mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Magten (19151) skrev:...der slet ikke er misundelig på dem der skal til Sensation i aften :(
...der hader sin "spareplan" mere og mere..
..der ER misundelig på dem der skal til Sensation i aften..
Jonasdonbaek (19153) skrev:Magten (19151) skrev:...der slet ikke er misundelig på dem der skal til Sensation i aften :(
+1 :(
Regningerne er kommet i første række.
Der meget hellere så at der kom en "Book of Elijah" istedet for Book of Eli" ^^ en bibelsk Warlock der kan windsurfe hans hestevogn på en tornado...
NioBe (19154) skrev:Jonasdonbaek (19153) skrev:Magten (19151) skrev:...der slet ikke er misundelig på dem der skal til Sensation i aften :(
+1 :(
Regningerne er kommet i første række.
:(:(..
...der synes det sjovt så stor forskel der er på politiet i USA(COPS) og Danmark(Station 2).
USA: "Normal" mand kaster en flaske mod politiet, straks trækker de pistoler og rifler.
Danmark: 30-40 unge 2. G'er. kaster sten, råber, maskeret og med skudsikre veste. Politiet lægger ikke engang hånden på deres våben.
...der godt kan lide det danske politi.
USA: "Normal" mand kaster en flaske mod politiet, straks trækker de pistoler og rifler.
Danmark: 30-40 unge 2. G'er. kaster sten, råber, maskeret og med skudsikre veste. Politiet lægger ikke engang hånden på deres våben.
...der godt kan lide det danske politi.
...Der godt kunne tænke sig at give politiet frit lejde til at rydde op i de 30-40 unge stenkastende maskerede unge. De må gerne få 60 sekunder hvor jeg ser den anden vej og så må de skyde så mange af dem de kan nå uden repressalier.
Det er den slags unge mennesker der gør gaderne utrygge for andre mennesker og så få mennesker kan ødelægge trygheden og miljøet for tusinder af andre mennesker.
Det er den slags unge mennesker der gør gaderne utrygge for andre mennesker og så få mennesker kan ødelægge trygheden og miljøet for tusinder af andre mennesker.
...Der genoptager at være pirat for at udnytte den 15/15 forbindelse som er minimum hastigheden jeg kan købe.
Det vil være min protest mod unødvendig høje hastigheder man bliver påtvunget hvis man vil på nettet.
Just kidding. Men jeg overvejede det faktisk ^^ Det er sku da retarderet at man kun kan få de hastigheder.
Det vil være min protest mod unødvendig høje hastigheder man bliver påtvunget hvis man vil på nettet.
Just kidding. Men jeg overvejede det faktisk ^^ Det er sku da retarderet at man kun kan få de hastigheder.
Du kan heller ikke få en normal bil der ikke kan køre over de tilladte 130Kmt, brokker du dig også over det?
Der er jo ingen der tvinger dig til at udnytte hastigheden.
Desuden har de nok overvejet om det kan betale sig at have lavere hastigheder, da en halvt så hurtig forbindelse, måske ville være 10% billigere for dem at drive.
Du kan heller ikke få en normal bil der ikke kan køre over de tilladte 130Kmt, brokker du dig også over det?
Der er jo ingen der tvinger dig til at udnytte hastigheden.
Desuden har de nok overvejet om det kan betale sig at have lavere hastigheder, da en halvt så hurtig forbindelse, måske ville være 10% billigere for dem at drive.
I know ^^
Men det lokker jo kun. Ligesom en bil der kan køre hurtig lægger op til at man skal gøre det. og det er der jo mange der gør. Ville en hurtig hastighed ikke lægge op til at man udnyttede den?.
Men det lokker jo kun. Ligesom en bil der kan køre hurtig lægger op til at man skal gøre det. og det er der jo mange der gør. Ville en hurtig hastighed ikke lægge op til at man udnyttede den?.
Det minder mig iøvrigt om noget.
Een fordel piratkopiering har over for en hvilkensomhelst løsning de nogensinde vil diske op med: At ha filmene når man vil se dem.
Pirater kan jo hente alle de nyeste film, og ha dem liggende til når de har lyst til at se dem. Os normale vil i bedste fald bøvle med at impulsleje en film, som så måske viser sig ikke at være pengene værd.
Hvad ville være den ultimative løsning?
Een fordel piratkopiering har over for en hvilkensomhelst løsning de nogensinde vil diske op med: At ha filmene når man vil se dem.
Pirater kan jo hente alle de nyeste film, og ha dem liggende til når de har lyst til at se dem. Os normale vil i bedste fald bøvle med at impulsleje en film, som så måske viser sig ikke at være pengene værd.
SlettetBruger (19168) skrev:Det minder mig iøvrigt om noget.
1. Køb filmen
2. Download filmen / Rip filmen.
Så har du den også digitalt og skulle meget gerne være lovligt :)
Bare lige så længe du ikke deler selv ;)
Men så har man stadig "problemet" med at man skal bøvle med at skaffe filmen før man kan se den. Der er ikke mange der vil købe noget og lade det ligge til senere.
Der vil piraterne stadig ha fordelen ved at allerede ha en masse film liggene de kan vælge imellem alt efter hvad de har lyst til at se på når de skal se film.
^^
Hvis man nu kunne stole på mennesker sku man lave et system hvor man efter en film man afspiller, skal betale iforhold til hvor god man synes den var.
Der vil piraterne stadig ha fordelen ved at allerede ha en masse film liggene de kan vælge imellem alt efter hvad de har lyst til at se på når de skal se film.
^^
Hvis man nu kunne stole på mennesker sku man lave et system hvor man efter en film man afspiller, skal betale iforhold til hvor god man synes den var.
Det bure være muligt at lave et system, hvor man betaler et abonnement og kan downloade/streame alle de film man lyster og først betaler for selve filmen når man har set X% af den.
uanset om vi snakker download af online lejefilm eller download af dvd man har købt i forvejen så er det ulovligt (forudsat man ikke på forhånd har fået lov til det naturligvis). Man må aldrig få en anden til at lave en kopi.Bllets (19169) skrev:SlettetBruger (19168) skrev:Det minder mig iøvrigt om noget.
1. Køb filmen
2. Download filmen / Rip filmen.
Så har du den også digitalt og skulle meget gerne være lovligt :)
Bare lige så længe du ikke deler selv ;)
Jakob Jakobsen (19171) skrev:Det bure være muligt at lave et system, hvor man betaler et abonnement og kan downloade/streame alle de film man lyster og først betaler for selve filmen når man har set X% af den.
This...
Jakob Jakobsen (19171) skrev:Det bure være muligt at lave et system, hvor man betaler et abonnement og kan downloade/streame alle de film man lyster og først betaler for selve filmen når man har set X% af den.
Du kan ikke begynde at blande fornuft sammen med salg eller udlejning af film. Der er kun een grund til at der ikke er nok som køber film og det er fordi piraterne ødelægger det for film selskaberne - Filmselskaberne er absolut ikke skyld i det.
Sarkasme kan have været brugt i ovenstående...
...der har skrevet til gadgets.dk at de kan sende en gratis gave til sin adresse
Vil opfordre andre til at gøre det samme, de reklamerer med en gratis gave hvis man køber for over 400 kr. Men man må ikke reklamere med noget "gratis" hvis det forudsætter en yderligere udgift (ud over passende porto naturligvis).
Vil opfordre andre til at gøre det samme, de reklamerer med en gratis gave hvis man køber for over 400 kr. Men man må ikke reklamere med noget "gratis" hvis det forudsætter en yderligere udgift (ud over passende porto naturligvis).
Wee, en Øloplukker der kan tælle. :S ellers tak.
Selvom jeg får den sammen med den stak jeg har købt derfra ^^
Selvom jeg får den sammen med den stak jeg har købt derfra ^^
...der synes man burde overveje om livgarden overhovedet er kvalificeret til at være i Afghanistan..
Synes der er ret mange af dem der er døde det sidste år..
Synes der er ret mange af dem der er døde det sidste år..
... der mener, at Magten bytter om på årsag og virkning og ikke ser den rette kausale sammenhæng.
Livgardens soldater dør ikke, fordi de er dårligere end andre af vores soldater, men fordi de netop er "bedre" og derved er placeret de hårdeste steder.
Dette er det klassiske eksempel på en forkert kausal slutning. :)
Livgardens soldater dør ikke, fordi de er dårligere end andre af vores soldater, men fordi de netop er "bedre" og derved er placeret de hårdeste steder.
Det har du ret i.. Jeg synes bare det er en ret stor del af de døde der er livgarder :P
Og så er det jo ikke en hemmelighed at mange andre soldater mener livgarden er en flok papsoldater der ikke burde bære et våben :) (no offense.. Jeg trak selv frinummer, så jeg er på ingen måde i stand til at vurdere det ud fra andet end venner og bekendte)
Og så er det jo ikke en hemmelighed at mange andre soldater mener livgarden er en flok papsoldater der ikke burde bære et våben :) (no offense.. Jeg trak selv frinummer, så jeg er på ingen måde i stand til at vurdere det ud fra andet end venner og bekendte)
vandfarve (19182) skrev:... der mener, at Magten bytter om på årsag og virkning og ikke ser den rette kausale sammenhæng.
Hvem helvede har bildt dig det ind?
Tinsoldater er ikke bedre end andre...måske lige til at stå vagt, men ellers ikke...(måske til at blive ramt af fjenden når man kigger nøgternt på tallene)
Hver gang vi mødte dem i felten fik de røv.
Da vi overtog deres lejr i Yugo, brugte vi 3 måneder på at udbedre sikringen, da de hverken havde bygget bunkere...eller mere end 1 meter høj mur rundt om lejren...hvade vi ikke gjort det havde tabstallene i 1995 været mege højere.
Terra - Så du er både ignorant om IT og militær...tak for info.
vandfarve (19186) skrev:Du kan ikke drage konklusioner på baggrund af få, egen observationer, som endda er århundreder gamle med din latterlige opførsel taget i betragtning.
Prøv igen, troldebassemand. :)
Du har INTET præsenteret til grundlag for din udtalelser...ud over uvidenhed.
Terra - Ikke at det kommer bag på mig...
...Der tror Terra Forveksler Vagtkompagniet med Bataljonen livgarden. For Livgarden består ikke kun af banditter der står og ser tåbelige ud med én patron i geværet ^^
terracide (19187) skrev:
Hvad laver du så her?
Desuden, hvis du mener, at Forsvaret har disponeret forkert ved at sende deres dårligste og ikke bedste soldater til at løse vores militære opgaver i Afghanistan, så er du velkommen. Din validitet er dog sjældent brugbar, hvilket nok er grunden til, at forsvaret ikke ringer til dig, når de har brug for hjælp.
Hvad er der galt? Vil din højre hånd ikke lege med dig i dag, siden du er på Newz?
...Der iøvrigt tror.. Men er ikke helt sikker på da jeg mangler den teoretiske baggrundsviden.. at Vejside bomber er ligeglad med om den rammer livgarderen helmut, eller Iron Man
SlettetBruger (19190) skrev:...Der iøvrigt tror.. Men er ikke helt sikker på da jeg mangler den teoretiske baggrundsviden.. at Vejside bomber er ligeglad med om den rammer livgarderen helmut, eller Iron Man
Nejnejnejnej... Selvfølgelig er den ikke det!
De er specielt designede af AMD-ingeniører til KUN at ramme livgarderer, der ifølge Terra er flamming homos og derfor fortjener at blive ramt. Det er jo den eneste forklaring, for Terra har altid ret efter hans stints i ved Dybbølmølle i 1864.
Du er så sandelig på rov. Er der andre fangster, du vil indvige os i?Ronson (19180) skrev:#19179: Jeg er egentlig ligeglad med hvad gaven er, de skal bare ikke have lov til at skrive gratis :)
Ronson (19180) skrev:
...Der engang brugte en expert sælgers visitkort til at wipe ... Smørelse.. op efter at ha wanket i bilen kørene bag en politibil.
^^
Værsgo: http://newz.dk/forum/tagwall/jeg-er-ham-84763/page...Daniel-Dane (19192) skrev:Du er så sandelig på rov. Er der andre fangster, du vil indvige os i?
vandfarve (19189) skrev:terracide (19187) skrev:
Hvad laver du så her?
Desuden, hvis du mener, at Forsvaret har disponeret forkert ved at sende deres dårligste og ikke bedste soldater til at løse vores militære opgaver i Afghanistan, så er du velkommen. Din validitet er dog sjældent brugbar, hvilket nok er grunden til, at forsvaret ikke ringer til dig, når de har brug for hjælp.
Hvad er der galt? Vil din højre hånd ikke lege med dig i dag, siden du er på Newz?
Man sender ikke de "bedste" soldater afsted hvergang, hvor stor tror du det danske forsvar er?
Og hviis man starter med at sende de bedste soldater afsted(hold 1), så kan man jo ikke ertatte dem med "bedre" soldater (hold 2).
Der er en turnus ordning imellem de forskellige regimenter, hvor de skfites til at opstille et hold.
Kan de ikke selv udfylde deres bemanding suppleres op fra andre regimenter.
Det er også sjovt at hører tinsodlater snakke om deres "rex-tur" som den var noget særligt...da den er NØJATIGT samme rekrut-tur som alle andre rekrutter i forsvaret skal igennem...tinsoldater tror bare at fordi man skifter navnet...bliver det "bedre".
Du kunne jo spørge tinsoldaterne om hvad de 2 sorte striber i deres regimentsbælte betyder...*host*
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.