mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Addendum
Bemærk venligst, at der blot tales om offentlig gæld, men ikke udenlandsk gæld.
Der er tale om to delmængder, der ikke er ens - meget af den offentlig gæld er udenlandsk og meget af den udenlandsk gæld er offentligt (læs: optaget af staten), men de er ikke ens.
Bemærk venligst, at der blot tales om offentlig gæld, men ikke udenlandsk gæld.
Der er tale om to delmængder, der ikke er ens - meget af den offentlig gæld er udenlandsk og meget af den udenlandsk gæld er offentligt (læs: optaget af staten), men de er ikke ens.
SlettetBruger (8941) skrev:Og, ja. Jeg ved ikke om min telefon skal ha dele af skylden for at ha en elendig autofokus. (især ved film)
Hov, hvor blev filmen af?
Wikipedia's "USA's gæld som % af BNP":
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/7/74/Federal_debt_to_GDP_-_2000_to_2010.png/800px-Federal_debt_to_GDP_-_2000_to_2010.png
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/7/74/Federal_debt_to_GDP_-_2000_to_2010.png/800px-Federal_debt_to_GDP_-_2000_to_2010.png
...at jeg bleve flamet for at påpege dumheden:
http://www.bt.dk/danmark/kaprede-danskere-vidste-d...
Terra - Hvad så failfarve...skal du ikke forsvare dine tumpe-bekendte?
http://www.bt.dk/danmark/kaprede-danskere-vidste-d...
Terra - Hvad så failfarve...skal du ikke forsvare dine tumpe-bekendte?
vandfarve (9008) skrev:"Uh, se mig! Jeg hedder Henrik, jeg er sjov."
Nej, du klarer det fint, så jeg sover roligt med visheden, at du giver familien det bedst mulige forsvar med dine snævertsynede indlæg.
Fortsæt endelig.
De er tæt på en Darwin award...pga. deres dumhed.
Men man må måske ikke være skadefro over dumhed, når du kender tumberne..for det har ellers ikke holdt dig tilbage før?:
http://macnation.newz.dk/forum/tagwall/er-skadefry...
Terra - Failfarve moral er...not there? :)
Jamen, du skal være så velkommen til at have dine synspunkter. Jeg går helt ind for, at må mene, hvad du vil, uanset hvor dumt det lyder.
Du er jo tydeligvis uden for al pædagogisk rækkevidde, så hvorfor prøve? (Bemærk venligst, at det er et retorisk spørgsmål. Du skal ikke besvare det, Henrik)
EDIT: Faktisk finder jeg det kært, at du gider at søge efter mine tidligere udtalelser. Hvis det ikke er dedikation, så ved jeg ikke, hvad dedikation er.
Du er jo tydeligvis uden for al pædagogisk rækkevidde, så hvorfor prøve? (Bemærk venligst, at det er et retorisk spørgsmål. Du skal ikke besvare det, Henrik)
EDIT: Faktisk finder jeg det kært, at du gider at søge efter mine tidligere udtalelser. Hvis det ikke er dedikation, så ved jeg ikke, hvad dedikation er.
SlettetBruger (9011) skrev:Terra Win ^^ Sjældent det sker efterhånden :D
"Let make a boat trip to a Pirate infesteret farvand"
Bemærk venligst, at de, der udtaler sig, selv har sejlet igennem farvandet i månederne efter familien, så man skal tage deres udtalelser med et gran salt.
Måske du skulle læse op på situationen, før du udtaler dig?
vandfarve (9010) skrev:Jamen, du skal være så velkommen til at have dine synspunkter. Jeg går helt ind for, at må mene, hvad du vil, uanset hvor dumt det lyder.
Så du kan kan håne en tyv der bringer sig selv i livsfare...men en tumpe der trods flere advarseler vælger at sejle igennem det mest pirat-inficerede vand på Jordenkolden( sågar med sine børn ombord) og dermed har bragt hele sin famile i fare...det må man ikke håne...bare fordi du kender idioterne?
Terra - Now that is funny! :D
Well, hvem finder "Line", og kidnapper hende? For vi ved jo alle sammen at det er farligt at bo her på Jorden...
Såeh, jeg kom til at strande med Zulu Djævleræs i baggrunden (det ville jeg normalt ikke se, evarh) og kunne ikke undgå at bemærke deres cheerleaders. Er de ikke lidt vel unge? - Herfra ser de ikke ud til at være meget ældre end 14-15 år.
http://amtsavisen.dk/mariagerfjord/randers-cheerleaders-til-zulu-djaevleraes skrev:Pigerne er denne gang: Mette Busch, Emilie Gregersen, Julie Andersen, Nicole Johnsen, Nadia Carlsen og Mia Tøttrup, alle 14 år, undtagen Nicole Johsen, der er 13 år.
Edit: FAP FAP FAP ?
Fap indeed. Det er meget storsindet af Zulu, at de sådan smider ungpigebryster i grams. Hvilket fantastisk initiativ.
terracide (9024) skrev:Elskov (9022) skrev:you disgust me :O
Mirror, mirror on the wall...
Er du virkelig så afskyelig, at dit eget spejl siger sådan noget til dig?
Elskov (9030) skrev:nej du er mere til de DAMP-ramte, I know... beklager, jeg ikke kan leve op til det :(
Det er jo ikke sådan er du var født normal og så en dag vågnede op fed...nej du har ædt dig fed i gennem mange år.
Stiller vi min dame op med 9 andre ikke damp, vil igen kunne spotte hende.
Stiller vi 9 normal vægtige op ved siden af dig...undre jeg mig over hvor mange du ville dække for.
Terra - Var der mere? :)
Ja;terracide (9031) skrev:Terra - Var der mere? :)
Det er sjovt, at du normalt er fortaler for kildehenvisninger, og her fortæller du, at alle (jeg antager, at du generaliserer Elskov, da du ikke kender hende) er fede, fordi de spiser sig fede.
En mand som dig, som normalt har styr på fakta, er da virkelig kommet på afveje nu.
terracide (9031) skrev:Det er jo ikke sådan er du var født normal og så en dag vågnede op fed...nej du har ædt dig fed i gennem mange år.
Stiller vi min dame op med 9 andre ikke damp, vil igen kunne spotte hende.
Stiller vi 9 normal vægtige op ved siden af dig...undre jeg mig over hvor mange du ville dække for.
Terra - Var der mere? :)
der er noget du har misforstået - jeg har ædt mig fed igennem et PAR år :D Jeg plejede at være helt normaltvægtig, men ser du, depression og skizotypi kan godt få en til at trøstespise og dårligt hjerte kan godt give en et dårligt forhold til motion.
Og nej, man kan sikkert ikke se på din dame, at hun har damp. Det er sikkert sådan en ting, der viser sin grimhed omkring midnat ved fuldmåne.
Nu har jeg jo forresten set din kæreste, og jeg må indrømme jeg hellere vil fylde for 3 mennesker end se ud som hende....
vandfarve (9037) skrev:Henrik, undskyld jeg gentager mig selv, men det synes desværre alt for nødvendigt.
Når du tydeligvis hader alt og alle, hvad laver du så her? Jeg er sikker på, at din familie sætter pris på dit selskab, så hvorfor spilder du tid på os?
Had er det med dig og løgne?
Find ét indlæg hvor jeg siger jeg hader nogen her på newz?
Terra Og skal du ikke snart ud og sejle? :)
terracide (9039) skrev:Had er det med dig og løgne?
Det har den gode Spiderboy allerede sandsynliggjort noget så tydeligt, så hvad med at du for en gangs skyld svarer på det spørgsmål, som du er blevet stilt?
vandfarve (9040) skrev:terracide (9039) skrev:Had er det med dig og løgne?
Det har den gode Spiderboy allerede sandsynliggjort noget så tydeligt, så hvad med at du for en gangs skyld svarer på det spørgsmål, som du er blevet stilt?
Ah...vi er ude i det mundflufferi som kun har brug på skoler og ikke i den virkelige verden.
Væk mig op når du er færdig med dine lektier...
terracide (9038) skrev:http://i136.photobucket.com/albums/q169/possiblelunatic/Motivational/motivational-envy.jpg
http://peecee.dk/uploads/042011/Lise.png
http://peecee.dk/upload/view/302798
terracide (9041) skrev:Ah...vi er ude i det mundflufferi som kun har brug på skoler og ikke i den virkelige verden.
Spørgsmålet lyder stadig: Hvad laver du her, Henrik?
Kan man forvente et svar inden for den nærmeste tid?
terracide (9041) skrev:vandfarve (9040) skrev:terracide (9039) skrev:Had er det med dig og løgne?
Ah...vi er ude i det mundflufferi som kun har brug på skoler og ikke i den virkelige verden.
Terra vil det så sige, når du smider mundlort på folk passer det ikke, fordi de faktisk aldrig selv har sagt det? . Det på betyde jeg ikke er en nasserøv mere for det har jeg aldrig skrevet jeg var.
vandfarve (9043) skrev:terracide (9041) skrev:Ah...vi er ude i det mundflufferi som kun har brug på skoler og ikke i den virkelige verden.
Spørgsmålet lyder stadig: Hvad laver du her, Henrik?
Kan man forvente et svar inden for den nærmeste tid?
Spørgsmålet bygger på en løgn, hvorfor skulle jeg svare? :)
Rainmeter (9048) skrev:terracide (9041) skrev:vandfarve (9040) skrev:terracide (9039) skrev:Had er det med dig og løgne?
Terra vil det så sige, når du smider mundlort på folk passer det ikke, fordi de faktisk aldrig selv har sagt det? . Det på betyde jeg ikke er en nasserøv mere for det har jeg aldrig skrevet jeg var.
Er du failfarves endnu dummere fætter? :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.