mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Do it.
Selvom de første 35 timer er Liniære.. og spillet faktisk først rigtig kommer igang efter en 15-20 timers penge.. så er det bonus spil oplevelse!
Selvom de første 35 timer er Liniære.. og spillet faktisk først rigtig kommer igang efter en 15-20 timers penge.. så er det bonus spil oplevelse!
You wouldn't know. Kekeke.SlettetBruger (5853) skrev:Som om "vi" har det?
Troede det var en myte
P.S.
Jomfruhinder er virkelige og har aldrig været en myte.
Spildt kaffe på what now? Ah, Anteater (myresluger).Ronson (5858) skrev:kaffe.avi
Nå ja, det minder mig om Next (2007), hvor han siger, at det engang regnede med fisk i Danmark.
Fun: tøs taber noget vand på hendes bukser
Epic: Du siger "Er du fra pakistan eller er du bare glad for at se mig"
Not so much: Hun ER fra pakistan
Epic: Du siger "Er du fra pakistan eller er du bare glad for at se mig"
Not so much: Hun ER fra pakistan
Hvor forfærdeligt langsomt og bloated iTunes er... Det er efterhånden værre en Nero Burner, hvilket er virkeligt slemt.
Skulle bruge den for at smide musik på en iPod Nano, så hentede ver. 10.1...
Jeg fjerner alle flueben under installationen, da jeg ikke ønsker den skal installere andet end højst nødvendigt. Alligevel installerer den Quicktime, pictureviewer og sætter sig selv som default afspiller på alle mine medie filer.
Udover en voldsom lang installations tid, taget programmet størrelse i betragtning, brokkede den sig over at min outlook var åben og bad mig om at genstarte outlook efter installationen.
Hvorfor? Hvad fanden skal iTunes med mit mailprogram? Jeg har ikke i sinde at synkronisere kalender eller kontakter med min iPod.
Jeg vil nu se mig om efter en alternativ måde til at få smidt musik på min afspiller. Forslag modtages gerne.
Skulle bruge den for at smide musik på en iPod Nano, så hentede ver. 10.1...
Jeg fjerner alle flueben under installationen, da jeg ikke ønsker den skal installere andet end højst nødvendigt. Alligevel installerer den Quicktime, pictureviewer og sætter sig selv som default afspiller på alle mine medie filer.
Udover en voldsom lang installations tid, taget programmet størrelse i betragtning, brokkede den sig over at min outlook var åben og bad mig om at genstarte outlook efter installationen.
Hvorfor? Hvad fanden skal iTunes med mit mailprogram? Jeg har ikke i sinde at synkronisere kalender eller kontakter med min iPod.
Jeg vil nu se mig om efter en alternativ måde til at få smidt musik på min afspiller. Forslag modtages gerne.
SharePod har virket fint for mig, når jeg har rippet en iPod for musik.
http://www.sexlinien.dk/Default.aspx?ID=2185&CustItem=73769 skrev:Hej og tak for dit spørgsmål. Vi er nødt til at fortælle dig, at det vigtigt, at du holder op med at have sex med din bror.
Haha. :D Og fap, fap, fap. Men mest haha. :D
Hej Colapusheren. Jeg vil gerne røre ved dine smukke bryster, men jeg er genert.
Hvordan får i den til at virke?
Jeg indtaster adresse og venter på at den loader, men når jeg trykker på afspil, sker der ikke andet end at knappen forsvinder.
Hvordan får i den til at virke?
Jeg indtaster adresse og venter på at den loader, men når jeg trykker på afspil, sker der ikke andet end at knappen forsvinder.
Bruger du en HTML5 kompital browser?
Virker fint i Chrome, filmen åbner et par små vinduer og maksimerer og minimerer dem når det er nødvendigt.
Bruger du en HTML5 kompital browser?
Virker fint i Chrome, filmen åbner et par små vinduer og maksimerer og minimerer dem når det er nødvendigt.
Jeg bruger Chrome og har prøvet både med og uden ad-blocker og har tilladt popups, men det virker ikke.
Jeg bruger Chrome og har prøvet både med og uden ad-blocker og har tilladt popups, men det virker ikke.
Det falder lidt til jorden hvis man tager en mindre by i det sønderjydske... På billedet løb manden inde i en by, men Google Earth vist bare marker...
Men fed idé ellers.
ASStronaut
Jeg startede med at lave klassikeren. Så kom en eller anden klaphat og begyndte at tegne seriøst (Øjet til højre)...
Kreativ som jeg er, fik jeg hurtigt gjort øjet til en naturlig del af mit oprindelige billede. Dette brød øjets ophavsmand sig tilsyneladende ikke om, da han i store bogstaver kaldte mig en røv. (Nederste højre hjørne)
Dette fik jeg så ændret til titlen på min første tegning.
Det falder lidt til jorden hvis man tager en mindre by i det sønderjydske... På billedet løb manden inde i en by, men Google Earth vist bare marker...
Men fed idé ellers.
ASStronaut
Jeg startede med at lave klassikeren. Så kom en eller anden klaphat og begyndte at tegne seriøst (Øjet til højre)...
Kreativ som jeg er, fik jeg hurtigt gjort øjet til en naturlig del af mit oprindelige billede. Dette brød øjets ophavsmand sig tilsyneladende ikke om, da han i store bogstaver kaldte mig en røv. (Nederste højre hjørne)
Dette fik jeg så ændret til titlen på min første tegning.
That makes me go Hmmmm, eftersom det er Google Creative Lab der har lavet den.
Men [url= her[/url] er så hvad du går glip af.
That makes me go Hmmmm, eftersom det er Google Creative Lab der har lavet den.
Men [url= her[/url] er så hvad du går glip af.
Jeg håber ikke at det bliver en trend at have sådan en flok fugle til at flyve henover skærmen, bare for effektens skyld. Det fik min browser til at spise 80% CPU konstant, uden at lave andet end det.
Godt nok plejer Flash også at spise meget CPU, men aldrig SÅ meget.
Godt nok plejer Flash også at spise meget CPU, men aldrig SÅ meget.
At jeg fik betalt TV-licens tilbage med tilbagevirkende kraft, til trods for at de skrev på deres side, at det var ikke muligt. :)
At jeg ikke har betalt licens.
ikke engang min radio i min bil er koblet til antenne. -.- Der MÅ være en måde man kan snyde sig ud af at få en 200kr dyere månedsregning på telefonen, når det er det eneste man har der kan komme på nettet
ikke engang min radio i min bil er koblet til antenne. -.- Der MÅ være en måde man kan snyde sig ud af at få en 200kr dyere månedsregning på telefonen, når det er det eneste man har der kan komme på nettet
Jeps, hvis du ikke har radio, fjernsyn, video eller internetforbindelse, så kan du spare licensen.
Hvis du ser fjernsyn uden at betale licens, så skal du nok regne med at du kan risikere at få besøg af en som vil høre om det nu også kan passe at du ikke har nogen af delene.
Hvis du ser fjernsyn uden at betale licens, så skal du nok regne med at du kan risikere at få besøg af en som vil høre om det nu også kan passe at du ikke har nogen af delene.
84. Yes, men det er jo så imod loven right?
Hvad siger loven egentlig om at bruge "download from youtube" tjenester?
SlettetBruger (5886) skrev:84. Yes, men det er jo så imod loven right?
Det er næppe tilladt. Jeg tvivler på der er ret mange på youtube, der har tilladelse til at bruge musikken de lægger op.
Er det fra de officielle channels, så vil jeg tro, det er helt i orden, ligesom det også er i orden at gemme musik fra netradio.
SlettetBruger (5886) skrev:84. Yes, men det er jo så imod loven right?
Der er så mange ting der er imod loven. Når jeg tager på arbejde er der f.eks. ingen biler på vejene, så jeg går tit over for rødt.
I dit tilfælde synes jeg bestemt ikke du bør have det dårligt over ikke at betale licens.
fjols (5889) skrev:så jeg går tit over for rødt.
O.O
Nu du nævner det. Så er jeg begyndt tvivle lidt.
"Jaywalke" når der ingen trafik er - eller vente til man når fodgænger feltet og krydse der. med chance for at spærre trafikken kort.
^^ Forurener mindre at biler ikke skal stoppe !
markjensen (5891) skrev:Okay, Microsoft. Det her er klamt.
Det er amerikansk reklame-stil, når det er værst. Desværre er det alment accepteret derovre, at reklamerne primært handler om at nedgøre modstanderen. Se evt. Apples "I'm a Mac" reklamer.
Hehe, deres hovedargument er: OpenOffice.org SUCKS, fordi folk er vant til MS Office.markjensen (5891) skrev:Okay, Microsoft. Det her er klamt.
Jeg er på ingen måde interesseret i biler - men for helvede, hvor Citroën DS3 taler til min indre drengerøv. Man kan mene, at den er lidt bling-bling-vulgær, men jeg har valgt at sige: "Krom, fuck ja!", bare for denne ene gangs skyld...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.