mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (8898) skrev:Du samler bare nogen folk :D De 2 tøser er klar til fest på følgene dage:
Happy Tirsdag
Lille fredag
Fredag
Store Lørdag
De kræver at du er handsome.. ( jeg er vært, behøver ikke opfylde de krav )
og så skal du gerne være single.. eller ihvertfald tie stille om det hvis du ikke er. ^^
og ældre end 22 :D
De er meget specifikke.
Burde man så ikke kræve det samme af dem? *host*
terracide (8955) skrev:Burde man så ikke kræve det samme af dem? *host*
Ligesom fede mennesker kompensere de for deres mangler med at skrue op for den frække konto.
Hvis det skal være rigtig frækt, så skal man iføre sig en sommerkjole og stille sig op foran et køleskab. Fyffer-pyffer, nu strammer det i tissemanden.
doh09 (8960) skrev:Fede mennesker er da ikke frækkere xD
no no.. men de bliver billigere...
Ligesom brugte biler vs flotte nye biler :D
LinguaIgnota (8961) skrev:Hvis det skal være rigtig frækt, så skal man iføre sig en sommerkjole og stille sig op foran et køleskab. Fyffer-pyffer, nu strammer det i tissemanden.
To obvious...men du fik da en til at falde i fælden:
doh09 (8962) skrev:Demonstration plox, lingu in sommer dress
terracide (8965) skrev:SlettetBruger (8963) skrev:no no.. men de bliver billigere...
Que?
Fede kvinder, har det med at blive mere slutty, for at opnå den opmærksomheds værdi som de ikke får grundet udseenet :D
dvs, bliver billigere...
som en gammel beskidt bil.
SlettetBruger (8968) skrev:terracide (8965) skrev:SlettetBruger (8963) skrev:no no.. men de bliver billigere...
Que?
Fede kvinder, har det med at blive mere slutty, for at opnå den opmærksomheds værdi som de ikke får grundet udseenet :D
dvs, bliver billigere...
som en gammel beskidt bil.
Minder mig om en tyk trunte der engang prøvede at vinde mig fra en slank tøs der også kunne lide mig -.-', første forsøg var at hun lagde sig ned i en "sexy" position på bordet foran mig, blinkede til mig og snakkede ømt, jeg kunne ikke lade være at væmmes og lave krampetrækninger i ansigtet. Ups
doh09 (8966) skrev:Hvad sku der være skjult i det? Manden fortæller åbent hans idé
Spørg ham hvor han fik ideen fra...eller kig lidt på www.kynz.dk
Terra - "Hans" ide....ROFL!!!
doh09 (8966) skrev:Hvad sku der være skjult i det? Manden fortæller åbent hans idé
Terra postede et billede af hans mentalt semihandicappede dame iført det lingu beskriver. foran et kølefryseskab.
Nu siger jeg 'semi' da hun har damp. Men med de rette metoder og værktøjer ser det ud til der er styr på det... Men man ved aldrig om der går Fukushima i den.
SlettetBruger (8971) skrev:Terra postede et billede af hans mentalt semihandicappede dame iført det lingu beskriver. foran et kølefryseskab.
Nu siger jeg 'semi' da hun har damp. Men med de rette metoder og værktøjer ser det ud til der er styr på det... Men man ved aldrig om der går Fukushima i den.
SlettetBruger (8971) skrev:Terra postede et billede af hans mentalt semihandicappede dame iført det lingu beskriver. foran et kølefryseskab.
doh9 har ikke fundet ud af endnu at lingue ikke er særlig orginal...
terracide (8972) skrev:SlettetBruger (8971) skrev:Terra postede et billede af hans mentalt semihandicappede dame iført det lingu beskriver. foran et kølefryseskab.
Nu siger jeg 'semi' da hun har damp. Men med de rette metoder og værktøjer ser det ud til der er styr på det... Men man ved aldrig om der går Fukushima i den.SlettetBruger (8971) skrev:Terra postede et billede af hans mentalt semihandicappede dame iført det lingu beskriver. foran et kølefryseskab.
doh9 har ikke fundet ud af endnu at lingue ikke er særlig orginal...
Nej men der er jo også nok original i dig til at dække hele newz
SlettetBruger (8953) skrev:tyrkis tee er mig.
Seriøst? Du ser bedre ud end jeg troede... Altså når man tænker på hvor sær du er :)
markjensen (8974) skrev:Seriøst? Du ser bedre ud end jeg troede... Altså når man tænker på hvor sær du er :)
Mange tak.
Kenneth som er gutten ved siden af. ser nu også ganske normal ud når han ikke er fuld xD
Men hvem ser ikke godt ud ved siden af trunterne der
doh09 (8977) skrev:terracide (8975) skrev:Din uvidenhed fik dig til at jokke i spinaten...og så er dette dit "comeback"?
lol
Terra - Tyndt...
Jeg er ikke i en diskussion så jeg giver ikke noget comeback? At du betragter det som det er jo ikke mit problem :P
Hvor er du kær...nice try.
Colapusheren (8978) skrev:Er de oprindeligt fra Esbjerg?
Nej, brunetten født i aabenraa, opvokset i Tønder.
Den anden kommer vidst nok nordfra.
Begge bor her nu.. for det meste sammen.
terracide (8979) skrev:
http://4.bp.blogspot.com/_snss6u0-WRI/S92QnnQOwOI/...
doh09 (8981) skrev:terracide (8979) skrev:
http://4.bp.blogspot.com/_snss6u0-WRI/S92QnnQOwOI/...
Du er blevet taget ved næsen...håber ikke du betalte for meget.
-.-' du er jo den komplette definition på idioti, dumhed og "jeg kan ikke se udenfor min egen firkantede verden
Hvorfor bruge kræfter på at diskutere med mig når jeg ikke gider, det kan kun være pga. 2 ting
1. Du er virkelig dummere end pap og lytter aldrig til andre folk
2. Du troller
Og nej jeg snakker ikke kun lige om det her men dine posts generelt, lol
Hvorfor bruge kræfter på at diskutere med mig når jeg ikke gider, det kan kun være pga. 2 ting
2. Du troller
SlettetBruger (8976) skrev:Mange tak.
Kenneth som er gutten ved siden af. ser nu også ganske normal ud når han ikke er fuld xD
Men hvem ser ikke godt ud ved siden af trunterne der
Men du kan altså ikke blære dig med meget hår på kroppen uden at komme med beviser :( det er ondt.
markjensen (8984) skrev:Men du kan altså ikke blære dig med meget hår på kroppen uden at komme med beviser :( det er ondt.
Jeg har af åbenlyse grunde slettet de billeder af mig jeg ikke synes sku deles xD
vandfarve (8988) skrev:Mark Jensen, hvad ligner det at gå efter andre newz.dk-brugere?!
Jeg er skuffet.
Undskyld :( jeg var bare forvirret!
SlettetBruger (8989) skrev:Jeg kan ta det...
Men det er lidt ligesom incest at gå efter én fra newz familien...
problem?
OxxY (8994) skrev:... den amerikanske stastsgæld. Regnede lige ud at gælden svarer til ca 45.500 USD per person i USA. Det er rimelig fucking mange penge.
IMHO giver det bedre mening at opgive det i procent af BNP. USA har egentlig ikke en større gæld end visse andre i-lande, fx Japan, Italien, Belgien og Singapore.
Hold nu op. Du ved, han er troll, men du fortsætter alligevel med at diskutere med ham.doh09 (8983) skrev:-.-' du er jo den komplette definition på idioti, dumhed og "jeg kan ikke se udenfor min egen firkantede verden
2. Du troller
vandfarve (8995) skrev:IMHO giver det bedre mening at opgive det i procent af BNP. USA har egentlig ikke en større gæld end visse andre i-lande, fx Japan, Italien, Belgien og Singapore.
Jojo, men syntes nu det var lidt interresant at det svarede til at alle i landet skylde en lille kvart mill væk :)
SlettetBruger (8999) skrev:Hvis alle lande har gæld... hvem har de gæld til?
Primært hinanden.
Forstået således, at de respektive stater har lånt penge af andre stater eller andre staters befolkninger. Der er ikke noget til hinder for, at du som en dansk statsborger køber en amerikansk statsobligation, hvorefter den amerikanske stat skylder en dansk statsborger et givent beløb.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.