mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvad der ville ske, hvis Conar snakkede lidt med Dan Daly, tidl. brandchef i NY, som var ved 9/11, og støtter det faktum, at tårnene faldt ned naturligt - ikke pga. bomber.
Eller i det hele taget så Penn & Teller's Bullshit, sæson 3, episode 3 (Conspiracy Theories). :-)
Eller i det hele taget så Penn & Teller's Bullshit, sæson 3, episode 3 (Conspiracy Theories). :-)
ZiN (5755) skrev:Hvad der ville ske, hvis Conar snakkede lidt med Dan Daly, tidl. brandchef i NY, som var ved 9/11, og støtter det faktum, at tårnene faldt ned naturligt - ikke pga. bomber.
Han ville bare sige at der er CIA som har lavet det afsnit og fortalt brandchefen hvad han skulle sige.
http://www.engadget.com/2010/10/06/microsoft-sends...
Amatøre... de har vendt legoklodserne i midten forkert.
SlettetBruger (5757) skrev:http://www.engadget.com/2010/10/06/microsoft-sends-out-lego-windows-phone-7-mockup-to-executives/
Må være lidt af et antiklimaks at åbne den pakke :)
Bibob.....
Skrev og spurgte om de havde planer om at føre Windows Phone 7 telefoner. Nu har jeg så fået et svar, der lyder;
iPhone 4 hvid: kommer i 4. Kvartal
Samsung B2710: kommer i september
Nokia C6: kommer i oktober
Sony Ericsson X8: kommer i oktober
Nokia N8: kommer i oktober
Sony Ericsson X10 Mini Pro i hvid: forventes på lager i starten af oktober
-.-
Skrev og spurgte om de havde planer om at føre Windows Phone 7 telefoner. Nu har jeg så fået et svar, der lyder;
iPhone 4 hvid: kommer i 4. Kvartal
Samsung B2710: kommer i september
Nokia C6: kommer i oktober
Sony Ericsson X8: kommer i oktober
Nokia N8: kommer i oktober
Sony Ericsson X10 Mini Pro i hvid: forventes på lager i starten af oktober
-.-
Nå, ingen gad skrive en nyhed om OpenRA (Red Alert), men hvis I ikke har set det, så er her et link
XorpiZ (5762) skrev:en hvid iphone 4 med wp7, siger du?
Det må vel ende med samme resultat, som når man putter Windows 7 på en Mac. Man er stadig bøsbøs, men til gengæld er man en bøsbøs med fantastisk smag!
Såeh, nogle bøsser smager bedre end andre? Jeg har ingen erfaring på området, så jeg tager dig ord for det.
XorpiZ- synes, at nogle bøsser smager fantastisk.
LinguaIgnota (5767) skrev:XorpiZ (5762) skrev:en hvid iphone 4 med wp7, siger du?
Det må vel ende med samme resultat, som når man putter Windows 7 på en Mac. Man er stadig bøsbøs, men til gengæld er man en bøsbøs med fantastisk smag!
Såeh, nogle bøsser smager bedre end andre? Jeg har ingen erfaring på området, så jeg tager dig ord for det.
XorpiZ- synes, at nogle bøsser smager fantastisk.
Nå, du er en af dem, der lukker munden, når det kommer så vidt. Det er sgu lidt antiklimatisk.
Nice! Jeg fik dog den gamle til at køre på Windows 7, men den virkede så ikke længere efter en genstart! ):markjensen (5764) skrev:Nå, ingen gad skrive en nyhed om OpenRA (Red Alert), men hvis I ikke har set det, så er her et link
Er den med Counter-Strike og Aftermath?
gnarfsan (5765) skrev:At en journalist ved engadget fik flere dødstrusler efter at have skrevet en kritisk artikel om android.
Fordi Engadget har ry som apple elskere monstro
...personer der lægger billeder på nettet og vil være anonyme, men glemmer at fjerne geotagget fra EXIF-dataene.
Daniel-Dane (5770) skrev:Er den med Counter-Strike og Aftermath?
Øh, hvad er det? :P mods? Ifølge deres hjemmeside og min installation er der kun RA og C&C, men du kan sikkert lave din egen :)
OpenRA skrev:OpenRA is a highly moddable RTS game engine, in fact both Red Alert and Command & Conquer are implemented purely as mods on it.
Daniel-Dane (5776) skrev:Udvidelsespakkerne.
Hmm, der er i hvert fald et par units der ikke var med i min PlayStation-udgave. Teslamænd og teslabiler.
Sikken overskrift, man bli'r mødt af.
http://politiken.dk/erhverv/ECE1079236/flere-blive...
Overskrift skrev:Flere bliver tillidsmand af egoiske årsager
http://politiken.dk/erhverv/ECE1079236/flere-blive...
... at en fil gemt af Office til Mac (kender ikke lige versionen, men den kan åbne .docx, dog uden at kunne se ligninger) fucker h'erne op i ligningerne. KUN h'erne.
http://peecee.dk/uploads/102010/huh.png
http://peecee.dk/uploads/102010/huh.png
"Abraham Lincoln blev valgt i kongressen i 1846.
John F. Kennedy blev valgt i kongressen i 1946.
Abraham Lincoln blev valgt som Præsident i 1860.
John F. Kennedy blev valgt som Præsident i 1960.
Begge var meget interesserede i borgerrettigheder.
Begge deres hustruer mistede et barn mens de boede i Det Hvide Hus.
Begge Præsidenter blev skudt og dræbt på en fredag.
Begge Præsidenter blev skudt i hovedet.
Lincoln's sekretær hed Kennedy,
Kennedy's sekretær hed Lincoln.
Begge blev myrdet af en person fra sydstaterne.
Begge Præsidenter blev efterfulgt af en fra sydstaterne med navnet Johnson.
Andrew Johnson, som efterfulgte Lincoln, blev født i 1808.
Lyndon Johnson, som efterfulgte Kennedy, blev født i 1908.
John Wilkes Booth, som myrdede Lincoln, blev født i 1839.
Lee Harvey Oswald, som myrdede Kennedy, blev født i 1939.
Begge mordere blev kendt under 3 navne
Hos begge er navnene sammensat af 15 bogstaver
Lincoln blev myrdet i et teater ved navn "Ford"
Kennedy blev myrdet i en bil af mærket Lincoln, lavet af "Ford"
Lincoln blev myrdet i et teater og hans morder løb til et varehus for at gemme sig.
Kennedy blev skudt fra et varehus og hans morder flygtede til et teater og gemte sig der.
Booth og Oswald blev myrdet FØR retssagen kom op.
1 uge før Lincoln blev skudt, var han i Monroe, i staten Maryland.
1 uge før Kennedy blev skudt var han hos Marilyn Monroe."
John F. Kennedy blev valgt i kongressen i 1946.
Abraham Lincoln blev valgt som Præsident i 1860.
John F. Kennedy blev valgt som Præsident i 1960.
Begge var meget interesserede i borgerrettigheder.
Begge deres hustruer mistede et barn mens de boede i Det Hvide Hus.
Begge Præsidenter blev skudt og dræbt på en fredag.
Begge Præsidenter blev skudt i hovedet.
Lincoln's sekretær hed Kennedy,
Kennedy's sekretær hed Lincoln.
Begge blev myrdet af en person fra sydstaterne.
Begge Præsidenter blev efterfulgt af en fra sydstaterne med navnet Johnson.
Andrew Johnson, som efterfulgte Lincoln, blev født i 1808.
Lyndon Johnson, som efterfulgte Kennedy, blev født i 1908.
John Wilkes Booth, som myrdede Lincoln, blev født i 1839.
Lee Harvey Oswald, som myrdede Kennedy, blev født i 1939.
Begge mordere blev kendt under 3 navne
Hos begge er navnene sammensat af 15 bogstaver
Lincoln blev myrdet i et teater ved navn "Ford"
Lincoln blev myrdet i et teater og hans morder løb til et varehus for at gemme sig.
Kennedy blev skudt fra et varehus og hans morder flygtede til et teater og gemte sig der.
Booth og Oswald blev myrdet FØR retssagen kom op.
1 uge før Lincoln blev skudt, var han i Monroe, i staten Maryland.
1 uge før Kennedy blev skudt var han hos Marilyn Monroe."
Det er de sædvanlige drengestreger. Der bliver sat ild til en bil eller lignende for at lokke os ud, så de kan kaste sten på os, siger Lars Thede, vagtchef ved Fyns Politi, til Fyens Stiftstidende om aftenens to første episoder.”
Drengestreger? Nigga, pluhease.
Drengestreger er at ringe på gamle fru Thompsens dør og fnisende spæne derfra, før den gamle krage kan nå ud at åbne.
Jeg ved ikke, hvad man skal kalde det at sætte ild til biler, for at "lokke" politiet frem, så man kan kaste sten efter dem - men det er helt sikkert ikke drengestreger.
Lincoln blev myrdet i et teater ved navn "Ford"Holy... fucking... CRAP!!
Jeg har gravet lidt dybere og det viser sig at en af arbejderne, der var med til at bygge teatret 14 år tidligere hed Paul, mens ham der hentede kaffe til tillidsmanden på nabo-fabrikken, til der, hvor Lincoln-biler blev bygget 23 år senere, havde en bror der senere fik en søn DER OGSÅ KOM TIL AT HEDDE PAUL!!
MOTHER OF ALL FUCKING CRAP!
Her er lidt mere om tvillingerne.doh09 (5788) skrev:
Svenskere blir kørt over og overlever uden problemer s:?
http://pitsnpots.co.uk/2009/09/woman-who-threw-her...
Den ene af dem slår 3 dage senere en mand ihjel og går derfra langs en vej, mens hun slår sig selv i hovedet med en hammer. Senere springer hun ud fra en vejbro, men overlever...
De er endda på wikipedia.
"De fleste mænd har prøvet at onanere sammen med andre mænd på et eller andet tidspunkt"
http://fpn.dk/liv/article2208572.ece
http://fpn.dk/liv/article2208572.ece
Ja, sådan er det sq nu engang- Jeg husker selv hvor overrasket jeg blev over at man kunne opnå fysisk stimulation og nydelse, på højde med disney show og fredagsslik, blot ved en monotom bevægelse på det rigtige sted. Så jeg blev naturligtvis ivrig efter at indvie gutterne i sandkassen i børnehaven om min store opdagelse.
Ja, sådan er det sq nu engang- Jeg husker selv hvor overrasket jeg blev over at man kunne opnå fysisk stimulation og nydelse, på højde med disney show og fredagsslik, blot ved en monotom bevægelse på det rigtige sted. Så jeg blev naturligtvis ivrig efter at indvie gutterne i sandkassen i børnehaven om min store opdagelse.
#95 "... siger sexolog Cecilie Lolk Tommerup til ugebladet Femina."
Femina! Der er jo ingen mænd der læser det blad, så det er jo fyldt med myter og strikkeopskrifter eller noget. Det kan jo ikke tages seriøst. Femina er kvindernes svar på P.S. Det er jo kun opdigtet nonsens.
Femina! Der er jo ingen mænd der læser det blad, så det er jo fyldt med myter og strikkeopskrifter eller noget. Det kan jo ikke tages seriøst. Femina er kvindernes svar på P.S. Det er jo kun opdigtet nonsens.
Ronson (5793) skrev:Her er lidt mere om tvillingerne.doh09 (5788) skrev:
Svenskere blir kørt over og overlever uden problemer s:?
http://pitsnpots.co.uk/2009/09/woman-who-threw-her...
Den ene af dem slår 3 dage senere en mand ihjel og går derfra langs en vej, mens hun slår sig selv i hovedet med en hammer. Senere springer hun ud fra en vejbro, men overlever...
De er endda på wikipedia.
Det er ikke så lang tid siden, at TV2 havde et program omkring dem. Tror det var Station 2 eller det der med Skammelsen..
MiniatureZeus (5798) skrev:Det er ikke så lang tid siden, at TV2 havde et program omkring dem. Tror det var Station 2 eller det der med Skammelsen..
BBC har lavet en dokumentar "Madness in the Fast Lane" om sagen. Den skal da lige ses.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.