mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
.. der blev nødt til at sove da jeg kom hjem, pga. cykelturen. Efter jeg lige havde gamet en smule, selvfølgelig.
.. der snart skal cykle igen, dog ikke så langt som sidst.
.. der snart skal cykle igen, dog ikke så langt som sidst.
strauss (10354) skrev:#10328:
Jeg vil lave mit egen sæt "forstærkerørebøffer" med batteri i, så jeg kan sætte min guitar i dem og spille uden at andre bliver generet, f.eks. i toget :)
hvorfor ikke bare bruge en bærbar forstærker? Lyder umiddelbart fjollet at indbygge det i bøfferne.
edit: så elegant kan det gøres http://ibasso.com/en/products/show.asp?ID=37
strauss (10356) skrev:#10355:
Det er lige så meget det at lave det selv :) Og desuden har jeg en i forvejen, altså en bærbar forstærker :)
kk men så er min anbefaling stadig Superlux Hd660 de er lukkede så du ikke forstyrer folk i nærheden og kopperne er rimelig store så der kan godt være plads til en lille cmoy forstærker eller sådan noget.
#10361:
den her
http://www.aage.dk/shop/guitar-comboer/marshall/ms...
og så vil jeg se om jeg ikke kan sætte den fast på siden eller noget i den stil, det kunne være ret fedt :)
den her
og så vil jeg se om jeg ikke kan sætte den fast på siden eller noget i den stil, det kunne være ret fedt :)
Igen, Pana to the sonic TZ fucking 7!NioBe (10331) skrev:...der stadigvæk leder efter et godt kompakt kamera... :/
wut? Hvem bruger softwaren der følger med? Efter vi er gået over til hukommelseskort og der er kortlæser i alle computere slipper man også for drivere til usb-forbindelse til kamera.NioBe (10338) skrev:Men hvor godt er softwaren dertil?
Med lidt tweaking og piratkopiering af CoreAVC lykkedes det os, min REVO og jeg, at afspille en hel halv film i Zoom Player, før CPU-forbruget pludselig, og helt uden varsel, steg til 99%, hvorefter billedet frøs, mens lyden glad spillede videre. Det gik ellers nogenlunde, sådan med et forbrug omkring de 50%, med Monsters.vs.Aliens.2009.HD-1080p.x264.5.1.BRRip, før det ikke gik længere. En genstart af Zoom Player fik os da også på ret køl igen, men hvis det der bliver en vane, så dropper jeg at investere i CoreAVC og så må vi tilbage til 700 MB-DivX, indtil en anden mulighed byder sig.
Nu har jeg allerede brugt så lang tid på at afinstallere bloatware, så bruges, det skal den sgu.
Jeg købte også for nylig et par sko, der flår huden af og smerter ad helvede til, så jeg begynder at frygte hvad der vil ske, når jeg tager min nye skægtrimmer i brug. Den kommer trods alt uhyggeligt tæt på halspulsåren...
Nu har jeg allerede brugt så lang tid på at afinstallere bloatware, så bruges, det skal den sgu.
Jeg købte også for nylig et par sko, der flår huden af og smerter ad helvede til, så jeg begynder at frygte hvad der vil ske, når jeg tager min nye skægtrimmer i brug. Den kommer trods alt uhyggeligt tæt på halspulsåren...
Formiddagscolaen...
Ikke så sært folk er så sløve nutildags når de begynder deres dage med et koffeinshot. ;P kan da umuligt være sundt.
Næ du, ost og et æble... det får du mere ud af. og måske kunne du smide nogen af dellerne samtidig ;D
Ikke så sært folk er så sløve nutildags når de begynder deres dage med et koffeinshot. ;P kan da umuligt være sundt.
Næ du, ost og et æble... det får du mere ud af. og måske kunne du smide nogen af dellerne samtidig ;D
^^ ligemeget om det er sundt eller ej, ville føle et personligt nederlag hvis jeg var blevet så gammel og svag jeg skulle ha energi tilskud for at fungere :P
LinguaIgnota (10373) skrev:
http://www.pcdecrapifier.com/ Kan måske spare dig noget tid næste gang ;-)
"I en rapport fra 1997 lavet af World Cancer Research Fund konkluderede man, at de fleste beviser om kaffe og kræft viser, at kaffedrikning i moderate mængder ikke har nogen signifikant effekt på udviklingen af kræft i nogen former. "
3 kopper kaffe om dagen er sundt ^^ mere og så går vi ud over det der hedder "alt med måde" :P
Det en af de ting man skal skære ned på hvis man vil i bedre form :)
"Undersøgelser har vist, at kaffe hæmmer optagelsen af calcium og derfor udgør en øget risiko for knogleskørhed" Men det er minimalt og kan også påvirkes af mange andre ting, som mangel på motion.
"Foruden calcium har kaffe en hæmmende virkning på optagelsen af andre vitaminer og mineraler – især, hvis kaffe indtages i forbindelse med måltiderne."
Skal siges at ved næsten alle ting står der "specielt ved kvinder" :P
"Konklusion
Der er ikke nogen sundhedsrisiko forbundet med et moderat kaffeforbrug. Faktisk kan der ligefrem være en øget sundhed forbundet med et par kopper kaffe om dagen. Måske spiller nydelseseffekten en rolle i denne sammenhæng. Men alting med måde! Indtages mere end 5-9 kopper kaffe om dagen, kan sundhed påvirkes negativ på forskellige områder. Undgå stempelkaffe eller filtrer den, og undgå kaffe i forbindelse med måltiderne."
3 kopper kaffe om dagen er sundt ^^ mere og så går vi ud over det der hedder "alt med måde" :P
Det en af de ting man skal skære ned på hvis man vil i bedre form :)
"Undersøgelser har vist, at kaffe hæmmer optagelsen af calcium og derfor udgør en øget risiko for knogleskørhed" Men det er minimalt og kan også påvirkes af mange andre ting, som mangel på motion.
"Foruden calcium har kaffe en hæmmende virkning på optagelsen af andre vitaminer og mineraler – især, hvis kaffe indtages i forbindelse med måltiderne."
Skal siges at ved næsten alle ting står der "specielt ved kvinder" :P
"Konklusion
Der er ikke nogen sundhedsrisiko forbundet med et moderat kaffeforbrug. Faktisk kan der ligefrem være en øget sundhed forbundet med et par kopper kaffe om dagen. Måske spiller nydelseseffekten en rolle i denne sammenhæng. Men alting med måde! Indtages mere end 5-9 kopper kaffe om dagen, kan sundhed påvirkes negativ på forskellige områder. Undgå stempelkaffe eller filtrer den, og undgå kaffe i forbindelse med måltiderne."
SlettetBruger (10375) skrev:Næ du, ost og et æble... det får du mere ud af. og måske kunne du smide nogen af dellerne samtidig ;D
Nu er det ikke for at blive pigefornærmet, men det gør jeg nu alligevel. Jeg spiser altid en fuldkornsbolle med ost og en gulerod hver formiddag. At jeg så ind i mellem har lyst til at forsøde hverdagen med en cola kan jeg faktisk ikke se det store problem i.
Men nu er jeg samtidig ryger, så jeg er nok den onde usunde djævel i dine øjne.
Og jeg har ingen deller! >(
Kris (10384) skrev:
Og jeg har deller! >(
Så så, trøste trøste. Det er det indre der tæller. At dit indre kan sammenlignes med en sukkerkage med halvfordøjede gullerødder og tjære-glasur er jo bare synd :P
I'd still hit it tho...
... skamfiduser i rullegardinstørrelse tæller ikke som deller søde.
... Der er usædvanlig sjov idag :)
Hvad er det der er sort, rødt og hvidt og som ikke kan gå gennem en svingdør?
En nonne med et spyd igennem hovedet.
... Der er usædvanlig sjov idag :)
Hvad er det der er sort, rødt og hvidt og som ikke kan gå gennem en svingdør?
En nonne med et spyd igennem hovedet.
strauss (10363) skrev:#10361:
den her
Ville det så ikke være mere elegant at bygge en lille cmoy ind i koppen eller sådan noget? Ellers "gaffaer" du vel bare en ekstern forstærker på siden hvilket virker lidt pointless :P
http://cgi.ebay.co.uk/New-Portable-Hi-Fi-Stereo-CM...
strauss (10363) skrev:#10361:
den her
Hmm, jeg vil mene du kunne få et bedere og måske federe resultat hvis du selv samlede noget elektronik som kunne sidde inde i selve hørebøffen!
Meh, vi hænger på den gamle krage lidt endnu.
EDIT: 20 kr. på at hun får en blodprop under pressemødet?
EDIT: 20 kr. på at hun får en blodprop under pressemødet?
...Der skal til lønforhandling og blabla i morgen
...Der ikke synes han savner mere i løn
...Der hermed lover at donere det jeg får ekstra i løn hvis det skulle være tilfældet.
...Der ikke synes han savner mere i løn
...Der hermed lover at donere det jeg får ekstra i løn hvis det skulle være tilfældet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.