mboost-dp1
nyalliance.dk counter
#50 Og du har vist udtalt dig nok til at blive mistænkt for mordforsøg på betjente, samt indrømmet bevidst at have provokeret nogle personer, som du vidste var uro-betjente, på trods af at de ikke havde identificeret sig...
Holmen du har vist udtalt om dig om nok politik her på sitet til at man kunne sandsynliggøre at du laver politisk terror.Hvordan?
#53 Men nu er det ikke mig, der har væltet et politisk partis side, vel?
Fuldstændig underordnet hvad jeg løber rundt og laver. Og pas på du ikke løber ind i en injurie-sag.
Det smarte ved Lenes nye terror-paragraffer osv er jo at du ikke har en kina-mands chance for at undgå en registrering hos PET.
Fuldstændig underordnet hvad jeg løber rundt og laver. Og pas på du ikke løber ind i en injurie-sag.
indrømmet bevidst at have provokeret nogle personer, som du vidste var uro-betjente, på trods af at de ikke havde identificeret sig...Du melder mig bare... Se om de gider tage sig af det.
Det smarte ved Lenes nye terror-paragraffer osv er jo at du ikke har en kina-mands chance for at undgå en registrering hos PET.
#53 Men nu er det ikke mig, der har væltet et politisk partis side, vel?Aner det ikke. Jeg aner faktisk ikke ret meget om hvad du render rundt og laver. Medmindre der er demonstartion for ungeren eller imod "panse", så har jeg en rimelig god formodning om det...
Holmen du har vist udtalt om dig om nok politik her på sitet til at man kunne sandsynliggøre at du laver politisk terror.Du melder mig bare. Så bliver jeg nok fanget af "panse"...
Det smarte ved Lenes nye terror-paragraffer osv er jo at du ikke har en kina-mands chance for at undgå en registrering hos PET.Lad os lege jeg blev registreret der. Hvad fanden skulle der ske ved det?
Hvorfor skal tråde i tagwallen altid køres ud af et ekstremt sidespor?
Var det ikke på tide vi blev enige om at disse hemmelighedsfulde google-joost-invite-agtige tilmeldings-ting er noget pis og ikke godt for andet end PR og at tilfredsstille medieliderlige politikere, og så ellers droppede injuriesager og andre trusler?
Var det ikke på tide vi blev enige om at disse hemmelighedsfulde google-joost-invite-agtige tilmeldings-ting er noget pis og ikke godt for andet end PR og at tilfredsstille medieliderlige politikere, og så ellers droppede injuriesager og andre trusler?
Lad os lege jeg blev registreret der. Hvad fanden skulle der ske ved det?Du ville få svært ved at rejse ind i USA feks. Du kan heller ikke komme til VM osv.
Dit navn vil være flagged når du bevæger dig over landegrænser.
Og så vil jeg lige gentage mig selv igen:
Jeg behøver sådan set ikke anmelde dig og har heller ikke tænkt mig at gøre det. Jeg kan bare sige, at det du har gjort er rigtig rigtig rigtig dumt.
Du ville få svært ved at rejse ind i USA feks. Du kan heller ikke komme til VM osv.Jamen så kunne vi jo begge to blive ude for USA og undlade at tage til VM mens vores navne vil være flagged når vi bevæger os over landegrænser. For hvis jeg har gjort noget der kunne interessere PET, herinde på newz.dk, så må du mindst have gjort 3 gange så meget...
Dit navn vil være flagged når du bevæger dig over landegrænser.
Det handler ikke om mig :)
Det er ikke undertegnede der har væltet et politisk partis hjemmeside. Desuden skriver du i denne tråd
Det er ikke undertegnede der har væltet et politisk partis hjemmeside. Desuden skriver du i denne tråd
Jeg har, indtil videre, kun hørt 3 af deres synspunkter. De to af dem er jeg imod. Slappere udelændigelov og fuldt medlemsskab af EU. Endvidere, så er det folk som der har støttet radikale venstre i 15 og 22 år, og det gør det endnu lettere for mig at sige at jeg ikke er enig med dem.Hvilket er rigeligt til at sandsynliggøre at det er politisk terror.
Du opponerer kraftigt imod dette nye parti og saboterer deres tilmeldingssystem = politisk terror.Har vi ikke før haft den med at du tror at du er i stand til, skråsikkert, at udtale dig om hvad jeg laver?
Du opponerer kraftigt imod dette nye partiOg et nyt parti har helle for at man ikke må modsige dem?
og saboterer deres tilmeldingssystem = politisk terror.hvorvidt det er "politisk terror" at fuske med anmeldelserne, vil jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke ved det. Men jeg er da meget interesseret i at vide, hvad du bygger det på, når du siger at jeg har saboteret dere tilmeldingssystem.
#67 Måske har jeg rodet dig og milandt lidt sammen... Undskyld. (indlæg 11-16-17 stykker)
Under alle omstændigheder er det op til nyalliance.dk at få fundet frem til ip'erne og politi-anmelde dem...
Jeg håber selvfølgelig ikke, at særligt mange herinde har været åndsvage nok til at sabotere tilmeldingssystemet.
Under alle omstændigheder er det op til nyalliance.dk at få fundet frem til ip'erne og politi-anmelde dem...
Jeg håber selvfølgelig ikke, at særligt mange herinde har været åndsvage nok til at sabotere tilmeldingssystemet.
musse og holmen:Sagtens, men nu er der heldigvis ikke nogen der tvinger dig til at læse vores indlæg. Du har sågar mulighed for at ignorere de folk, hvis indlæg du ikke vil se...
Kan i ikke tage at fortsætte jeres uoverensstemmelser over det interne mail system?, så vi andre kan slippe for at følge med i jeres platte diskution?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund