mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har- og vil aldrig ryge hash eller prøve andre stoffer (som lægen ikke har ordineret). Men hetzen imod hash er helt ude af proportioner, jeg har flere venner der jævnligt ryger hash, de er nogle af de meste interessante personligheder der findes og absolut ikke dumme eller klassiske "hashoveder".
Det eneste jeg har imod hash, er at det påvirker indtageren i en længere periode, hvilket gør at man er påvirket i 24 timer efter man har røget det. Derfor er der mange idioter der fører bil i en hashrus, selv om de påstår at de ikke er påvirket mere.
Det eneste jeg har imod hash, er at det påvirker indtageren i en længere periode, hvilket gør at man er påvirket i 24 timer efter man har røget det. Derfor er der mange idioter der fører bil i en hashrus, selv om de påstår at de ikke er påvirket mere.
moveax1ret (10498) skrev:#10497
Så du ville afvise de her fyre i din vennekreds fordi de nød en pibe hash?
http://www.cannabisculture.com/articles/2783.html
Jeg kunne ihvertfald godt tænke mig at snakke lidt med Carl Sagan evt. over en joint.
Har venner der ryger hash, men de fleste af mine venner gør det ikke. Og ja, hvis de prøvede flere gange at få mig til det så ja.
Systran (10502) skrev:Jeg blev engang testet positiv for THC i bil ved den dansk-tyske grænse, og da var det 3-4 måneder siden, jeg sidst havde røget.
Kan jeg have været rumpåvirket, eller kan det virkelig spores så lang tid efter?
Fik engang at vide at det påvirker din opførsel i op mod en 1-2 uger efter, så sikkert nok.
Detection Period in Urine
1-6 days (single use)
3-9 days (weekly use)
7-30 days (daily use)
fra http://www.erowid.org/plants/cannabis/cannabis_tes...
Så det lyder meget usandsynligt
1-6 days (single use)
3-9 days (weekly use)
7-30 days (daily use)
Hvis du har spist noget med birkes på inden for et døgns tid, kan du sagtens blive testet positiv for THC.
Der er kørt flere sager i USA af netop samme grund, hvor medarbejdere er blevet fyret efter en tvungen test der var positiv.
Hvis du har spist noget med birkes på inden for et døgns tid, kan du sagtens blive testet positiv for THC.
Der er kørt flere sager i USA af netop samme grund, hvor medarbejdere er blevet fyret efter en tvungen test der var positiv.
moveax1ret (10507) skrev:#10505
1-6 days (single use)
3-9 days (weekly use)
7-30 days (daily use)
Jeg kunne heller ikke forstå det. Men der var en rød streg på hans apparat, der ikke talte til min fordel.
Jeg appellerede dog, og sværgede på en forkromede bibel af ler, samt kyssede hans Stasi-logo på kraven, og fik lov til at køre videre ned i Tyskland for at hente de obligatoriske 2500 Slots Classic.
Mine 2 kammerater sad i øvrigt på passagersædet og var pisse fulde, så jeg kan godt forstå, jeg har været under mistanke, eller i hvert fald en lille smule utroværdig.
vandfarve (10510) skrev:Du trak det korteste strå dagen før og måtte køre hele vejen til Tyskland i mankini, mens dine venner kunne drikke sig hamrende stive, aye? :)
Kan man godt sige. Jeg var den eneste på det tidspunkt i bilen, der havde kørekort. Og en kassevogn.
Nej, birkes går at man slår ud på opiat tests, det er jo valmue frø der indeholder små mængder opioder.
Nej, birkes går at man slår ud på opiat tests, det er jo valmue frø der indeholder små mængder opioder.
...der endelig er bleve opgraderet til usb-tastetur på arbejdet. Mest forbi kollegaen spildte en cola i det gamle i fredags uden at sige noget og det derfor var en anelse svært at bruge tasterne i dag.
...der har fået superkarma. Der afventer sin kappe med posten.
...der synes det er helt utrolig dejligt med vejret i øjeblikket.
...der har fået superkarma. Der afventer sin kappe med posten.
...der synes det er helt utrolig dejligt med vejret i øjeblikket.
... Der gjorde noget dumt i nat
... Der havde en date i lørdags
... Der har fået kulør efter udendørs arbejde i weekenden.
... Der havde en date i lørdags
... Der har fået kulør efter udendørs arbejde i weekenden.
... hvis eks var et hashhoved, hvilket var pænt irriterende, når jeg ikke selv ville ryge det. Der engang havde noget kørende med et andet hashhoved, der var skæv, når jeg kom på besøg. Pænt irriterende. Gider dem ikke. Tror heller ikke at særlig mange af dem, der liiige tager sig en lille uskyldig joint ca. hele tiden, er klar over, hvad følgerne er. Jeg giver ikke en skid for folk, der ikke kan have det fedt uden "hjælpemidler". Nej, jeg drikker heller ikke. Og nej, jeg bryder mig ikke om fester. Giver heller ikke en skid for folk, der mener at man intet liv har, hvis man ikke drikker sig i hegnet hver weekend. Nej, jeg føler mig ikke hellig og hævet over andre, jeg vil bare ikke have at vide, at jeg er nederen, bare fordi jeg har bedre ting at bruge min tid og mine penge på.
... der skal til Århus i dag :D oh yeah
... der skal til Århus i dag :D oh yeah
SlettetBruger (10516) skrev:... Der gjorde noget dumt i nat
Scratch that
... Der har gjort noget katastrofalt i nat
... Der er blevet lidt for glad for daten som han prøvede at tage det roligt med
... Der pga noget der har lagt i baghovedet måske har virkert uinterreseret på de 2 dates.
... Der nu har fået nogen provokerende "måske for sent" følelser i mavsen
... Der skal ha fundet nogen hardware knapper til at styre følelser for det er provokerende ikke at ha kontrol
Kris (10292) skrev:Du3- (10291) skrev:
Det er da gennemført? ;-)
Så er du tydeligvis ikke ordentlig ff fan. Hvis man kan gennemføre et ff på under 200 timer, så forstår man slet ikke vigtigheden i at opnå ALT i hele spillet. Og medmindre du virkelig, virkelig intet liv, arbejde, kæreste, wanketid har, så er det en umulighed at have gennemført det rigtigt på nuværende tidspunkt.
Okay okay, mangler da en 10-15 missions og der er vel os et par items hist og her der er blevet overset.. Men ham Barthamus eller whatever han går og kalder sig selv.. Ja, han er nede :-P
Ja birkes slår ud på en opiat test, men mange nyere tests, slår ud på flere forskellige stoffer, der kan man dog ikke skelne imellem hvilke stoffer der bliver testet positiv for.
Ja birkes slår ud på en opiat test, men mange nyere tests, slår ud på flere forskellige stoffer, der kan man dog ikke skelne imellem hvilke stoffer der bliver testet positiv for.
... Der fandt grunden til hvad der holdte mig fra at gøre noget mere ved daten
... Der har fikset det
... Der for en time siden skrev til trunten at hun skulle presse mig ind i hendes kaldender igen
... Der ikke har fået svar -.-
Hvad gør man hvis man er ligeså lang tid om at finde og løse et problem, som det tager en pige at miste interessen? xD skal nok ha optimeret nogen processer et sted ^^
... Der har fikset det
... Der for en time siden skrev til trunten at hun skulle presse mig ind i hendes kaldender igen
... Der ikke har fået svar -.-
Hvad gør man hvis man er ligeså lang tid om at finde og løse et problem, som det tager en pige at miste interessen? xD skal nok ha optimeret nogen processer et sted ^^
.... der spørger hvorfor elskov er usund
.... der synes det er ret interessant at elskovs kæreste er 2 år yngre end hende ^^
.... der synes man burde lave en dungeon keeper i ny udgave.
.... der er blevet tilbudt webcamsex af en 17 årig amerikansk cheerleader han kender som ser riimeligt godt ud :P
.... der overvejer tilbuddet meget kraftigt ^^
.... der synes det er ret interessant at elskovs kæreste er 2 år yngre end hende ^^
.... der synes man burde lave en dungeon keeper i ny udgave.
.... der er blevet tilbudt webcamsex af en 17 årig amerikansk cheerleader han kender som ser riimeligt godt ud :P
.... der overvejer tilbuddet meget kraftigt ^^
Der fortæller at mange af EB's artikler, især i bilsektionen er stjålet og direkte oversat med en translator ala google.
Fik en lignende sag ind af døren i sidste uge. Valgte dog at rydde op da personen ville have at alle hans programmer var installeret og indstillet som før reinstallationen.
Han havde, før jeg ryddede lidt op, installeret 237 programmer, deriblandt 4 antivirusprogrammer, 5 antispy/malware programmer, 8 browser-toolbars samt det løse.
Fik en lignende sag ind af døren i sidste uge. Valgte dog at rydde op da personen ville have at alle hans programmer var installeret og indstillet som før reinstallationen.
Han havde, før jeg ryddede lidt op, installeret 237 programmer, deriblandt 4 antivirusprogrammer, 5 antispy/malware programmer, 8 browser-toolbars samt det løse.
Jakob Jakobsen (10542) skrev:#541
jeg hader når børn får admin rettigheder over en computer!
Elskov (10525) skrev:altså.. jeg er kun 1,58, så der skal nok ikke så meget til.. Men min kæreste er 1, 85 :D og så mødte jeg lige en nuttet en i weekenden på 2 meter :P
Der spørger Eva, om hun godt kan huske, at han er på newz? xD
Jeg bliver sindssyg over de tosser der kommer ind og kræver at få den slags lavet på garanti, for "det er jo i hvert fald ikke noget de selv er skyld i!".
Samtidig kan jeg kigge på min egen pc, mine forældres, og andre jeg ellers har fat i, og konstatere at de er malwarefrie, har været det i mange, mange år og som sådan aldrig har trængt til at blive geninstalleret.
Det er vel næppe fordi jeg er heldig? Det er vel heller ikke vores problem, hvis de ikke kan vedligeholde udstyr de selv har valgt at købe?
Man undres.. Og begynder at overveje om det der gamle lovforslag om regelmæssig check af pc bør indføres.
Samtidig kan jeg kigge på min egen pc, mine forældres, og andre jeg ellers har fat i, og konstatere at de er malwarefrie, har været det i mange, mange år og som sådan aldrig har trængt til at blive geninstalleret.
Det er vel næppe fordi jeg er heldig? Det er vel heller ikke vores problem, hvis de ikke kan vedligeholde udstyr de selv har valgt at købe?
Man undres.. Og begynder at overveje om det der gamle lovforslag om regelmæssig check af pc bør indføres.
qw_freak (10543) skrev:jeg hader når børn får admin rettigheder over en computer!
Børn og børn... han er 63 år og er af den type der skal prøve alle "gratis" programmer han falder over på nettet.
... der efter en 5 timers lang tur var hjemme fra LAN i Ballerup ved 15tiden, så faldt jeg i søvn og vågnede ved 17tiden hvor jeg egentligt skulle være til rollespil, og da det var min tur til at lave mad måtte jeg skynde mig ned og købe ind, og så til rollespil for at lave flødekartofler, som egentligt smagte ganske k, for derefter at stene rollespil indtil nu, hvor jeg sidder og stener foran min egen computer herhjemme. Yay.
...der netop har opdaget at han har et par hundrede myrer rendende rundt på gulvet.
...der hader myrer.
...der sidder og hører Harry Potter & The Deadly Hallows samtidig med at han laver covers til hans nye WD TV Live.
...der hader myrer.
...der sidder og hører Harry Potter & The Deadly Hallows samtidig med at han laver covers til hans nye WD TV Live.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.