mboost-dp1
Joost Invites
Mange tak for inviteringen Kim.
Kan forhåbentlig "pay it forward" når jeg for installeret Joost nu :)
Kan forhåbentlig "pay it forward" når jeg for installeret Joost nu :)
Hej...
er der nogen som gider at give mig en JOOSt invite, jeg vil mega gerne prøve det...??
mail: [email protected]
tak for hjælpen...
er der nogen som gider at give mig en JOOSt invite, jeg vil mega gerne prøve det...??
mail: [email protected]
tak for hjælpen...
Jeg ville også værdsætte en invite hvis der måtte være en ledig en.
gammelgaard snabel-a bigfoot prik com
gammelgaard snabel-a bigfoot prik com
Hvis nogen vil vaere saa bamhjertig at give mig en invite, vil jeg vaere meget meget taknemmelig ...
[email protected]
[email protected]
hvis nogen skulle have en ekstra invitation et sted, så modtages den meget gerne, [email protected]
på forhånd tak :)
på forhånd tak :)
Skriv en priv besked til mig over sitet, så sender jeg en invite :).
(ikke til at holde styr på, hvem der har fået og hvem der ikke har. Jeg har fx fået 3 invites nu, og tak for dem selvfølgelig, men det er lidt synd at folk bruger tid på at sende til de samme :))
edit: Har sendt til ham der skrev lige under mig nu ;)
(ikke til at holde styr på, hvem der har fået og hvem der ikke har. Jeg har fx fået 3 invites nu, og tak for dem selvfølgelig, men det er lidt synd at folk bruger tid på at sende til de samme :))
edit: Har sendt til ham der skrev lige under mig nu ;)
Hvis nogen stadig har en overskydende invite takker jeg ikke nej til en :) ..
zeepra (a) gmail dot com
på forhånd tak ...
zeepra (a) gmail dot com
på forhånd tak ...
Hej alle
ret træls at se på alle de der folk der beder om invites, så for at gøre det lidt nemmere kan alle dem der vil have en joost invite sende en mail til mig, så skal jeg nok sørge for i får en:P..
send til niemer90(a)gmail.com
det er lidt nemmere:P..
ret træls at se på alle de der folk der beder om invites, så for at gøre det lidt nemmere kan alle dem der vil have en joost invite sende en mail til mig, så skal jeg nok sørge for i får en:P..
send til niemer90(a)gmail.com
det er lidt nemmere:P..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund