mboost-dp1
Joost Invites
Opdatering 5. maj. Benyt ikke denne tråd, men fortsæt i den nye mere overskuelige "joost invites version 2.0" tråd her.
____
Denne tråd er til deling af joost invitationer.
Husk at skrive når i sender/modtager invitationer...
Jeg har sendt en til arkanis..
Se evt denne tråd
____
Husk at skrive når i sender/modtager invitationer...
Jeg har sendt en til arkanis..
Se evt denne tråd
Blah.. ok.. Fantastisk organiseret.
Godt initiativ Chewy - men jeg ville ønske arkanis så havde haft pli til at skrive til mig og sige jeg ikke skulle sende ham en. Godt jeg læste det her først da..
Et par idéer:
1) Hvis man vil have invites så smid en besked herind.
2) Når man har fået en invite, så rediger da for pokker i beskeden så andre ikke reagerer på den!
Det kan ikke svare sig at tjekke her, hvorvidt jeg har flere invites tilbage - tjek i den tråd der er linket til i Chewy's indlæg. Der vil jeg redigere hvis jeg løber tør for invites.
Godt initiativ Chewy - men jeg ville ønske arkanis så havde haft pli til at skrive til mig og sige jeg ikke skulle sende ham en. Godt jeg læste det her først da..
Et par idéer:
1) Hvis man vil have invites så smid en besked herind.
2) Når man har fået en invite, så rediger da for pokker i beskeden så andre ikke reagerer på den!
Det kan ikke svare sig at tjekke her, hvorvidt jeg har flere invites tilbage - tjek i den tråd der er linket til i Chewy's indlæg. Der vil jeg redigere hvis jeg løber tør for invites.
@ Jlor
Problemet med at redigere i ens indlæg er at man kun har 10 min (mener jeg at det er) til at gører det.
Så det ville nok være mere realistisk hvis folk skriver når de har brugt invitationen.
Så må man bare tjekke tråden efter..
Derudover så kan man se status på de invitationer man har sendt ud, og jeg tror også at man kan trække dem tilbage. På den måde slipper man for at "spilde" invitationer...
Til jer der har skrevet, jeg kigger på hvor mange jeg kan sende ud når jeg kommer hjem fra arbejde...
Problemet med at redigere i ens indlæg er at man kun har 10 min (mener jeg at det er) til at gører det.
Så det ville nok være mere realistisk hvis folk skriver når de har brugt invitationen.
Så må man bare tjekke tråden efter..
Derudover så kan man se status på de invitationer man har sendt ud, og jeg tror også at man kan trække dem tilbage. På den måde slipper man for at "spilde" invitationer...
Til jer der har skrevet, jeg kigger på hvor mange jeg kan sende ud når jeg kommer hjem fra arbejde...
Jeg vil også gerne have en
casper . bech @ gmail . com
Bytte til invites til torrets helt sikkert også en mulighed.
casper . bech @ gmail . com
Bytte til invites til torrets helt sikkert også en mulighed.
@ Arkanis
Har som sagt sendt en Invite, og kan ikke sende en ny (Email is eihter invalid or in use) :-(
Har sendt Invite til
FreeSoft
zymes
lojt
frygtl0s
Og så har jeg ikke flere i denne omgang...
Har fået kigget nærmere på Invite systemet, og det ser ikke ud som om at man kan trække en Invite tilbage...
Har som sagt sendt en Invite, og kan ikke sende en ny (Email is eihter invalid or in use) :-(
Har sendt Invite til
FreeSoft
zymes
lojt
frygtl0s
Og så har jeg ikke flere i denne omgang...
Har fået kigget nærmere på Invite systemet, og det ser ikke ud som om at man kan trække en Invite tilbage...
En joost invitation ville absolut ikke være helt ved siden af.
Så hvis nogen ligger inde med en invite, så må den meget gerne sendes til james(at)coburn(dot)dk
Mange tak.. :)
Så hvis nogen ligger inde med en invite, så må den meget gerne sendes til james(at)coburn(dot)dk
Mange tak.. :)
Jeg vil også meget gerne inviteres i det fornemme selskab
henrikhelsinghof(alfakrølle)gmail(dottelot)com <--- Et tydeligt tegn på paranoia!
henrikhelsinghof(alfakrølle)gmail(dottelot)com <--- Et tydeligt tegn på paranoia!
Hvis der er flere der ligger inde med en invite, så vil jeg da også meget gerne havde en :)
janusklok [snabel-A] gmail.com
På forhånd tak :)
janusklok [snabel-A] gmail.com
På forhånd tak :)
Joost er sku fedt nok.. Jeg har en enkelt invite... Hvem vil ha den?? (den første der svarer får den)
Jeg mangler også en invite, nogen der vil sende en til mig?
martin snabela sprithuset punktum dk
Takker på forhånd
/Martin
martin snabela sprithuset punktum dk
Takker på forhånd
/Martin
Tænkte at jeg lige ville prøve at skabe lidt overblik over denne tråd.. så her goes..
Dem der har modtaget (bare så man kan dobbelttjekke og undgå at spilde Invites, med dem "donorer" bare så de for credits)
#3 FreeSoft
#4 zymes
#5 lojt
#7 frygtl0s
#11 & 16 mopiv (HolmZ)
#17 dkbooster (dkbooster)
#21 Underlien (HolmZ)
#25 Thos. (HolmZ)
#26 hasher.dk (HolmZ)
Og dem der mangler:
#12 bech101
#24 cpedesign
#27 RichardRichard
#28 boborg
#29 BeerNulle
#30 helsinghof
#35 Klok
#37 RasmusP
#38 atom
Og der tages forbehold for fejl ;-)
@ frygtl0s, lojt & Freesoft
No prob ;-)
@ arkanis
Der er nok ikke så meget andet at gøre... :-(
Dem der har modtaget (bare så man kan dobbelttjekke og undgå at spilde Invites, med dem "donorer" bare så de for credits)
#3 FreeSoft
#4 zymes
#5 lojt
#7 frygtl0s
#11 & 16 mopiv (HolmZ)
#17 dkbooster (dkbooster)
#21 Underlien (HolmZ)
#25 Thos. (HolmZ)
#26 hasher.dk (HolmZ)
Og dem der mangler:
#12 bech101
#24 cpedesign
#28 boborg
#29 BeerNulle
#35 Klok
#37 RasmusP
#38 atom
Og der tages forbehold for fejl ;-)
@ frygtl0s, lojt & Freesoft
No prob ;-)
@ arkanis
Der er nok ikke så meget andet at gøre... :-(
Hvis der er en invitation i overskud et sted så send endelig én til sonofonos (at) hotmail (prik) com
På forhånd tak.
På forhånd tak.
Jeg takker mange gange, men den er ikke nået frem til mig. :-( Og jeg har kigget et par hundrede spam-mails igennem...
Så jeg vil da gerne på listen igen, hvis der stadig er venlige sjæle med for mange invites.
Måske er det bedre at bruge
asbjoern hos 0problem prik dk
da jeg før er blevet afvist i tilmeldingssystemer pga. mit domæne...
Takker igen! :)
Jeg takker mange gange, men den er ikke nået frem til mig. :-( Og jeg har kigget et par hundrede spam-mails igennem...
Så jeg vil da gerne på listen igen, hvis der stadig er venlige sjæle med for mange invites.
Måske er det bedre at bruge
asbjoern hos 0problem prik dk
da jeg før er blevet afvist i tilmeldingssystemer pga. mit domæne...
Takker igen! :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund