mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
gnarfsan (8700) skrev:Det er ihvertfald ikke en gråspurv. Men den ligener meget.
Flight fail
Fed fugl
Spar på energien?!?
Jeg har netop erhvervet mig sådan en harddisk.
Men den er ved at drive mig fuldstændig til vandvid.
Den er "energivenlig", hvilket WD mener den skal være ved at spinne ned allerede efter ½ minuts pause.
Det er så lidt ekstremt meget irriterende, når jeg sidder og flytter og redigerer i filer på harddisken, hvilket gør at jeg, ca. en gang i minuttet, skal vente 8-10 sekunder på at den starter op.
Er der nogen der ved om dette kan slås fra på en eller anden måde?!?.
Jeg har netop erhvervet mig sådan en harddisk.
Men den er ved at drive mig fuldstændig til vandvid.
Den er "energivenlig", hvilket WD mener den skal være ved at spinne ned allerede efter ½ minuts pause.
Det er så lidt ekstremt meget irriterende, når jeg sidder og flytter og redigerer i filer på harddisken, hvilket gør at jeg, ca. en gang i minuttet, skal vente 8-10 sekunder på at den starter op.
Er der nogen der ved om dette kan slås fra på en eller anden måde?!?.
De er professionelle! De har træning (altså "uddannelse") og erfaring. Du er amatør.
Af samme årsag må man ikke foretage operationer uden licens. Og forresten patientens samtykke.
Af samme årsag må man ikke foretage operationer uden licens. Og forresten patientens samtykke.
Ah, nu kan pigen jo selv vælge om hun vil se videoen. Hvorimod de jo ikke har så meget valg hvis du hopper frem fra en busk og blotter dig. Du må gerne lægge en video op af dig selv og nick og jay må heller ikke hoppe frem fra en busk og blotte sig..
Men så igen.. du har da nok sværere ved at gøre det på en måde hvor pigen ikke bliver skræmt, hvorimod de to karle nok godt kunne barbere den ged.
Brought to you by: Captain Obvious.
Underlig sammenligning.
Ah, nu kan pigen jo selv vælge om hun vil se videoen. Hvorimod de jo ikke har så meget valg hvis du hopper frem fra en busk og blotter dig. Du må gerne lægge en video op af dig selv og nick og jay må heller ikke hoppe frem fra en busk og blotte sig..
Men så igen.. du har da nok sværere ved at gøre det på en måde hvor pigen ikke bliver skræmt, hvorimod de to karle nok godt kunne barbere den ged.
Underlig sammenligning.
Daniel-Dane (8708) skrev:De er professionelle! De har træning (altså "uddannelse") og erfaring. Du er amatør.
Professionel har intet at gøre med om du har uddannelse, erfaring osv.
Får du penge for det, er du professionel, længere er den ikke.
Men rent principielt er det jo det samme.cazotaro (8709) skrev:Ah, nu kan pigen jo selv vælge om hun vil se videoen. Hvorimod de jo ikke har så meget valg hvis du hopper frem fra en busk og blotter dig.
Nik & Jay kan jo bare sige at deres videoer ikke er målrettet mod mindreårige, men det er de jo.
Det er vel også fåtallet af de unge der lytter til nik & jay fordi de kan li' det, og ikke bare fordi "de andre gør det".
Jeg fastholder mit krav om at nik & jay skal fjernes fra radio og tv og have en behandlingsdom, harjegret?
I apparently fail at making incomprehensible jokes.cazotaro (8709) skrev:#8708
Underlig sammenligning.
Well, duh...Jakob Jakobsen (8710) skrev:Daniel-Dane (8708) skrev:De er professionelle! De har træning (altså "uddannelse") og erfaring. Du er amatør.
Professionel har intet at gøre med om du har uddannelse, erfaring osv.
Får du penge for det, er du professionel, længere er den ikke.
cazotaro (8709) skrev:#8707
Damn imposter!
sissy (8713) skrev:Er rimlig sikker på at vi mangler en bil analogi for at alle kan være med og forstå det her?!..
Altså det svarer til at Ronson er en gammel Skoda fra 78' der ikke giik gennen syn og Nik&Jay er henholdsvis en Splinterny Volvo og VW...
Alle tre kommer kørende på motorvejen med 130 km/t, hvem vil/skal politiet sætte efter??
Er dette ikke shoppet?
Jeg undrer mig over hvor hurtig Woods er, når han på samme tid kuglen har bevæget sig omkring 7 meter i luften, har gennemført svinget, er kommet tilbage til normal stilling og har sluppet golfkøllen med den ene hånd.
Jeg undrer mig over hvor hurtig Woods er, når han på samme tid kuglen har bevæget sig omkring 7 meter i luften, har gennemført svinget, er kommet tilbage til normal stilling og har sluppet golfkøllen med den ene hånd.
Konica Minolta
I skal nu belære mig om farver..
Jeg har ikke læst på det, jeg har ikke mulighed for det. Men sådan som jeg har regnet det ud, ser vi farver fordi den ting der fx "er" lilla. Absorbere nogen bølgelængder af det synlige lys, som så efterlader det reflekterede lys med bølgelænger vi opfatter som "lilla"
Enlighten me
I skal nu belære mig om farver..
Jeg har ikke læst på det, jeg har ikke mulighed for det. Men sådan som jeg har regnet det ud, ser vi farver fordi den ting der fx "er" lilla. Absorbere nogen bølgelængder af det synlige lys, som så efterlader det reflekterede lys med bølgelænger vi opfatter som "lilla"
Enlighten me
Min teori er at han har fået billedet, men at det var ubrugeligt.
Så tager han kuglen fra billedet og paster over på et andet billede han har taget tidligere eller senere fra nogenlunde samme vinkel.
Kunne være nemt at lave, specielt hvis han lige har taget en stribe billeder under skuddet.
Så tager han kuglen fra billedet og paster over på et andet billede han har taget tidligere eller senere fra nogenlunde samme vinkel.
Kunne være nemt at lave, specielt hvis han lige har taget en stribe billeder under skuddet.
SlettetBruger (8724) skrev:Jeg har ikke læst på det, jeg har ikke mulighed for det. Men sådan som jeg har regnet det ud, ser vi farver fordi den ting der fx "er" lilla. Absorbere nogen bølgelængder af det synlige lys, som så efterlader det reflekterede lys med bølgelænger vi opfatter som "lilla"
Det er stort set korrekt, udover at man som regel tænker absorbering og reflektion som modsætninger - enten absoberes visse bølgelængder og bliver til varme i genstanden eller også reflekteres de.
Jakob Jakobsen (8721) skrev:Er dette ikke shoppet?
Det kunne godt være shoppet. Men efter min mening kunne det også være det originale billede. Hvis man antager at han er relativt tæt på hullet og derfor ikke havde brug for at slå særlig langt/hårdt, så kunne hans stilling godt være slagets "afsluttende fase", hvor han har sluppet køllen.
Og jeg synes også, det ser ud til, at alle tilskuere kigger direkte i kameratet.
Ikke for meget store værdier af x.vandfarve (8732) skrev:Men siden mit døgn er blevet forlænget med seks timer inden for de sidste 24 timer, så kan det kun være tale om x = 365 - 1/4, altså tager du tydeligvis fejl.
Hvilket åndsvagt facebook fænomen er der nu igang blandt kvinderne?
Har set flere skrive noget i retningen af "Vil helst have den midt på gulvet" eller "vil helst have dem på køkkenbordet"
Har set flere skrive noget i retningen af "Vil helst have den midt på gulvet" eller "vil helst have dem på køkkenbordet"
MiniatureZeus (8735) skrev:Hvilket åndsvagt facebook fænomen er der nu igang blandt kvinderne?
Det er noget med hvor de helst vil have deres håndtaske.. eller hvor de helst vil smide den, når de kommer hjem.
idiotisk er det under alle omstændigheder.
http://www.bt.dk/sygdomme/facebook-trend-afsloerer... åndssvage kvindemennsker..
markjensen
Hvis man har en computerskærm med hdmi ind og audio out (jack), betyder det så at hvis jeg stikker et hdmi-kabel i som også har lyd, så vil jeg kunne bruge audio out til lyden? Det er i øvrigt en Samsung-skærm. Jeg ved ikke lige hvad det ellers skulle betyde, jeg ville bare være sikker så jeg ikke køber et kabel uden grund.
Hvis man har en computerskærm med hdmi ind og audio out (jack), betyder det så at hvis jeg stikker et hdmi-kabel i som også har lyd, så vil jeg kunne bruge audio out til lyden? Det er i øvrigt en Samsung-skærm. Jeg ved ikke lige hvad det ellers skulle betyde, jeg ville bare være sikker så jeg ikke køber et kabel uden grund.
markjensen (8742) skrev:markjensen
For det meste ja. Selvom nogengange er det kun tv-tuneren der kan bruge audio out. Tror dit bedste bud er at finde manualen online, da der ikke er et endegyligt standard svar.
#oxxy: Der er ikke tv-tuner i, og i manualen står der vist at det netop er til det jeg gerne vil bruge den :) tak for hjælpen. Kan det betale sig at give meget for et kabel? Er dette fx godt nok?
Daniel-Dane (8744) skrev:MiniatureZeus
Hvor bliver den artikel/vurdering om printeren af?
Hvor bliver den printer af?
markjensen (8745) skrev:#oxxy: Der er ikke tv-tuner i, og i manualen står der vist at det netop er til det jeg gerne vil bruge den :) tak for hjælpen. Kan det betale sig at give meget for et kabel? Er dette fx godt nok?
Det eneste der er vigtigt ved hdmi er om det er 1.3b certificeret hvis du bare skal bruge det til normale ting (dvs ikke 4k opløsning og ikke 3d). Stikkene skal være af virkelig virkelig ringe kvalitet før at der kan opstå problemer med et 1.3b certificeret kabel.
Hmm, så var det nok trylleklovn.MiniatureZeus (8746) skrev:Daniel-Dane (8744) skrev:MiniatureZeus
Daniel-Dane (8748) skrev:Hmm, så var det nok trylleklovn.MiniatureZeus (8746) skrev:Daniel-Dane (8744) skrev:MiniatureZeus
Nej nej, var skam mig.. Jeg mangler bare stadig at få printeren.. ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.