mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Well, så må vi jo fjerne racisme paragraffen......det ville også passe mig fint.
Jeg kan ikke se den store forskele på de nazistiske plakater og dansk folkepartis holdninger. Det ene er bare pakket pænt ind- essensen er det samme.
Jeg kan ikke se den store forskele på de nazistiske plakater og dansk folkepartis holdninger. Det ene er bare pakket pænt ind- essensen er det samme.
moveax1ret (5803) skrev:Jeg kan ikke se den store forskele på de nazistiske plakater og dansk folkepartis holdninger. Det ene er bare pakket pænt ind- essensen er det samme.
Har du altid været retarderet?
Åhh hold op, Dansk Folkeparti er super racistisk.....
Og ligeså vel som Dansk Folkeparti skal have lov til at være det skal folk også have lov til at hænge sådanne plakater op. Så må folk selv indse at det er dumt.
Og ligeså vel som Dansk Folkeparti skal have lov til at være det skal folk også have lov til at hænge sådanne plakater op. Så må folk selv indse at det er dumt.
Jeg magter ikke at diskutere politik med udviklingshæmmede, så dén del lader vi bare ligge. Men jeg er stadig interesseret i at vide, om du altid har været retarderet eller om der evt. er tilstødet dig en hjerneskade på et tidspunkt? Du kunne jo være blevet ramt af en brosten i hovedet eller have taget skade af sniffe lightergas - jeg er her ikke for at fordømme, jeg prøver bare at forstå. Så luk op for sluserne og lad din rare onkel Ignota vide, hvad der har forvandlet din hjerne til suppe.
...oh, waitaminute; det er hash, er det ikke? Mit bud er hash.
...oh, waitaminute; det er hash, er det ikke? Mit bud er hash.
ZiN (5810) skrev:... personer, der ikke kan se hvor totalt populistiske, nosseløse, idiotiske, selvmodsigende SF er - og hvor lidt af min tid, de er værd. :-)
Done fixed.
Anywhores, man kan ikke andet end at ansigtspalme over tilsyneladende normaltbegavede mennesker, der ikke magter at se forskellen på et racistisk parti og et parti, der har racistiske medlemmer. Refleksionsniveauet er bedrøvende lavt.
Hvorfor sagde du ikke bare:
"der er forskel på et racistisk parti, og et parti der har racistiske medlemmer"
istedet for at blive utroligt personlig og nedladende, og ikke engang sige hvad du var uenig i?
Det klæder dig ikke, og jeg troede faktisk du var bedre end det.
"der er forskel på et racistisk parti, og et parti der har racistiske medlemmer"
istedet for at blive utroligt personlig og nedladende, og ikke engang sige hvad du var uenig i?
Det klæder dig ikke, og jeg troede faktisk du var bedre end det.
Hvis partiformanden er racist, så er partiet vel også racistisk, eller hva'?LinguaIgnota (5812) skrev:Anywhores, man kan ikke andet end at ansigtspalme over tilsyneladende normaltbegavede mennesker, der ikke magter at se forskellen på et racistisk parti og et parti, der har racistiske medlemmer. Refleksionsniveauet er bedrøvende lavt.
Aokay, Pia er strengt taget ikke racist men blot dansk konservativ nationalist. Det tolkes dog som det samme i dag.
røvskæg (5819) skrev:http://newz.dk/~jakob-jakobsen
http://www.doomcaek.com/?page=freestyle
Myes, har tegnet ham? Det ved vi da godt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Wadlow
World's tallest Boy Scout, averaging a growth of 4 inches (100 mm) per year since birth, wearing size 25 (U.S.) shoes.[6]
World's tallest Boy Scout, averaging a growth of 4 inches (100 mm) per year since birth, wearing size 25 (U.S.) shoes.[6]
Mon de har overvejet om det ikke er indholdet der kan føre til højt kolesteroltal.
Riotfellow (5829) skrev:Hmm
Jeg vil da have sådan en S-300 stående i baghaven. Kunne give lidt sjove samtaler.
http://www.boligportal.dk/lejebolig/Delebolig_København_K_790291.html skrev:Gay bofællesskab
Værelse snart ledigt i gay bofællesskab, som ligger super centralt i Indre By, Kbh. Tæt på Metroen. Vi deler bad, altan og køkken-alrum. Jeg er 36, meget frisindet, afslappet, renlig og ordentlig. Du matcher det - og er en gayfyr på max 38 år.
Openminded gay male looking for other gay male, max 38 y.o. to share apartment in the city center of copenhagen. We share kitchen/allroom, bath and balcony.
WTF?!
Ja, briterne. Men tyskerne smed en træbombe, og så røg pointen.Rasmus064 (5832) skrev:et blev brugt under anden verdens krig af de "gode" for at få tyskerne til at tro de ville angribe et andet sted.
vandfarve (5833) skrev:http://www.boligportal.dk/lejebolig/Delebolig_København_K_790291.html skrev:Gay bofællesskab
Værelse snart ledigt i gay bofællesskab, som ligger super centralt i Indre By, Kbh. Tæt på Metroen. Vi deler bad, altan og køkken-alrum. Jeg er 36, meget frisindet, afslappet, renlig og ordentlig. Du matcher det - og er en gayfyr på max 38 år.
Openminded gay male looking for other gay male, max 38 y.o. to share apartment in the city center of copenhagen. We share kitchen/allroom, bath and balcony.
WTF?!
Har godt set den, og tænker lidt, at det er Ignota der søger en roomie?
MiniatureZeus (5835) skrev:Har godt set den, og tænker lidt, at det er Ignota der søger en roomie?
Nej, der står intet om at det er Apple-brugere only. Det er jo ikke alle Gays der bruger Apple.
Spiderboy (5842) skrev:At Chile har en mineminister. Hmmm...
Ja, det er helt fjollet - en mine kan da ikke være minister. Skøre gurkere.
LinguaIgnota (5845) skrev:I beg to differ.
Hvorfor er du ikke politiker? Du ville helt klart kunne komme i folketinget.
Er det ikke også sådan nogen artikler du leger "er det en gurker"?
markjensen (5847) skrev:At Final Fantasy XIV Online kun har fået 4/10 på Gamespot. Også af brugerne (dog en smule mere).
Jeg havde ikke forventet noget andet. MMO'er passer slet ikke ind i FF's ånd.
Jeg rundede igår 68 timer i FF-XIII
http://www.engadget.com/2010/10/11/president-obama...
Hvis der ikke kommer noget godt ud af det her Obabo bliver du endnu mer upopulær
Hvis der ikke kommer noget godt ud af det her Obabo bliver du endnu mer upopulær
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.