mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Kris (19199) skrev:Alle mennesker som er villige til at sætte deres eget liv på spil for at andre kan få et bedre, er i mine øjne de bedste.
Noget nær det samme jeg siger til folk der kommer med en raslebøsse og samler ind.
Udsendt 2 gange, så har jeg gjort min del...så må andre yde en indsats/skæppe i bøssen...jeg har gjort mere end 90% af Jordens befolkning.
Magten (19181) skrev:...der synes man burde overveje om livgarden overhovedet er kvalificeret til at være i Afghanistan..
Synes der er ret mange af dem der er døde det sidste år..
Måske fordi det er dem der ligger i forreste linje? :)
Hånter (19208) skrev:... der fatter HAT af statistik! Hvad HULAN skal jeg da bruge det til?!
Til at kunne lave statistik. :O
..der har dansk.. Ødipus, hybris, nemesis.. kææææft jeg keder mig.
...der vil prøve Pewbe's metode da det virker som noget der kræver knap så meget rengøring bagefter xD
Terra rammer naturligvis plet med sin "analyse". Livgarden har nemlig indført en dårligere uddannelse til deres udsendte. Det meste af en livgarders uddannelse når han skal udsendes er naturligvis at pudse støvler, det giver sig selv.
Eller også er dem der søger i garden simpelthen dummere end dem der søger andre steder.
Also, hvis Livgarden har større tabstal hænger det naturligvis sammen med at de er retarderede, og ikke at det er det største regiment (og dermed dem der sender flest afsted).
Eller også er dem der søger i garden simpelthen dummere end dem der søger andre steder.
Also, hvis Livgarden har større tabstal hænger det naturligvis sammen med at de er retarderede, og ikke at det er det største regiment (og dermed dem der sender flest afsted).
So yeah, home-knappen på min iPhone er sunket ned. Jeg kan stadig trykke på den og all, men det skal være noget mere præcist end ellers.
Jeg bliver nok nødt til at tage en tur forbi en 3-butik og klage min nød. :(
Jeg bliver nok nødt til at tage en tur forbi en 3-butik og klage min nød. :(
snesman (19218) skrev:Terra rammer naturligvis plet med sin "analyse". Livgarden har nemlig indført en dårligere uddannelse til deres udsendte. Det meste af en livgarders uddannelse når han skal udsendes er naturligvis at pudse støvler, det giver sig selv.
Hvem har bildt dig ind at tinsoldaterne er det største regiment?
F.eks er JDR større end garder-pikkene...og har udsendt flere mand.
...Der havde glædet sig til at komme hjem og wanke. For så at finde ud af den tøs der skulle fantaseres om lige har fået sig en kæreste. Det ødelagde det lidt synes jeg.
...Der Defroster en pizza.
...Der skal ud og drikke i aften..
...Der Defroster en pizza.
...Der skal ud og drikke i aften..
...der synes det er fesent at Ctrl+V spillet er dødt.
... http://www.blackmarket.dk/galleryimages/25920/9777... xD
Caek of Doom (19224) skrev:...der synes det er fesent at Ctrl+V spillet er dødt.
hold da helt op en farlig fyr, man kan se hans tænder og han har hætte på, hvordan gør han det?
qw_freak (19225) skrev:hold da helt op en farlig fyr, man kan se hans tænder og han har hætte på, hvordan gør han det?
"Han" er hunter! D'oh! xD
... som burde være gået tidligere i seng, men så kom jeg til at smide Transformers 2 på. Nå ja, og før det var der lidt for meget Minecraft...
... som SKULLE være gået tidlig i seng!
... som SKULLE være gået tidlig i seng!
...der synes det utroligt så god en film Dr. Strangelove er.
http://www.us.imdb.com/title/tt0057012/ skrev:Well now, what happened is... ahm... one of our base commanders, he had a sort of... well, he went a little funny in the head... you know... just a little... funny. And, ah... he went and did a silly thing... Well, I'll tell you what he did. He ordered his planes... to attack your country... Ah... Well, let me finish, Dmitri... Let me finish, Dmitri... Well listen, how do you think I feel about it?
...der godt kan anbefale CM 6.1 RC1 til HTC Hero brugere! Den kører bare dæjli :)
...Der kan spotte 5 Access Punkter der ikke er vores. Men som udgiver sig med samme SSID som vores 2 trådløse netværk. Yderligere udgiver 3 af dem som have en BSSID som om den er lavet af ARUBA, som levere vores trådløse løsnigner. Men jeg kan se de er lavet af Intel, Apple og Philips :P
Fuskere alle sammen
Fuskere alle sammen
En multihandicappet sædsluger som dig, som tager ekstra dansktimer, har svært med mange ting. No offense.
LinguaIgnota (19242) skrev:Jeg har det virkelig svært med grød og suppe.
Jeg kan ikke få min hals til at INHALERE havregryn eller havdegrød!
Kunne vi evt. få en moderator til at tage sig af Daniel? Jeg tror, vi er mange, der er enormt trætte af hans bersærkergang og al den grimhed, der vælter ud af hans mund.
Det er da utroligt, at vi ikke kan have et hyggeligt lille forum, hvor vi kommer hinanden ved og kan låne en skulder i krisetider, uden at sådan en bitter lille mandsling skal komme og ødelægge det med skældsord og ubehageligheder.
Kan det virkelig passe, at én person skal have lov at sabotere den gode stemning? - Permaban på Daniel, okay. Vi bliver allesammen bedre og mere harmoniske mennesker, hvis vi kan slippe for hans tilstedeværelse.
Havde Daniel været på min venneliste, så havde jeg slettet ham øjeblikkelig og jeg kan kun opfordre til, at I gør det samme!
Kom, venner, lad os messe i kor:
Ned med Daniel!
Ned med Daniel!
Ned med Daniel!
Det er da utroligt, at vi ikke kan have et hyggeligt lille forum, hvor vi kommer hinanden ved og kan låne en skulder i krisetider, uden at sådan en bitter lille mandsling skal komme og ødelægge det med skældsord og ubehageligheder.
Kan det virkelig passe, at én person skal have lov at sabotere den gode stemning? - Permaban på Daniel, okay. Vi bliver allesammen bedre og mere harmoniske mennesker, hvis vi kan slippe for hans tilstedeværelse.
Havde Daniel været på min venneliste, så havde jeg slettet ham øjeblikkelig og jeg kan kun opfordre til, at I gør det samme!
Kom, venner, lad os messe i kor:
Ned med Daniel!
Ned med Daniel!
Ned med Daniel!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.