mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... Der ikke skal noget imorgen heller
... Der tilgengæld har en aftale med en tøs lørdag... yay*
* Ja det er vildt, sønderjyske piger er meget kostbare iforhold til deres københavnske udgaver.
Så kostbare at det er ligeså svært at få en pige til at danse med een i sdr jylland som det er at kommer mellem benene på en københavnsk pige.
... Der advare jer piger om at hvis i danser frækt med en sønderjysk dreng så forventer han mere :)
Sørgeligt, men sådan er vi opdraget af jer...
... Der tilgengæld har en aftale med en tøs lørdag... yay*
* Ja det er vildt, sønderjyske piger er meget kostbare iforhold til deres københavnske udgaver.
Så kostbare at det er ligeså svært at få en pige til at danse med een i sdr jylland som det er at kommer mellem benene på en københavnsk pige.
... Der advare jer piger om at hvis i danser frækt med en sønderjysk dreng så forventer han mere :)
Sørgeligt, men sådan er vi opdraget af jer...
qw_freak (10406) skrev:Det siger du bare fordi der er finanskrise, og du ved det nærmere kunne blive til lønnedgang! :)
Doesn't matter ^^ jeg tjener rigeligt for min alder.
Nej ^^ at jeg får 500kr fra eller til i løn betyder ikke at jeg får råd til min drømmebil xD
Ariel Atom
Ariel Atom
Der kører et par stykker rundt på danske plader, så ja det må den godt :)
Har jeg pengene til overs, så kommer der også til at stå en atom i garagen hos mig.
Der kører et par stykker rundt på danske plader, så ja det må den godt :)
Har jeg pengene til overs, så kommer der også til at stå en atom i garagen hos mig.
Arh nice, du er min helt.
Den er iøvrigt overraskende billig i forhold til hvad man skal gi for en normal bil med de kræfter.
Nizzle :) men iogmed de har danske plader, og jeg ved de er håndlavede, er de så med rattet i den "rette" side? ;P
Den er iøvrigt overraskende billig i forhold til hvad man skal gi for en normal bil med de kræfter.
Nizzle :) men iogmed de har danske plader, og jeg ved de er håndlavede, er de så med rattet i den "rette" side? ;P
...Der fortæller Vossen at romkugler er lavet af alt hvad bageren har tilovers fra andre "retter" så det er faktisk en affaldskugle med chokoladesmag og drys :P
...der godt ved hvordan de er lavet, da han arbejder hvor de blev lavet.
...der ikke skal spise dem alle selv, da han ville DØ!
...der ikke skal spise dem alle selv, da han ville DØ!
... der fortalte chefen jeg ikke ville ha mere i løn
... der fik 450kr mere i løn
... der nu donere 450kr til WSPA
... der fik 450kr mere i løn
... der nu donere 450kr til WSPA
Vossen (10418) skrev:...der lige har hentet 26 kæmpe romkugler... mmmm...
...der engang fik en gratis :D
...der fik den gratis et sted hvor de ellers kun kostede en 5'er :D
...der lige har købt et nyt kompakt kamera.
...hvis første tanke efter hun gik ud af butikken var: Hvis jeg nu tog et billede af den lort jeg ville smide i tønden når jeg kommer, om den ville komme fiiiiine detaljer?
....der bagefter tænkte: W-T-F tænkte jeg lige på?!
...hvis første tanke efter hun gik ud af butikken var: Hvis jeg nu tog et billede af den lort jeg ville smide i tønden når jeg kommer, om den ville komme fiiiiine detaljer?
....der bagefter tænkte: W-T-F tænkte jeg lige på?!
...der er halvsmadret efteer at have slæbt 500L dåseøl og sodavand, 30L vin, fadølsanlæg med 4 fustager, softicemaskine og 500Kg+ anlæg til en 30 års fødselsdag i morgen.
...der har regnet ud at vi har omkring 15L øl, vand og vin per person, samt lyd nok til at smadre bygningen.
...der har regnet ud at vi har omkring 15L øl, vand og vin per person, samt lyd nok til at smadre bygningen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.