mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der netop har ordnet lidt musik, der vil tage til fest og lege DJ, samt inhalere 15 liter blandede alkoholiske væsker.
Elskov (10462) skrev:det er altså kun normale mennesker, der siger sådan noget, Ignota.
Jamen, jeg mente det jo heller ikke, altså.
...der er lettere smadret af at have inhaleret store mængder væske samt kulstofbaserede faste energikilder og afspillet ca. 150 blandede stykker musik.
Hun lød simpelthen så sød at du holdt den gående i over 2 timer? Hvor gammel var hun, 59 eller nåwed?Toff. (10473) skrev:...der er kommet hjem efter en trænings weekend
...der lige har snakket i mobil med en kvinde fra Gentofte i 2 timer og 7
...der har en pakke der blev sendt forkert og landede i Gentofte, selvom min adresse stod på den
...der er træt
Jeg undrede mig også.....måske var han fanatisk borg hater...så jeg skrev og spurgte:
Hejsa, hvad er din begrundelse til at rate mig flamebait i "jeg er ham" topiccet?
og fik svaret:
der har røget hash og set star trek voyager hele dagen.
Jeg undrede mig også.....måske var han fanatisk borg hater...så jeg skrev og spurgte:
Hejsa, hvad er din begrundelse til at rate mig flamebait i "jeg er ham" topiccet?
og fik svaret:
der har røget hash og set star trek voyager hele dagen.
SlettetBruger (10481) skrev:...Der undre sig om det er tilladt at poste PM indhold?
Indenfor rimelighedens grænser, vel sagtens.
Datatilsynet kommer nok ikke løbende efter dig, men PMs er vel omfattet af grundlovsreglerne for post- og telehemmeligheden, så det kunne teoretisk være ulovligt, da jeg formoder, at begge skal være enige om at offentliggøre det.
Det har dog ingen relevant betydning, da ingen (de færreste) vil tage sagen op, og da endnu færre dommere vil acceptere, at sådan en sag kommer for retten, med mindre det er et ekstremt tilfælde.
oxxy (10478) skrev:Rasmus hvordan IALVERDEN kan #476 være FLAMEBAIT?
... der har på fornemmelsen rating systemet på newz ikke altid bliver brugt fornuftigt :D
Jeg har vel selv lov at bestemme hvordan jeg ville rate andres indlæg?
Hvis du er så meget imod det, hvorfor rater du ham så ikke relevant eller en anden positiv ting? Der skal kun en enkelt positiv rating til for at ændre hans middelværdig.
Rasmus064 (10484) skrev:Jeg har vel selv lov at bestemme hvordan jeg ville rate andres indlæg?
Tjoh, men nu er flamebait jo betegnet som posts der ikke har andet til formål end at provokere og opildne til diskussion. Det gjorde hans post ikke ligefrem, og derfor bliver der stillet spørgsmålstegn ved ratingen.
Tumleren (10485) skrev:Tjoh, men nu er flamebait jo betegnet som posts der ikke har andet til formål end at provokere og opildne til diskussion. Det gjorde hans post ikke ligefrem, og derfor bliver der stillet spørgsmålstegn ved ratingen.
Selv mener jeg at et enhver positiv indlæg om Hash (eller andre former for ulovlige stoffer) skal have en flamebait rating.
Kan dog godt lave det om til en irrelevant hvis det gøre dig lykkelig?
rasmus skrev:Selv mener jeg at et enhver positiv indlæg om Hash (eller andre former for ulovlige stoffer) skal have en flamebait rating.
Du må da være et hit ved fester.......
Jada, men det er trods alt noget man ofte støder på i nattelivet.
Især hvis man er til elektronisk musik.
Jada, men det er trods alt noget man ofte støder på i nattelivet.
Især hvis man er til elektronisk musik.
Jo ser du, jeg er på en mission der går ud på at fordærve ungdommen ved at fortælle folk at jeg ser star trek OG ryger hash.
Jo ser du, jeg er på en mission der går ud på at fordærve ungdommen ved at fortælle folk at jeg ser star trek OG ryger hash.
Så du ville afvise de her fyre i din vennekreds fordi de nød en pibe hash?
http://www.cannabisculture.com/articles/2783.html
Jeg kunne ihvertfald godt tænke mig at snakke lidt med Carl Sagan evt. over en joint.
Så du ville afvise de her fyre i din vennekreds fordi de nød en pibe hash?
http://www.cannabisculture.com/articles/2783.html
Jeg kunne ihvertfald godt tænke mig at snakke lidt med Carl Sagan evt. over en joint.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.