mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (19233) skrev:Fuskere alle sammen
Daniel-Dane (19234) skrev:Eller scammers?
Hvori ligger den overordnede forskel?
...der nu har bestilt en PS3 Slim 320 GB på Wupti, da Elgiganten havde ventetid til 26/11.
...der har været på massiv druk i weekenden, både fredag, lørdag og søndag. Hvilket I sikkert også har bemærket herinde - sorry.
Var til RESPEKT PART 1, en koncert med MC Einar, Østkyst Hustlers, Humleridderne og Faktaposen. En kæmpe stor old school oplevelse!
...der står på et 8 meter højt vakkelvorent stillads, i silende regnvejr, stærk blæst og glæder sig til fyraften.
Der har slikket kage idag ;D
Kanel og nederste lag af en drømmekage ( toppen er grum. med alt det krymmel kokus snask )
Kanel og nederste lag af en drømmekage ( toppen er grum. med alt det krymmel kokus snask )
Magten (19264) skrev:TLI!
En frisk, ung, mørk, fast kanelkage. er lige havde tilpas størrelse så man kunne ha næsten det hele i munden. Måske med lidt siddene i mundvigen der skal slikkes af.
...
...Hvis første kæreste var den type hvor væskerne bare væltede ud i litermål bare man trykkede på klitten.
TMI? det tror jeg ikke.
Næste gang du skal lege legen med"vælg 3 ting du ville ha med ud i ørkenen" så ved du da bedre
Næste gang du skal lege legen med"vælg 3 ting du ville ha med ud i ørkenen" så ved du da bedre
http://failblog.org/2010/11/13/epic-fail-video-hel...
Det her er nok det sjoveste jeg har set i tider.
"Haha se der er ild i vores ballon *hoppe danse""
...
...
SlettetBruger (19269) skrev:http://failblog.org/2010/11/13/epic-fail-video-helium-balloon-fail/
...
Helium er en ædelgas. Hvis du kan antænde det, så er det fint med mig, men jeg tror, at et par kemikere vil undre sig ret kraftigt, siden helium (and here's the kicker!) ikke kan antændes!
Edit: You fail, my good sir.
Mort (19271) skrev:At helium ikke kan brænde forhindrer vel ikke selve ballonen i at være brandbar ?
Indrømmet, jeg skimmede kun videoen, men ballonen eksploderer til sidst, og det kommer i mine øjne fra gassen og ikke ballonen. Jeg kan på ingen måde forestille mig, at ballonens eget materiale skaber eksplosionen.
vandfarve (19272) skrev:Indrømmet, jeg skimmede kun videoen, men ballonen eksploderer til sidst, og det kommer i mine øjne fra gassen og ikke ballonen. Jeg kan på ingen måde forestille mig, at ballonens eget materiale skaber eksplosionen.
Æhh ballonen eksploderer ikke, det gør de el-ledninger den flyver ind i!
vandfarve (19270) skrev:SlettetBruger (19269) skrev:http://failblog.org/2010/11/13/epic-fail-video-helium-balloon-fail/
...
Helium er en ædelgas. Hvis du kan antænde det, så er det fint med mig, men jeg tror, at et par kemikere vil undre sig ret kraftigt, siden helium (and here's the kicker!) ikke kan antændes!
Edit: You fail, my good sir.
Du får jo forklaringen ved første indlæg:
I think that is Hydrogen. It was such a fail that the Helium inside was subject to fission and broke down into Hydrogen atoms.
:)
Jakob Jakobsen (19275) skrev:I think that is Hydrogen. It was such a fail that the Helium inside was subject to fission and broke down into Hydrogen atoms.
Hvorfor er der ingen, der har fortalt forskerne på JET det? Det vil have sparet dem for så meget tid og besvær...
"Gutter, så er det fyraften! En eller anden fyr på Failblog har egenhændigt opdaget koldfusion!"
... som brugte fire timer på at gøre rent i dag. Nu er der altså også pinligt rent. Fra jeg stod op til kl. 18 stod den på vask af badeværelse ind og ud, oprydning, udsmidning, støvsugning, gulvvask, tøjvask, tøjvask, sengetøjsvask og så lidt mere oprydning. Der er dog stadig en bunke med noter og bank- samt forsikringspapirer, jeg skal have ordnet... *sigh* Jeg får aldrig læst pensum! ):
Heldigvis lavede jeg en stor portion aftensmad i går.
Heldigvis lavede jeg en stor portion aftensmad i går.
...Der har spillet Kinnect adventures hele aftenen hjemme ved en makker.
Kinnect fungere altså udemærket. Men der skal nok 2 mand til før det bliver sjovt ^^
Spillede også med PS Move i weekenden.
Og med en hurtig sammenligning egner Move sig meget mere til lidt mere seriøse, enmandspil. Hvor Kinnect indtil videre er multiplayer multifun ^^
Glæder mig til at se hvad udviklere kan bringe...
Kinnect fungere altså udemærket. Men der skal nok 2 mand til før det bliver sjovt ^^
Spillede også med PS Move i weekenden.
Og med en hurtig sammenligning egner Move sig meget mere til lidt mere seriøse, enmandspil. Hvor Kinnect indtil videre er multiplayer multifun ^^
Glæder mig til at se hvad udviklere kan bringe...
...der lige har set Politistationen...
...der undrer sig over det ene vidne ved højresvingsulykken i krydset Sølvgade/Borgergade.
Hun siger at der er grønt for fodgængeren og efterfølgenden bliver der grøn pil for bilerne. Det kan jeg bare ikke få til at passe, da der altid er grøn pil for bilerne før der bliver grønt for fodgængere derinde.
...der undrer sig over det ene vidne ved højresvingsulykken i krydset Sølvgade/Borgergade.
Hun siger at der er grønt for fodgængeren og efterfølgenden bliver der grøn pil for bilerne. Det kan jeg bare ikke få til at passe, da der altid er grøn pil for bilerne før der bliver grønt for fodgængere derinde.
Det var også min tanke.. Det undrer mig bare at politiet sluger den råt istedet for lige at tjekke hvordan krydset hænger sammen... Jeg var godt nok blevet stiktosset hvis jeg blev dømt skyldig i en ulykke som den, og der så stod en tosse og sagde noget forkert :/
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.