mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hey terra - du mangler at svare i denne tråd:
http://newz.dk/firefox-udvidelse-kaemper-mod-domae...
Terra - der seriøst tror, at TPB har indtægter for 9 mio. USD dagligt.
Du skal nok ikke kalde folk for dumme kære Henny. Det er det med at kaste sten, når man selv bor i et glashus, ikke sandt?
http://newz.dk/firefox-udvidelse-kaemper-mod-domae...
Terra - der seriøst tror, at TPB har indtægter for 9 mio. USD dagligt.
Du skal nok ikke kalde folk for dumme kære Henny. Det er det med at kaste sten, når man selv bor i et glashus, ikke sandt?
Answer me, pl0x.Daniel-Dane (9032) skrev:Ja;
Det er sjovt, at du normalt er fortaler for kildehenvisninger, og her fortæller du, at alle (jeg antager, at du generaliserer Elskov, da du ikke kender hende) er fede, fordi de spiser sig fede.
En mand som dig, som normalt har styr på fakta, er da virkelig kommet på afveje nu.
Det var satans, de har slettet agurkebillederne. :( Det var ikke mit upload - jeg linkede bare. Men altså, dybest set var det en lille fotoserie med en temmelig grim mand, der af ukendte årsager stak en agurk op i sit pruttehul.
Nu ærger jeg mig da helt over, at jeg ikke downloadede dem, da jeg havde chancen.
Nu ærger jeg mig da helt over, at jeg ikke downloadede dem, da jeg havde chancen.
Jeg har denne her som en slags plaster på såret.
Also, agurkevideo, som jeg kun poster, fordi han ser usædvanligt løs ud. Jeg er sådan en slags imponeret.
Also, agurkevideo, som jeg kun poster, fordi han ser usædvanligt løs ud. Jeg er sådan en slags imponeret.
I kan se mit smukke profilbillede. Oh noes.
Det minder mig om, at vi skal have lagt alle billederne fra newz.dk LAN 2010 ind på kynz. Vi skal have fra zin, Caek og Skak.
Det minder mig om, at vi skal have lagt alle billederne fra newz.dk LAN 2010 ind på kynz. Vi skal have fra zin, Caek og Skak.
#9070, jeg synes også at mændene skulle dække deres bryster til. Her støtter jeg kvinderne(s)!
"Lol, det kan være det var den gale kvinde han ramte med pilen"
-.- it was. Træls film på DRHD
Slutningen er endnu værre.
"Long Weekend" ikke anbefalet
-.- it was. Træls film på DRHD
Slutningen er endnu værre.
"Long Weekend" ikke anbefalet
fjols (9062) skrev:Haha, se lige ham her.
Hov hov - det er så rent faktisk et af de bedste billeder, som nogensinde er taget af mig! B~)
.. og den er god nok! Hvordan fanden landede du på min Facebook side?!
Danish
Colapusheren (9064) skrev:Jeg tror måske jeg har set ham før et sted.
Det var ihvertfald ikke, da du besøgte SlettetBruger fornyligt! B~)
Danish
SlettetBruger (9078) skrev:I don't get it...
Tror min facebook fucker. Er det meningen den skal lande på min side? xD
Ja..
Danish Dude (9075) skrev:Hov hov - det er så rent faktisk et af de bedste billeder, som nogensinde er taget af mig! B~)
Så er det den her jeg ikke forstår xD
Anyhow
SlettetBruger (9080) skrev:Så er det den her jeg ikke forstår xD
Anyhow
Da jeg klikkede på linket, fik jeg min side - og da jeg har et billede, som er taget midt i et nys, troede jeg faktisk, at det var af mig?!
Linket peger såmænd bare ens egen startside...
SlettetBruger (9083) skrev:prøv at google linket :D
HAHA... så lykkedes da ihvertfald at få mig til at ryge i med begge ben! B~)
markjensen (9086) skrev:Velkommen til internettet!
Arhh.. du mener ikke, at ting på internettet ikke er, hvad de giver sig ud for?! Den hopper jeg altså ikke på!
Det næste bliver vel nogen som påstår, at der findes folk derude, der kunne finde på at prøve at snyde mig?!
Nej nej... dertil er min tiltro til andre mennesker ALT for stor! B~)
hmm.. Er gået fra normalt at modtage omkring 60-80 spam mails om dagen i min gmail account til på 2 dage at have modtaget over 2500 ?!
Det eneste sted jeg har smidt min email er da jeg købte minecraft i foregårs, men er vel næppe dem der deler den ud..?
Det eneste sted jeg har smidt min email er da jeg købte minecraft i foregårs, men er vel næppe dem der deler den ud..?
http://ekstrabladet.dk/112/article1543215.ece
Det var da heldigt hun ikke kom til skade i selve færdselsuheldigt, men først bagefter.
Det var da heldigt hun ikke kom til skade i selve færdselsuheldigt, men først bagefter.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.