mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Daniel-Dane (8750) skrev:Du mener vel købe?
Jo jo, men når jeg ikke har købt den, så har jeg jo heller ikke fået den..
Hey folkens.
Jeg er i lidt af en PC krise da min bærbar er gået ned.. Så hvis I gider lige at se her: http://newz.dk/forum/support/pc-problemer-stroemen... og hjælpe mig, vil jeg blive meget glad :)
Hilsen Emil
Jeg er i lidt af en PC krise da min bærbar er gået ned.. Så hvis I gider lige at se her: http://newz.dk/forum/support/pc-problemer-stroemen... og hjælpe mig, vil jeg blive meget glad :)
Hilsen Emil
Hvad hedder dette program?
http://www.wimp.com/manysenses/
Der har været et par klip fra det på wimp, jeg har lært mere fra de få BBC-klip end jeg har fra samtlige TV 2's udsendelser de sidste 3 år.
http://www.wimp.com/manysenses/
Der har været et par klip fra det på wimp, jeg har lært mere fra de få BBC-klip end jeg har fra samtlige TV 2's udsendelser de sidste 3 år.
Jeg så lige et afsnit af "The Big Bang Theory" og de snakkede om, at hvis ham inderen fik et barn med en hvid tøs, så ville der være større chance for at det blev klogt end hvis det var 2 hvide udelukkende pga. forskelligheden.
Er det sandt?
Tænkte lidt det måske var lidt det samme som når 2 forskellige hunderacer får hvalpe, så bliver de som regel også større end begge forældre, men synes stadig det lyder usandsynligt.
Er det sandt?
Tænkte lidt det måske var lidt det samme som når 2 forskellige hunderacer får hvalpe, så bliver de som regel også større end begge forældre, men synes stadig det lyder usandsynligt.
Normalt så er en persons intelligensniveau normalfordelt imellem forældrenes, så et intelligent par vil generelt få intelligente børn osv.
Men vi mennesker er ved at være indavlede, så ved at blande 2 så forskellige "racer" vil der være et meget større udvalg af gener og således større chancer for at der er stærke og sunde gener der vil vinde over mindre sunde.
Det er dog samtidig vist at visse "racer" af mennesker er mindre intelligente end andre.
Så ja det kan være tilfældet, men forældrenes gennemsnitlige intelligens er nok noget af det der bestemmer mest.
Normalt så er en persons intelligensniveau normalfordelt imellem forældrenes, så et intelligent par vil generelt få intelligente børn osv.
Men vi mennesker er ved at være indavlede, så ved at blande 2 så forskellige "racer" vil der være et meget større udvalg af gener og således større chancer for at der er stærke og sunde gener der vil vinde over mindre sunde.
Det er dog samtidig vist at visse "racer" af mennesker er mindre intelligente end andre.
Så ja det kan være tilfældet, men forældrenes gennemsnitlige intelligens er nok noget af det der bestemmer mest.
Og idag bruges det kun til at lave sjove smileys
*_*
0_0
o_O
^_^
^_o
`_´
::_::
=_=
(*_*)
*Ø_Ø*
[#_#]
˘_ˇ
◊_◊
˚_˚
<o_o>
>_<
÷_÷
*_*
0_0
o_O
^_^
^_o
`_´
::_::
=_=
(*_*)
*Ø_Ø*
[#_#]
˘_ˇ
◊_◊
˚_˚
<o_o>
>_<
÷_÷
Eller hitler
======
= _____==
| . . |
| \ |
\_ = |
| ---- |
|______|
Som der tilsyneladende er censureret på News... :)
======
= _____==
| . . |
| \ |
\_ = |
| ---- |
|______|
Som der tilsyneladende er censureret på News... :)
.......................__ ............
......<ROFL ROFL ROFL ROFL>.
........................| |...........
................... __\||/____......
.\\...............|'-|--| .\\....\.....
..\ \_...........|--|---|..\\ ....\....
../ L \____,/-------\___\___\
.|LOL|-------------O----- ----,\..
..\ L /______,---''-----------, /...
../ /.............\_________ ,/....
.//.............____//___ __\\__/.
......<ROFL ROFL ROFL ROFL>.
........................| |...........
................... __\||/____......
.\\...............|'-|--| .\\....\.....
..\ \_...........|--|---|..\\ ....\....
../ L \____,/-------\___\___\
.|LOL|-------------O----- ----,\..
..\ L /______,---''-----------, /...
../ /.............\_________ ,/....
.//.............____//___ __\\__/.
Hvordan downloader jeg denne video på en mac?
http://www.tv2lorry.dk/moduler/nyheder/showregvide...
http://www.tv2lorry.dk/moduler/nyheder/showregvide...
Jakob Jakobsen (8759) skrev:Det er dog samtidig vist at visse "racer" af mennesker er mindre intelligente end andre.
Kan du henvise mig til en seriøs non biased artikel der rent faktisk viser at det er ens race der er afgørende for ens intelligens, eller at en anden race er overvejende mere intelligent end en anden?
Forudsætningen for at gøre dette er jo at forudsætninger såsom miljø, uddannelse ol. skal være den samme for alle grupper.
Troede dette blev debunket tilbage i 70'erne, men måske du ved noget jeg ikke ved :-)
Han ved meget mere end nogen anden.DiZaster (8770) skrev:Troede dette blev debunket tilbage i 70'erne, men måske du ved noget jeg ikke ved :-)
#8770 Nu er det lissom' hvide mennesker, der har koloniseret universet og ikke en flok negere. There.
Daniel-Dane (8771) skrev:Han ved meget mere end nogen anden.
Kan være, men nu interesserer emnet mig lidt, så det ville være interessant at læse noget saglig dokumentation herfor.
tanghaar (8772) skrev:#8770 Nu er det lissom' hvide mennesker, der har koloniseret universet og ikke en flok negere. There.
Du må så være individet der alene, trækker den gennemsnitlige IQ kraftigt ned, for resten af verdens hvide befolkning.
Strauss (8769) skrev:Aaah tak for de mange svar :P Men hvad betyder det så når folk skriver _ord_ ? Det er bare for at understrege vigtigheden? :)
Det bruges normalt til at fremhæve ordet og da vi netop har mulighed for at skrive med fed, er det underligt at bruge det her.
Strauss (8769) skrev:Aaah tak for de mange svar :P Men hvad betyder det så når folk skriver _ord_ ? Det er bare for at understrege vigtigheden? :)
Det er en (knap så) gammel tradition at _foobar_ skal læses som foobar. På samme måde kan (kunne) man skrive med *fed* og /kursiv/.
Jeg tror bla. det var på fidonet det var udbredt. Noget software pakkede det enda ind. Jeg har også set det understøttet i software fra efter fidonet blev umoderne, men jeg kan ikke lige komme i tanker om nogen navne.
Markymark Mark:
Hvorfor flipper personalet på Middelfart genbrugsplads ud, når man kommer med haveaffald i sorte sække, som man alligevel tømmer derude og tager med hjem igen og smider i ens egen skraldespand, fordi man ikke må smide dem i deres affaldsstativer til gennemsigtige sække?
Hvorfor flipper personalet på Middelfart genbrugsplads ud, når man kommer med haveaffald i sorte sække, som man alligevel tømmer derude og tager med hjem igen og smider i ens egen skraldespand, fordi man ikke må smide dem i deres affaldsstativer til gennemsigtige sække?
Ja det er vildt racistisk. Når man så spørger hvorfor, så siger de at det må man ikke, som der også er skiltet med. Når man så gentager det meget simple spørgsmål; hvorfor? Så tænker de sig lidt om og gentager svaret. Jeg tror ikke engang at de selv er klar over hvorfor.
Ja det er vildt racistisk. Når man så spørger hvorfor, så siger de at det må man ikke, som der også er skiltet med. Når man så gentager det meget simple spørgsmål; hvorfor? Så tænker de sig lidt om og gentager svaret. Jeg tror ikke engang at de selv er klar over hvorfor.
Grunden er at mange ikke gider sortere deres affald og derfor propper det i sorte sække, så de kan slippe forbi personalet.
Jeg har en kammerat der arbejde på sådan en genbrugsstation og ved derfor at genbrugsstationen får en "bøde" på 200kr per ton hvis affaldet i containeren ikke er sorteret rigtigt da der så skal bruges peronale til at sortere containeren. Så de er rimeligt interesseret i at folk sorterer det rigtigt første gang.
Grunden er at mange ikke gider sortere deres affald og derfor propper det i sorte sække, så de kan slippe forbi personalet.
Jeg har en kammerat der arbejde på sådan en genbrugsstation og ved derfor at genbrugsstationen får en "bøde" på 200kr per ton hvis affaldet i containeren ikke er sorteret rigtigt da der så skal bruges peronale til at sortere containeren. Så de er rimeligt interesseret i at folk sorterer det rigtigt første gang.
Hvilken forskel gør det, når man alligevel ikke må smide materialet med sæk i containerne? Sækkene skal tømmes og smides i affaldsstativerne ved siden af.
Hvilken forskel gør det, når man alligevel ikke må smide materialet med sæk i containerne? Sækkene skal tømmes og smides i affaldsstativerne ved siden af.
Dreadnought (8783) skrev:#81
De har nok ikke mandskab nok til at der står en ved hver container og ser hvad du hælder ud. Det er trods alt lidt nemmere at se igennem klare sække når man kører igennem slusen.
Desuden har sorte sække har været forbudte på langt de fleste genbrugsstationer i over 2 år, samt det blev varslet med skilte over 3 måneder før, så brugerene burde efterhånden være klar over det.
Jakob Jakobsen (8785) skrev:Det er trods alt lidt nemmere at se igennem klare sække når man kører igennem slusen.
Sikke da noget vrøvl. De har da ingen chance for at se om der gemmer sig noget suspekt i de gennemsigtige sække, når man fiser gennem "slusen" (Et andet ord for deres kaffebord). Og såfremt de bliver mistænkelige, så skal de jo holde øje med "banditten" for at se om han begynder at sortere skidtet. Så er der jo en mand mindre ved "slusen".
I stedet burde de da gå rundt og checke op på niveauet i containerne samtidig med at de kigger borgerne over skuldrene. Det vil skræmme banditterne væk, at der altid er en renovationsmedarbejder i nærheden.
Dreadnought (8787) skrev:I stedet burde de da gå rundt og checke op på niveauet i containerne samtidig med at de kigger borgerne over skuldrene. Det vil skræmme banditterne væk, at der altid er en renovationsmedarbejder i nærheden.
Det skræmmer sgu også os andre, når Kongen af Genbrugspladsen kommer over og holder øje med om det nu er brændbart man hælder i, eller om det måske skulle have været i papir/pap/whatever-containeren :<
På min lokale genbrugsplads er det helt almindeligt at de holder øje med hvad man har i traileren, og hvad man læsser af den. Og for den sags skyld giver tips på forhånd.
"...og plastik-havemøbler er i dén container, ikke også?" siger de for eksempel.
Men kort sagt: Det er lettere at holde øje med hvad der foregår, hvis folk bruger gennemsigtige poser frem for sorte. Så simpelt kan det siges.
På min lokale genbrugsplads er det helt almindeligt at de holder øje med hvad man har i traileren, og hvad man læsser af den. Og for den sags skyld giver tips på forhånd.
"...og plastik-havemøbler er i dén container, ikke også?" siger de for eksempel.
Men kort sagt: Det er lettere at holde øje med hvad der foregår, hvis folk bruger gennemsigtige poser frem for sorte. Så simpelt kan det siges.
Tusind tak. Har hørt den mange steder men havde ikke fået fat på navnet.
Tusind tak. Har hørt den mange steder men havde ikke fået fat på navnet.
doh09 (8795) skrev:Jakob Jakobsen (8792) skrev:#91
Den ville overleve i 99% af alle tilfælde.
Hvad hedder det musiknummer der starter ved 1:07?
LINK
Havde en der røg 60 cm ned, desværre på et stengulv >_<
Langt de fleste hardiske kan klare rigtig mange G i slukket tilstand, problemet med eksterne er at man nemt kan slå noget converterhalløj løst eller måske direkte knække et print, men hardisken er sku sværere at slippe af med.
Spørgsmål:
Tidligere på dagen var jeg ude og svømme i et par timer, og i løbet af den tid skulle jeg pisse tre gange, trods det faktum at jeg faktisk ikke har drukket så meget som en dråbe vand hele dagen.
Da jeg er 26 år og stadig har nogenlunde styr på min blærekontrol, kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad der er skyld i, at man bliver ekstrem pissetrængende af at svømme.
Jeg har forgæves søgt rundt på Google, men er kun kommet frem til nogle semi-videnskabelige forklaringer fra kilder, der ikke ligefrem lyste af at være professionelle, så hvis nogen af jer kan give mig et reelt svar, der ikke er hapset fra et random forum på nettet, så ville jeg være meget taknemlig.
Tidligere på dagen var jeg ude og svømme i et par timer, og i løbet af den tid skulle jeg pisse tre gange, trods det faktum at jeg faktisk ikke har drukket så meget som en dråbe vand hele dagen.
Da jeg er 26 år og stadig har nogenlunde styr på min blærekontrol, kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad der er skyld i, at man bliver ekstrem pissetrængende af at svømme.
Jeg har forgæves søgt rundt på Google, men er kun kommet frem til nogle semi-videnskabelige forklaringer fra kilder, der ikke ligefrem lyste af at være professionelle, så hvis nogen af jer kan give mig et reelt svar, der ikke er hapset fra et random forum på nettet, så ville jeg være meget taknemlig.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.