mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
MiniatureZeus (5699) skrev:Og med garanti mætter hans lille mave hver dag!
Kun til frokost torsdag og fredag. De har en djævlens god kebab i Roskilde.
gnarfsan (5700) skrev:Hvorfor er der ikke nogen, der fortæller [url=
Har folk virkeligt så små nosser? Kæresten har ligefrem hjulpet ham.
Edit: D'oh, han gør sig til grin med vilje. Never mind.
TL;DS. Kan man få en opsummering?
Ronson (5706) skrev:Tjek lige Joakim "Crome" Svendsen.
Han har en DAB-radio.
Seriøst Ronson, sidder du og browser peecees indhold en lørdag nat?
Ronson håber bare på at finde et lækkert hunkøn han kan hygge med...
Daniel-Dane (5710) skrev:... at jeg ikke har set Dr Pepper i Døgnnetto noget før! ):
Det er den falske Dr Pepper, er det ikke? Den sukkerreducerede, der smager af lort og bæ og fæces.
Den smagte anderledes (faktisk sødere end jeg husker den). Det er en Nederlandsk dåse.LinguaIgnota (5712) skrev:Det er den falske Dr Pepper, er det ikke? Den sukkerreducerede, der smager af lort og bæ og fæces.
10,10 kroner + pant for en 33 cl dåse.LinguaIgnota (5714) skrev:Det var satans - og værd at undersøge. Hva' kostede den?
Du kan få dem i alle Døgn Netto'er (hvor du også kan Mountain Dew!) og i en del SuperBest forretninger, hvor den på Upplandsgade på ved lorteøen har en ret stor afdeling med amerikanske varer til OK priser..
... At der var en ældre dame der var lige ved at låse sin cykel fast med en solid kæde til MIN cykel, mens jeg var i Irma...
LinguaIgnota (5723) skrev:God help me, I LOL'd.
fixed dit link
Troede ikke man måtte tage betaling for at kunne modtage DR-radio: http://www.waoo.dk/node/215
MiniatureZeus (5729) skrev:Troede ikke man måtte tage betaling for at kunne modtage DR-radio: http://www.waoo.dk/node/215
De kan vel bare sige, at det er de tyske man betaler for.
XorpiZ (5731) skrev:De kan vel bare sige, at det er de tyske man betaler for.
Men så må man også kunne få DR-kanalerne gratis..
Jakob Jakobsen (5728) skrev:T(h)is!
Han er ikke den eneste der skulle have holdt sig fra at købe hardware.
Riotfellow (5735) skrev:Han er ikke den eneste der skulle have holdt sig fra at købe hardware.
Hahaha .. Tak for dagens grin! :D
MiniatureZeus (5729) skrev:Troede ikke man måtte tage betaling for at kunne modtage DR-radio: http://www.waoo.dk/node/215
DR radio er ikke "must carry", så de kan gøre lige hvad det passer dem :)
Kirsebær skrev:Wohoo..har fået en "opdater alle" knap på min Hero nu :P
Sådan en var der ikke før? Wtfh.
At Engadgets forside næsten kun består af nyheder om Motorola telefoner.
Skal love for de spytter telefoner ud derovre... Tror de de er HTC eller hvad?
Skal love for de spytter telefoner ud derovre... Tror de de er HTC eller hvad?
Rasmus064 (5747) skrev:Man bliver så glad for at bo i Danmark.
Jeg synes husejeren som ikke gad betale til det store fællesskab, fik som fortjent. Hvis du i Danmark ikke lige betaler til de fælles regninger, så får du alligevel lige så meget lov til at bruge politi, brandvæsen, hospitaler og veje ligesom alle dem der betaler regningen.
I Danmark er det bare skattefar som kræver pengene ind og så er det lettere at snyde på vægtskålen uden nogen opdager det.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.