...
alle andre Androids i firmaet har kunnet uden problemer...
Spørgsmål:
Jeg prøver at se noget video komprimeret med x264 i 1080p, men uanset om jeg bruger VLC eller MPC-HC, så synes jeg ikke, det kører flydende. VLC laver konstant pixel-fejl og i MPC-HC er lyden ude af sync.
Er det mit hardware, der er for langsomt. Jeg har en Intel Q6600 quad core CPU ved 2,2 GHz, 6 GB ram og et gammelt 7300GT grafikkort?
Findes der evt. en afspiller, der er helt vanvittig til x264, eller et codec der er bedre end andre?
Jeg prøver at se noget video komprimeret med x264 i 1080p, men uanset om jeg bruger VLC eller MPC-HC, så synes jeg ikke, det kører flydende. VLC laver konstant pixel-fejl og i MPC-HC er lyden ude af sync.
Er det mit hardware, der er for langsomt. Jeg har en Intel Q6600 quad core CPU ved 2,2 GHz, 6 GB ram og et gammelt 7300GT grafikkort?
Findes der evt. en afspiller, der er helt vanvittig til x264, eller et codec der er bedre end andre?
Emil (8896) skrev:Spørgsmål:
Jeg har presset 1080p x264 (ved en 8-10mbit) ud af en gaaammel single threaded athlon fra årtusindskiftet med 512 ram. Så ummiddelbart burde det altså ikke være specsne. Og iøvrigt kører min Atom netbook 720p uden problemer (har ikke prøvet 1080 da skærmen kun er 720).
www.x264.nl <- hent den nyeste MPC og ffdshow tryouts, er klart det har givet mig bedst performance gennem tiderne.
oxxy (8898) skrev:www.x264.nl <- hent den nyeste MPC og ffdshow tryouts, er klart det har givet mig bedst performance gennem tiderne.
Den nye MPC-udgave hjalp en del. Jeg har sådan set bare mest det problem, at når jeg bruger MPC Home Cinema-udgaven, så vil den ikke starte ffdshow af sig selv, når jeg starter en videofil. Jeg ved ikke lige, om den bruger et indbygget codecpack i stedet, eller hvad den gør.
Emil (8899) skrev:Den nye MPC-udgave hjalp en del. Jeg har sådan set bare mest det problem, at når jeg bruger MPC Home Cinema-udgaven, så vil den ikke starte ffdshow af sig selv, når jeg starter en videofil. Jeg ved ikke lige, om den bruger et indbygget codecpack i stedet, eller hvad den gør.
Hrm, mente bestemt de nye ffdshow kom med optionen til at sætte sig selv som default i mpc. Du kan i options (i mpc) gå ned under internal decoders og så slå det fra du gerne vil have ffdshow klarer.
Jeg kan også anbefale haali mediasplitter (hvis du bruger mkv), den er umiddelbart en del bedre end de indbyggede splittere i MPC-HC og VLC, og kan muligvis hjælpe med dit sync-problem. Kræver du slår mkv fra i internal codecs også :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.