mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der nu fik sin Ubuntu op og køre..
Smed 2 ekstra 2 TB diske i, og så ville den ikke starte op og viste en masse ubruglige fejl.. Prøvede at pille dem fra, så ville den godt starte op.. Satte dem så til en af gangen, og så var der slet ikke signal på skærmen.. Pillede dem fra igen, og stadig intet signal på skærmen.. Hev dem helt ud af kabinettet, og så var der signal. Satte dem så i igen, og så startede den uden problemer..
What the....
Smed 2 ekstra 2 TB diske i, og så ville den ikke starte op og viste en masse ubruglige fejl.. Prøvede at pille dem fra, så ville den godt starte op.. Satte dem så til en af gangen, og så var der slet ikke signal på skærmen.. Pillede dem fra igen, og stadig intet signal på skærmen.. Hev dem helt ud af kabinettet, og så var der signal. Satte dem så i igen, og så startede den uden problemer..
What the....
Rasmus064 (19102) skrev:...der har været på arbejde i 11½ time.
...der har 8 timer til han har fri :(¨
Wut? Hvordan lange arbejdsdage har du lige?
Ronson (19103) skrev:Jeg så hvordan du arbejdede til newz lan, det må være temmelig hårdt for du snorkede godt nok højt.
I’m sorry, I can’t hear you over the sound of how loud im snoring.
Jonasdonbaek (19104) skrev:Wut? Hvordan lange arbejdsdage har du lige?
21½ time. Startet med 12 timer, men så lag nattevagten sig syg :(.
...der har fået 2 parkeringsbøder i dag... en pga mit parkeringskort var faldet ned i bunden og en pga pilen på parkeringsskiven sad løst =(
kunne acceptere det hvis jeg havde parkeret ulovligt eller glemt at stille P-skiven... men kæft det er nederen at komme af med 1180 pga uheld
Anywhores, på LinguaIgnotas danskhold går det et rødmosset apparat med store ører (der åbenbart ikke virker, jvf. de tilsluttede batteridrevne volumeboostere), som udemærker sig ved at være usandsynligt snakkende og højlydt. Derudover deler hun kun glædeligt uendeligt lange og ubehageligt uinteressante anekdoter om sit liv i den nedre mellemklasse - jo jo, hun kan snildt starte en undervisningstime ved at proklamere, at "i aften skal hun have den spanske nationalret", for paella er da i hvert fald for svært at udtale.
Nå, men LinguaIgnotas nyeste yndlingsaversion er trods alt ikke uden humor, selvom latteren som regel altid fremprovokeres ufrivilligt - således fik hun mig for nogle uger siden til at krampe, da hun stolt meddelte, at hun da engang havde haft DAMP, men at det var gået væk nu. - Oh reeeallyyy...
I dag var den helt gal igen, da hun under en diskussion om en eller anden dansk film, som åbenbart handler om en præst, der bærer et barn med en mulig kromosomfejl, ytrede disse bevilngede ord:
Det er dælme ikke let at grine diskret, når kællingen gør sig til på den måde. Jeg forsøgte at fange de højeste af tonerne i mit ærme, som så til gengæld fik optaget en dosis savl.
For helvede, jeg har det svært i skolen.
Nå, men LinguaIgnotas nyeste yndlingsaversion er trods alt ikke uden humor, selvom latteren som regel altid fremprovokeres ufrivilligt - således fik hun mig for nogle uger siden til at krampe, da hun stolt meddelte, at hun da engang havde haft DAMP, men at det var gået væk nu. - Oh reeeallyyy...
I dag var den helt gal igen, da hun under en diskussion om en eller anden dansk film, som åbenbart handler om en præst, der bærer et barn med en mulig kromosomfejl, ytrede disse bevilngede ord:
En hva'? En kromosomfejl...? Sådan en har jeg!
Det er dælme ikke let at grine diskret, når kællingen gør sig til på den måde. Jeg forsøgte at fange de højeste af tonerne i mit ærme, som så til gengæld fik optaget en dosis savl.
For helvede, jeg har det svært i skolen.
Kære bruger
Sputnik.dk har konstateret at du har tilegnet sig uretmæssig adgang til Sputnik. Vores kampagnetilbud gælder resten af året, altså ikke ubegrænset fremover. At man har haft mulighed for at købe og opsige abonnementet flere gange var en fejl.
Du har to valgmuligheder, du kan
1. Indsende dine kontooplysninger til [email protected], og få refunderet det beløb, der er indbetalt ud over en krone.
2. Indsende JA TAK til [email protected] og acceptér derved at modtage yderligere 3 måneders adgang, således at næste indbetaling vil være i starten af maj 2011. Det for meget indbetalte beløb refunderes dermed ikke, men indgår som betaling for de ekstra 3 måneder.
Mvh. Sputnik
Niks, for de tager ikke forbehold for fejl, så jeg har loven på min side. Jeg skriver det lige til dem. (Det undersøgte jeg allerede inden købene.)
http://kundeservice.tv2.dk/betingelser/article.php... og http://kundeservice.tv2.dk/betingelser/article.php...
De fraskriver sig kun ansvar ved tab, ikke andre fejl.
De fraskriver sig kun ansvar ved tab, ikke andre fejl.
Daniel-Dane (19121) skrev:(Det undersøgte jeg allerede inden købene.)
Altså har du åbenlyst handlet i "ond tro" og så kan du ikke forlange noget.
Nej, jeg ledte nemlig efter "det med småt", for de skrev intet om, at det kun gjaldt de første tre måneder. De skriver stadig, at man kan købe tre måneder for 1 krone. INTET om, at man kun kan købe ét abonnement.
Pis. Jeg læste slet ikke forsiden. Jeg har opsagt det alligevel (man får ikke noget ud af det), så det kan være lige meget.
...Der er overrasket over hvor godt Onlive kører hjemme på landet på forældrenes Fiber fra Sydenergi. Der er INGEN lag.
Thumbs up
Thumbs up
I wanna see you live.SlettetBruger (19136) skrev:...Der er overrasket over hvor godt Onlive kører hjemme på landet på forældrenes Fiber fra Sydenergi. Der er INGEN lag.
Thumbs up
Daniel-Dane (19119) skrev:Kære bruger
Sputnik.dk har konstateret at du har tilegnet sig uretmæssig adgang til Sputnik. Vores kampagnetilbud gælder resten af året, altså ikke ubegrænset fremover. At man har haft mulighed for at købe og opsige abonnementet flere gange var en fejl.
Du har to valgmuligheder, du kan
1. Indsende dine kontooplysninger til [email protected], og få refunderet det beløb, der er indbetalt ud over en krone.
2. Indsende JA TAK til [email protected] og acceptér derved at modtage yderligere 3 måneders adgang, således at næste indbetaling vil være i starten af maj 2011. Det for meget indbetalte beløb refunderes dermed ikke, men indgår som betaling for de ekstra 3 måneder.
Mvh. Sputnik
Har lige sendt dem en mail :D
Kære sputnik
Jeg har konstateret at I har et tilbud med 3 måneder for 1 krone, som jeg har tilegnet mig retmæssig adgang til. Mit køb af kampagnetilbud gælder 4 x 3 måneder, altså ca. et år frem. At I ikke skriver nogen kampagnebetingelser eller tager nogen som helst forbehold (ja, betingelserne BLEV læst) er jeres egen fejl.
I har to valgmuligheder, I kan
1. Give mig det jeg har bestilt og betalt for.
2. Refundere 3 x 179,- hvis I agter at annullere 3 af mine abonnementskøb. Beløbet kan indsættes på konto <konto>.
Mvh. Rune Duus
Vil i øvrigt lige gentage (som jeg skrev på side 380 eller deromkring) ordlyden på forsiden af sputnik dengang:
Nu står der "første 3 mdr" og "året ud".
Er du ny? Prøv Sputnik for 1 kr.
Prøv Sputnik i 3 mdr. for 1 kr., så får du masser af live-tv, snigpremierer og alt det, du gik glip af - lige når du vil!
Køb til kampagnepris
Nu står der "første 3 mdr" og "året ud".
vandfarve (19131) skrev:... der holder kæmpe fest lørdag d. 11/12 kl. 20 i Studiestræde.
I er alle pissemeget velkomne. Også dig, Lingie.
Det bliver et brag!
Mwuhahahahha... på min fødselsdag! :D
Daniel-Dane (19137) skrev:I wanna see you live.SlettetBruger (19136) skrev:...Der er overrasket over hvor godt Onlive kører hjemme på landet på forældrenes Fiber fra Sydenergi. Der er INGEN lag.
Thumbs up
Forståeligt.
Men helt seriøst så er der absolut INGEN LAG at se i fx Dirt 2
...Det startede da godt med ikke at ville starte pga for høj latency. Men prøvede igen så virkede det.
Skal siges jeg endda spiller på WiFi. Men stadig er det genialt. Nu har jeg ingen mus, så nøjes med at spille DiRT. Men dammit mand. Glæder mig til det kommer til DK
Skal siges jeg endda spiller på WiFi. Men stadig er det genialt. Nu har jeg ingen mus, så nøjes med at spille DiRT. Men dammit mand. Glæder mig til det kommer til DK
...der ikke har brugt støvsugerposer i rigtig mange år, nogle af de billige poseløse støvsugere er faktisk pænt effektive
...der lige har købt sådan en støvsuger, fik den til en god pris (600 kr) og må sige det er et af de bedste husholdningskøb jeg har gjort - på højde med Vileda spand og moppe
...der lige har købt sådan en støvsuger, fik den til en god pris (600 kr) og må sige det er et af de bedste husholdningskøb jeg har gjort - på højde med Vileda spand og moppe
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.