mboost-dp1
nyalliance.dk counter
Ja, det var noget i den retning.. Og så var det også lidt teknisk i og med jeg ikke helt forstår kildekoden til counter.php da der kun står et tal og ikke en variabel?? Men jeg forstår ikke så meget php, men hvis nogen ku forklare det ville det være rart.
nevermind. Jeg fatter ikke en brik.. Smutter ud og spiser havregryn i stedet for.. Ellers tak for hjælpen..
#4:
Selvom at en fil hedder .php i din adresse bar i browseren, så bliver alt PHP koden parset på serveren (med mindre at den ikke er sat op til php selvfølgelig) og det du ser vil derfor ikke være selve PHP koden med kun dets output.
Så jo, på serveren er der nok en variabel, men så snart du åbner siden som en klient, så ser du altså kun variablens værdi.
Håber at det gav mening.
Selvom at en fil hedder .php i din adresse bar i browseren, så bliver alt PHP koden parset på serveren (med mindre at den ikke er sat op til php selvfølgelig) og det du ser vil derfor ikke være selve PHP koden med kun dets output.
Så jo, på serveren er der nok en variabel, men så snart du åbner siden som en klient, så ser du altså kun variablens værdi.
Håber at det gav mening.
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6895125.htm...
Indtil videre har jeg meldt med ind 30 gange.
Her til formiddag havde over 7200 meldt sig ind i det nye parti.
Indtil videre har jeg meldt med ind 30 gange.
#11, og hvad er pointen i at melde sig ind flere gange.. ? dårlig humor, som i at spamme div. underskriftsindsamlinger.. ?
Her er nogen der faktisk er lidt mere seriøse end "sig ja til at netto skal have plasticposer der er 1 mm bredere, så de bedre passer til 2L harboe flasker." - så hvorfor hærge det.. ?
Her er nogen der faktisk er lidt mere seriøse end "sig ja til at netto skal have plasticposer der er 1 mm bredere, så de bedre passer til 2L harboe flasker." - så hvorfor hærge det.. ?
Nu ved jeg ikke om andre partier har det på samme måde, men det virker da useriøst at tælle medlemmerne, inden de har betalt kontingent. Det er da klart at det er for at få partiet til at se så populært ud som muligt, så jeg synes det er godt lavet af #11, såfremt han har gjort det naturligvis.
#14, du kalder det useriøst, jeg kalder det en måde hvorved folk og medierne kan finde ud af hvorvidt der faktisk er opbakning omkring partiet osv.
Såfremt de ventede til der var betalt, kunne vi i nyhederne frem til den 20 maj, hører om at det nye parti er ubrugeligt og der ikke er nogle der gider være medlemmer osv.
Såfremt de ventede til der var betalt, kunne vi i nyhederne frem til den 20 maj, hører om at det nye parti er ubrugeligt og der ikke er nogle der gider være medlemmer osv.
du kalder det useriøst, jeg kalder det en måde hvorved folk og medierne kan finde ud af hvorvidt der faktisk er opbakning omkring partiet osv.De tror at de ved hvor mange medlemmer der er. Hvor mange anders and og jule mand medlemmer tror du der er? Når man kan tilmelde sig 30 gange er tallet da mere eller mindre ubrugeligt.
Såfremt de ventede til der var betalt, kunne vi i nyhederne frem til den 20 maj, hører om at det nye parti er ubrugeligt og der ikke er nogle der gider være medlemmer osv.Så fremt de ventede med at melde ud til de havde de reelle tal, så kunne de jo bare komme med en presse meddelelse om at de, for seriøsitetens skyld, ville vente med at komme med et medlemstal til de reelt kendte det...
Jeg tror også at jeg melder superman, batman, rip, rap & rup ind, så kan medierne rigtigt se hvor store de er...
Men hvis nu at dig og #11 lod vaere med at melde jer ind 1000 gange, saa kunne det jo fint give et "midlertidigt" tal...?
Og hvis der ikke var noget kriminallitet, så var verden et bedre sted.
Jeg har ikke meldt nogen til, og har heller ikke plane om det. Skrev det blot for at pointere hvorfor jeg finder counteren utroværdig. Jeg synes det er latterligt at lave en counter der skal give et billede af antal medlemmer af et parti, der er så let at snyde. De fortjener en masse falske indmeldelser, så de kan lære ikke at offentliggøre tal der er så usikre.
Det er kun pga folk som jer at disse counters er ubrugelige.. Hvis folk bare lod vaere med at misbruge systemerne, saa var det ikek noget problem :)
Vil du bilde mig ind, at der ikke er nogle støtter af partiet som har registreret "medlemmer", som ikke eksisterer, men med navne der virker troværdige, for at få partiet til at fremstå større end de reelt er? Det er jeg overbevist om at der er.
Nu er det teknisk ikke super kompliceret at lave et par tjek på de brugere der tilmelder sig, så de ikke tilmelder sig 30 gange :)
Men ja, verden var et bedre sted hvis ingen misbrugte andres systemer uanset hvor oplagt dårligt de var skruet sammen.
Der er jo også en grund til at banken ikke bare sætter en kasse med penge på gaden, og så kan folk selv holde styr på hvor meget de har i banken.
Men ja, verden var et bedre sted hvis ingen misbrugte andres systemer uanset hvor oplagt dårligt de var skruet sammen.
Der er jo også en grund til at banken ikke bare sætter en kasse med penge på gaden, og så kan folk selv holde styr på hvor meget de har i banken.
Har lagt mærke til at medlemstallet nogle gange falder efter en F5.. Så tror alligevel der er nogen der sidder og sletter Fætter Højben og Anders And..
Nu har de jo sådan set meldt ud hvad det er de gerne vil. Der står en del på deres hjemmeside faktisk. Desuden så vil de fleste som har meldt sig ind, med al sandsynlighed være folk fra Radikale, som vil støtte op om Fogh og så ellers venstre og konservative som vil lægge afstand til Pia.
Du stener da godt nok pænt meget hvis du sidder og hamrer F5 hele tiden. Lav noget som er lidt mere fornuftig og få Danmark længere frem: http://www.clickclickclick.com/
Nu har de jo sådan set meldt ud hvad det er de gerne vil. Der står en del på deres hjemmeside faktisk. Desuden så vil de fleste som har meldt sig ind, med al sandsynlighed være folk fra Radikale, som vil støtte op om Fogh og så ellers venstre og konservative som vil lægge afstand til Pia.
Du stener da godt nok pænt meget hvis du sidder og hamrer F5 hele tiden. Lav noget som er lidt mere fornuftig og få Danmark længere frem: http://www.clickclickclick.com/
Men naar de fortaeller at 7500 har meldt sig til paa deres hjemmeside, saa siger det jo netop bare at 7500 har meld sig til..
Det er jo ikke medlemmer endnu..
Imo er det bare dig der laegger mere i tallet end der egentligt er..
De KUNNE godt skrive at det blot er "tilmeldinger", men medlemmer daekker nu fint for den gaengse dansker :)
Hvor skulle jeg vide det fra?
Ved du det?
Congrats, counteren ville stadig vaere langt mere serioes hvis dig og #11 ikke tilfoejede 30 entries ;)
Selvfoelgelig kan det misbruges, men vil du paastaa at en underskriftsindsamling ikke kan forfalskes? At der ikke bare kan fyldes random navne paa?
Hvorfor?
Er du reelt imod deres "ideer" ( det er vist de faerreste der er det ) eller er du bare imod et saakaldt "all-staar" parti?
Jeg haaber de faar sat benene godt fast i dette parti og at vi naar at se noget ordentligt parti program..
At de er et "all-star" parti burde jo netop bare betyde at vi rent faktisk faar noget brugbart ud af dem :)
Og hvis der ikke var noget kriminallitet, så var verden et bedre sted.
Jeg har ikke meldt nogen til, og har heller ikke plane om det. Skrev det blot for at pointere hvorfor jeg finder counteren utroværdig. Jeg synes det er latterligt at lave en counter der skal give et billede af antal medlemmer af et parti, der er så let at snyde. De fortjener en masse falske indmeldelser, så de kan lære ikke at offentliggøre tal der er så usikre.
Men naar de fortaeller at 7500 har meldt sig til paa deres hjemmeside, saa siger det jo netop bare at 7500 har meld sig til..
Det er jo ikke medlemmer endnu..
De KUNNE godt skrive at det blot er "tilmeldinger", men medlemmer daekker nu fint for den gaengse dansker :)
Vil du bilde mig ind, at der ikke er nogle støtter af partiet som har registreret "medlemmer", som ikke eksisterer, men med navne der virker troværdige, for at få partiet til at fremstå større end de reelt er?
Ved du det?
Det er jeg overbevist om at der er.
Congrats, counteren ville stadig vaere langt mere serioes hvis dig og #11 ikke tilfoejede 30 entries ;)
Selvfoelgelig kan det misbruges, men vil du paastaa at en underskriftsindsamling ikke kan forfalskes? At der ikke bare kan fyldes random navne paa?
Håber de flopper...
Hvorfor?
Er du reelt imod deres "ideer" ( det er vist de faerreste der er det ) eller er du bare imod et saakaldt "all-staar" parti?
Jeg haaber de faar sat benene godt fast i dette parti og at vi naar at se noget ordentligt parti program..
At de er et "all-star" parti burde jo netop bare betyde at vi rent faktisk faar noget brugbart ud af dem :)
Ikke de underskriftsindsamlinger der skal bruges for at stille op som parti.
Der skal først skrives under på en liste, den liste bliver sendt ind og tjekket med folkeregisteret, for at der derefter udsendes et brev om, at de skal bekræfte deres underskrift og underskrive igen.
Hvordan ved du at det er de færreste der har noget imod deres ideer?
Der skal først skrives under på en liste, den liste bliver sendt ind og tjekket med folkeregisteret, for at der derefter udsendes et brev om, at de skal bekræfte deres underskrift og underskrive igen.
Du udfylder en vælgererklæring, som så sendes til folkeregistret i din kommune. Du kan enten selv sende den, eller partiet kan gøre det.
Derefter får du den retur fra din kommune.
Til sidst sender du den så til partiet.
Det havde jo så været lidt smart om kommunen sendte den direkte til partiet, men det gør de altså ikke. Det kan være et problem, fordi der er mange der ikke er opmærksomme på at de skal huske at sende den (selvom de har fået det at vide, og har fået en frankeret kuvert).
Det betyder at der skal indsamles langt flere underskrifter, end de ca. 20.000 der er nødvendig.
Der skal først skrives under på en liste, den liste bliver sendt ind og tjekket med folkeregisteret, for at der derefter udsendes et brev om, at de skal bekræfte deres underskrift og underskrive igen.Ikke helt.
Du udfylder en vælgererklæring, som så sendes til folkeregistret i din kommune. Du kan enten selv sende den, eller partiet kan gøre det.
Derefter får du den retur fra din kommune.
Til sidst sender du den så til partiet.
Det havde jo så været lidt smart om kommunen sendte den direkte til partiet, men det gør de altså ikke. Det kan være et problem, fordi der er mange der ikke er opmærksomme på at de skal huske at sende den (selvom de har fået det at vide, og har fået en frankeret kuvert).
Det betyder at der skal indsamles langt flere underskrifter, end de ca. 20.000 der er nødvendig.
Fra deres website, det var det eneste jeg reelt fik fat i..
Det er vel de faerreste som har noget imod disse ideer? :D
( omend de er voldsomt generelle og vi intet ved om deres parti planer endnu :) )
Saa det var bare for at pointere at vi reelt ikke ved hvad de vil goere som parti endnu, hvilket Holmen gav udtryk for enten at vide - eller vaere imod dem fordi han .. ikke kan ldie dem? :)
Ja? Skal deres online counter bruges til at stille op som parti? Nej? Godt saa :)
Vi ønsker et samfund med frihed til at udtrykke sig, skabe nyt og tjene penge, med åbenhed og muligheder for at eksperimentere med nye ideer og løsninger. Vi ønsker en offentlig sektor, hvor medarbejdere og ledere får frihed til at løse opgaverne uden den regelstyring, som har taget overhånd. Et opgør med detailstyring og centralisering.
Fra deres website, det var det eneste jeg reelt fik fat i..
Det er vel de faerreste som har noget imod disse ideer? :D
( omend de er voldsomt generelle og vi intet ved om deres parti planer endnu :) )
Saa det var bare for at pointere at vi reelt ikke ved hvad de vil goere som parti endnu, hvilket Holmen gav udtryk for enten at vide - eller vaere imod dem fordi han .. ikke kan ldie dem? :)
Ja? Skal deres online counter bruges til at stille op som parti? Nej? Godt saa :)
Men naar de fortaeller at 7500 har meldt sig til paa deres hjemmeside, saa siger det jo netop bare at 7500 har meld sig til..[quote] At 7500 hvad har tilmeldt sig? Ikke 7500 personer. Det fortæller at tilmeldelsesformularen er udfyldt og sendt 7500 gange og hvad kan man bruge det til? Ikke til at bringe sig et særligt, synes jeg, reelt billede af antallet af personer der reelt har tænkt sig at være medlemmer.Imo er det en ussel måde at promovere sig selv som værende større end de reelt er.
[quote]Det er jo ikke medlemmer endnu..
De KUNNE godt skrive at det blot er "tilmeldinger", men medlemmer daekker nu fint for den gaengse dansker :)Medlemmer er misvisende da de ikke er medlemmer endnu.
Hvor skulle jeg vide det fra?Du må da vide om du vil bilde mig det ind. Nej, jeg ved ikke om du vil bilde mig det ind, det er derfor jeg spørger.
Ved du det?
Folk som mig? jeg har ikke tilføjet så meget som en eneste. Selvfølgelig er ting mere troværdige, når de ikke bliver misbrugt som denne counter er blevet det.
Hvilken type underskriftindsamling tænker du på? De underskriftindsamlinger der er på sider som www.blablabla.skrivunder.n, eller hvad de hedder, kan let forfalskes. Læs evt. #27.
Hvorfor?Jeg har, indtil videre, kun hørt 3 af deres synspunkter. De to af dem er jeg imod. Slappere udelændigelov og fuldt medlemsskab af EU. Endvidere, så er det folk som der har støttet radikale venstre i 15 og 22 år, og det gør det endnu lettere for mig at sige at jeg ikke er enig med dem.
http://ronson.dk/papmache/nyalliance.png
Det blev da udmærket!
Mail:
Btw. det er newz selv der tilføjer det [url-gøgl ] i mailen
Update:
Det blev da udmærket!
Mail:
Subject: Logo konkurrence
From: Rune Duus <[email protected]>
Date: Tue, 08 May 2007 16:35:35 +0200
To: [email protected]
Her er et logo der helt sikkert appellerer til jeres unge stemmere.
http://ronson.dk/papmache/nyalliance.png
Det store hoved symbolerer det store ego, næsen og munden må I tænke jeg til. For jeg aner det virkelig ikke. Solbrillerne udtrykker klart jeres globale, og ikke mindst klare og ufiltrerede, udsyn.
Mht. de 5000 kr, I behøver ikke finde mit kontonummer, jeg sender girokortet så I har det i morgen!
--
Med venlig hilsen
Rune Duus
Btw. det er newz selv der tilføjer det [url-gøgl ] i mailen
Update:
Mange tak for din mail og interesse for vores nye parti. Vi får mange mails i øjeblikket, som vi besvarer, så hurtigt vi kan. Du kan altid følge med i, hvad der sker på vores hjemmeside.
Med venlig hilsen
Naser, Gitte og Anders
#20,
Okay, hvad vil du checke på, IP og cookies kan ikke bruges da man kan resikere/forvente at der er mere end en person pr computer der vil melde sig til. Session ID løber ind i lidt det samme problem som cookies, for steder hvor der fx er en familie der vil melde sig ind fra "fælles computeren".
Så er vi nede på at lave text matching eller log-in requirements før man kan sikre det. Log-in er heller ikke svær at bypasse med et script, og text matching - tja, må Hans Hansen og hans søn Hans Hansen ikke begge melde sig ind i et parti, bare fordi sønnen bor på samme addresse som faderen.. ?
Men sig da endeligt til, hvis du kan komme med et forslag til en måde der ikke er "super kompliceret", når det ikke er en mulighed at begrænse på IP, Session, Cookie, Login eller text matching, af grunde jeg har forklaret.
Nu er det teknisk ikke super kompliceret at lave et par tjek på de brugere der tilmelder sig, så de ikke tilmelder sig 30 gange :)
Okay, hvad vil du checke på, IP og cookies kan ikke bruges da man kan resikere/forvente at der er mere end en person pr computer der vil melde sig til. Session ID løber ind i lidt det samme problem som cookies, for steder hvor der fx er en familie der vil melde sig ind fra "fælles computeren".
Så er vi nede på at lave text matching eller log-in requirements før man kan sikre det. Log-in er heller ikke svær at bypasse med et script, og text matching - tja, må Hans Hansen og hans søn Hans Hansen ikke begge melde sig ind i et parti, bare fordi sønnen bor på samme addresse som faderen.. ?
Men sig da endeligt til, hvis du kan komme med et forslag til en måde der ikke er "super kompliceret", når det ikke er en mulighed at begrænse på IP, Session, Cookie, Login eller text matching, af grunde jeg har forklaret.
#34, og du kender ikke nogle der har stofa eller lign.. ? jeg har ihvertfald en del bekendte og familie, hvor de kun har en fælles email addresse.. ?
Ja, der er stadig folk i dagens danmark der ikke har følt behov for at oprette personlige email addresser - skal vi så udelukke dem fra at melde sig ind i et parti?
EDIT: Ikke at jeg mener at stofa kun giver adgang til en email, men mener bare at der er mange, jeg kender, som har stofa og kun bruger deres stofa mail.
Ja, der er stadig folk i dagens danmark der ikke har følt behov for at oprette personlige email addresser - skal vi så udelukke dem fra at melde sig ind i et parti?
EDIT: Ikke at jeg mener at stofa kun giver adgang til en email, men mener bare at der er mange, jeg kender, som har stofa og kun bruger deres stofa mail.
Ja, så må de jo oprette sig en e-mail adresse.
Det er massere af steder hvor man kan oprette sig en gratis email adresse.
Alternativt, kan man bede om at få tilsendt materiale, og så tilmelde sig "The old way".
Der findes jo også mennesker der slet ikke kan/vil benytte internettet, og dem skal vi jo heller ikke udelukke ;)
Man kunne desuden kombinere det med udsendelse af en beskæftigelsesmail, og så kun tælle dem der bekræfter sig.
#36/#37
Jeg har også ventet spændt på at det skulle gå op for medierne, for jeg tror der er mange der har hygget sig med at indsende falske tilmeldelser.
Ja, så må de jo oprette sig en e-mail adresse.
Det er massere af steder hvor man kan oprette sig en gratis email adresse.
Alternativt, kan man bede om at få tilsendt materiale, og så tilmelde sig "The old way".
Der findes jo også mennesker der slet ikke kan/vil benytte internettet, og dem skal vi jo heller ikke udelukke ;)
Man kunne desuden kombinere det med udsendelse af en beskæftigelsesmail, og så kun tælle dem der bekræfter sig.
#36/#37
Jeg har også ventet spændt på at det skulle gå op for medierne, for jeg tror der er mange der har hygget sig med at indsende falske tilmeldelser.
Nej? Hvem er det der bruger det til noget ? Politiken og dig. ( dig som et eksempel )
Ville du melde dig ind i partiet fordi der staar 10000 paa deres hjemmeside?
Tror du ikke at diverse andre partier kan forstaa at 10000 sendte "request" ikke betyder 10.000 medlemmer? :)
Igen, dig der laegger mere i tallet end der er :)
De skriver jo netop bare at der er 10.000 tilmeldinger.. Ville det vaere bedre _IKKE_ at skrive det? - maaske, men imo betyder det intet at der staar et tal paa forsiden :)
Naesten-medlemmer, ville vaere bedre? :)
IMO betyder det ikke det store da folk som sender en tilmelding oftest har en interesse i at melde sig ind.
Igen, det eneste der snakker imod "medlemmer" labelen, er misbrug.. :)
Men det er dig der paastaar det er blevet misbrugt.
Indtil videre ved jeg ikke om tallet er blevet misbrugt eller om der sidder en lille nisse bagved og tjekker op paa folks posteringer ...
Som sagt, ved du det? Nej? Hvorfor saa whine saa meget over at det KAN misbruges.. Det er de nok godt klar over :P
Godt saa, hvis tallet skulle vaere trovaerdigt, saa havde de nok lavet et mere serioest tjek.. Fx som naar man reelt skal stemme paa et eller andet :P
Eh, at taste mit navn ind et random sted er IKKE en underskriftsindsamling :P
Jeg taenker nu paa dem der staar paa gaden og samler underskrifter til "Nej til hoensekoed" ting ting :P
Mjah, udlaendingeloven er imo en lidt sjov sag..
Synes ikke den skal vaere "slappere", blot anderledes :)
Medlemsskab af EU er ogsaa et lidt sjovt emne.
Imo boer vi enten vaere medlem, med alle fordele og ulemper, eller ikke.
Den her mellemting er bare latterlig :D
Det er bare svaert at sige man ikke er enig naar man reelt ikke ved hvad de laegger paa bordet :D
Saa lad os tage debatten til august naar deres propaganda kommer ud i lyset :D
- Ioevrigt har de fjernet taelleren nu.
( Hvilket jeg ogsaa synes er en god ting btw :P )
At 7500 hvad har tilmeldt sig? Ikke 7500 personer. Det fortæller at tilmeldelsesformularen er udfyldt og sendt 7500 gange og hvad kan man bruge det til? Ikke til at bringe sig et særligt, synes jeg, reelt billede af antallet af personer der reelt har tænkt sig at være medlemmer.
Nej? Hvem er det der bruger det til noget ? Politiken og dig. ( dig som et eksempel )
Tror du ikke at diverse andre partier kan forstaa at 10000 sendte "request" ikke betyder 10.000 medlemmer? :)
Imo er det en ussel måde at promovere sig selv som værende større end de reelt er.
Igen, dig der laegger mere i tallet end der er :)
De skriver jo netop bare at der er 10.000 tilmeldinger.. Ville det vaere bedre _IKKE_ at skrive det? - maaske, men imo betyder det intet at der staar et tal paa forsiden :)
Medlemmer er misvisende da de ikke er medlemmer endnu.
IMO betyder det ikke det store da folk som sender en tilmelding oftest har en interesse i at melde sig ind.
il du bilde mig ind, at der ikke er nogle støtter af partiet som har registreret "medlemmer", som ikke eksisterer, men med navne der virker troværdige, for at få partiet til at fremstå større end de reelt er?
Ved du det?
Du må da vide om du vil bilde mig det ind. Nej, jeg ved ikke om du vil bilde mig det ind, det er derfor jeg spørger.
Men det er dig der paastaar det er blevet misbrugt.
Indtil videre ved jeg ikke om tallet er blevet misbrugt eller om der sidder en lille nisse bagved og tjekker op paa folks posteringer ...
Som sagt, ved du det? Nej? Hvorfor saa whine saa meget over at det KAN misbruges.. Det er de nok godt klar over :P
Folk som mig? jeg har ikke tilføjet så meget som en eneste. Selvfølgelig er ting mere troværdige, når de ikke bliver misbrugt som denne counter er blevet det.
Godt saa, hvis tallet skulle vaere trovaerdigt, saa havde de nok lavet et mere serioest tjek.. Fx som naar man reelt skal stemme paa et eller andet :P
Hvilken type underskriftindsamling tænker du på? De underskriftindsamlinger der er på sider som www.blablabla.skrivunder.n, eller hvad de hedder, kan let forfalskes. Læs evt. #27.
Eh, at taste mit navn ind et random sted er IKKE en underskriftsindsamling :P
Jeg taenker nu paa dem der staar paa gaden og samler underskrifter til "Nej til hoensekoed" ting ting :P
Jeg har, indtil videre, kun hørt 3 af deres synspunkter. De to af dem er jeg imod. Slappere udelændigelov og fuldt medlemsskab af EU.
Mjah, udlaendingeloven er imo en lidt sjov sag..
Synes ikke den skal vaere "slappere", blot anderledes :)
Medlemsskab af EU er ogsaa et lidt sjovt emne.
Imo boer vi enten vaere medlem, med alle fordele og ulemper, eller ikke.
Den her mellemting er bare latterlig :D
Endvidere, så er det folk som der har støttet radikale venstre i 15 og 22 år, og det gør det endnu lettere for mig at sige at jeg ikke er enig med dem.
Det er bare svaert at sige man ikke er enig naar man reelt ikke ved hvad de laegger paa bordet :D
- Ioevrigt har de fjernet taelleren nu.
underligt?
http://kragegaard.center-it.dk/images/nyalliance.p...
(Set i FireFox 2.0)
og den tæller stadig, kan jeg oplyse :)
underligt?
http://kragegaard.center-it.dk/images/nyalliance.p...
(Set i FireFox 2.0)
og den tæller stadig, kan jeg oplyse :)
Egentlig bruger jeg ikke tallet til noget, jeg brugere derimod counteren til at sige at tallet og derfor sikkert også partiets opbakning reelt er mindre end counteren på deres forside giver udtryk for.
Jeg ville ikk emelde mig ind i de parti hvis der stod danmarks befolkning minus 1.
Igen, dig der laegger mere i tallet end der er :)Jeg ligger ikke mere i tallet end det reelt er. Jeg pointerer, gang på gang, at nyalliance bruger en hulens utroværdig counter til at gøre sig større end de reelt gør.
Næsten-medlemmer ville da være bedre, men ikke noget jeg ville anbefale. Jeg ville have været bevidst om hvor let counteren er at fucke med, og derfor kaldt det "ansøgninger om medlemsskab"
Misbrug er ikke det eneste der taler imod, ej heller det vigtigste. Hvis folk skulle betale kontingentet med kreditkort, før de fik counteren til at stige var det fint. Problemet med at kalde det medlemmer er at de folk der skriver sig på listen IKKE er medlemmer idet counteren tæller dem med.
Godt saa, hvis tallet skulle vaere trovaerdigt, saa havde de nok lavet et mere serioest tjek.. Fx som naar man reelt skal stemme paa et eller andet :PEnig, eller blot ventet med at komme med et tal, før de reelt kendte det.
Eh, at taste mit navn ind et random sted er IKKE en underskriftsindsamling :PDet er ikke ret svært at skrive flere navne på en seddel, så hvis der ikke er nogen kontrol med det, så er de let nok at fuske med dem.
Det er bare svaert at sige man ikke er enig naar man reelt ikke ved hvad de laegger paa bordet :DJeg har da kommet med 2 eksempler. 2 eksempler som er mere end rigeligt til at jeg ikke vil stemme på dem og håber at de flopper.
- Ioevrigt har de fjernet taelleren nu.Den er kommet på igen, og er steget med 166 medlemmer mens jeg har skrevet denne tråd...
Mjah, egentligt burde alle bare have en mac, saa kan man ikke se counteren .. :P
Gaar ud fra det er derfor den ikke kan ses her, da min laptop godt kan se den ..
Men ja, de burde vel egentligt bare lave en dankort betalingsting inden counteren.. Det vil jeg helt klart give dig ret i :P
Mjah, egentligt burde alle bare have en mac, saa kan man ikke se counteren .. :P
Gaar ud fra det er derfor den ikke kan ses her, da min laptop godt kan se den ..
Men ja, de burde vel egentligt bare lave en dankort betalingsting inden counteren.. Det vil jeg helt klart give dig ret i :P
Nu har de opjusteret tallet til 1000 -> http://politiken.dk/indland/article300790.ece
De har en af de der hvor man skal skrive nogle kontrol-tegn, i dette tilfælde bogstaver. Ved ikke om de bør ændre sig når man opdaterer, men det gør de ikke, p q p m hver gang...
Edit: Det ændrede sig efter jeg lukkede browseren og startede den op igen...
#48, Jeps, jeg er så pwnet...
Edit: Det ændrede sig efter jeg lukkede browseren og startede den op igen...
#48, Jeps, jeg er så pwnet...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund