mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Wow... Citat funktion fucker...
Prøv at se rettelser...
tog mig selv i at tænke noget lignende "Hvorfor læser jeg egentlig denne post når alle de andre posts fra brugeren irriterer mig grænseløst"
Prøv at se rettelser...
NioBe (10298) skrev:...der undre sig over hvorfor de har brugt ignore? :P
tog mig selv i at tænke noget lignende "Hvorfor læser jeg egentlig denne post når alle de andre posts fra brugeren irriterer mig grænseløst"
...Der har leveled op til lvl 3 i Special Masturbation skills.
...Der idag har haft sin 2. succesfulde omgang riven i banditten under kørsel af bil.
xD
...Der idag har haft sin 2. succesfulde omgang riven i banditten under kørsel af bil.
xD
SlettetBruger (10305) skrev:...Der har leveled op til lvl 3 i Special Masturbation skills.
xD
... der ikke ville vide det der.
Caek of Doom (10306) skrev:... der ikke ville vide det der.
If you don't like it... don't read it ;)
Spanks Rasmusen
SlettetBruger (10308) skrev:If you don't like it... don't read it ;)
Spanks Rasmusen
How would I know I don't like it if I don't read it! D'oh! :(
... der lige er faldet over en RUC'er, der arbejder for CEPOS, på Facebook.
Det er sgu ironi, så det gør noget! Det må næsten være tale om et "inside job" fra CEVEA's side...
For satan, jeg vil kunne skrive en trilogi af murstensspændringskrimier over det plot. Nejnejnejnejnej, for pokker, hvor er det spast...
Det er sgu ironi, så det gør noget! Det må næsten være tale om et "inside job" fra CEVEA's side...
For satan, jeg vil kunne skrive en trilogi af murstensspændringskrimier over det plot. Nejnejnejnejnej, for pokker, hvor er det spast...
...der netop har uploadet denne [url= sjofle sang[/url] til Røret.
Men det er jo også typisk for sådan nogle danske wwappere at bruge så beskidte ord.
...der i øvrigt har valgt at skifte avatar, da det her på siden er meget op i tiden for tiden. Og jeg er selvfølgelig med på beatet.
Men det er jo også typisk for sådan nogle danske wwappere at bruge så beskidte ord.
...der i øvrigt har valgt at skifte avatar, da det her på siden er meget op i tiden for tiden. Og jeg er selvfølgelig med på beatet.
...Der ikke vidste der fandtes en Alienware NETBOOK
http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.as...
http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.as...
vandfarve (10317) skrev:... der lige er faldet over en RUC'er, der arbejder for CEPOS, på Facebook.
..der er overbevist om at han har læst dét der før! Deja vu!
... der er cyklet.. CYKLET!!!!1 hele vejen i skole for at finde ud af at der ikke er nogen lærer... >.<
SlettetBruger (10334) skrev:og hvor langt? ^^
over 4 km med bakker udover det hele siger jeg dig... det er min ikke-eksisterende kondi sgu ikke glad for :(
Dovne Nordjydesnude (?). Jeg cyklede 10km i skole dagligt som barn. og i weekender 40km for at komme hjem til kæresten som bor ved østkysten.
4KM ... ¤!KM ¤¤¤¤¤
Jeg LØBER længere på en dårlig dag :P ( dengang jeg brugte normale sko )
4KM ... ¤!KM ¤¤¤¤¤
SlettetBruger (10336) skrev:Dovne Nordjydesnude (?). Jeg cyklede 10km i skole dagligt som barn. og i weekender 40km for at komme hjem til kæresten som bor ved østkysten.
4KM ... ¤!KM ¤¤¤¤¤
Det er flot, du er virkeligt en helt. :P
Hurra, nu er min kondi pludseligt i verdensklasse, bare fordi du er bedre end mig! Weeh!
Caek of Doom (10337) skrev:SlettetBruger (10336) skrev:Dovne Nordjydesnude (?). Jeg cyklede 10km i skole dagligt som barn. og i weekender 40km for at komme hjem til kæresten som bor ved østkysten.
4KM ... ¤!KM ¤¤¤¤¤
Det er flot, du er virkeligt en helt. :P
Hurra, nu er min kondi pludseligt i verdensklasse, bare fordi du er bedre end mig! Weeh!
^^ Det kræver ikke kondi at cykle, Det er mindre krævende at cykle end det er at gå... Det er ren og skær indbildning :P
NioBe (10331) skrev:...der stadigvæk leder efter et godt kompakt kamera... :/
... der anbefaler Sony Cybershot Something-Turbo-Extra-vild-med-Smarl-Cæis-Optik.
En af mine venners far, der er semiprofessionel fotograf med hang til 5-cifrede spejlreflekskameraer, var selv imponeret over kvaliteten af billederne (for et kompaktkamera, that is).
NioBe (10338) skrev:Men hvor godt er softwaren dertil?
Ingen anelse. Ville selv bruge Picasa eller Lightroom eller Adobe After Effects (mener jeg det hedder) til at holde styr på billeder.
DMC-TZ10 skulle være et glimrende kamera ihvf.
http://www.photographyblog.com/reviews/panasonic_l...
strauss (10326) skrev:.. der leder efter et par "ørebøffer", de må ikke koste mere end 500, lavere ville være fint, de skal være nemme at skille ad, og komme ind til de små højtalere der sidder der i, og så må der gerne være ekstra plads i dem. Nogen der har nogle forslag? :)
Superlux HD681 eller HD660. de første er åbne de andre er lukkede. Super bøffer til prisen.
Det er ikke Caek, der er nordjyde, det er mig 8D Caek er vestjyde, så vidt jeg ved xD men jeg tager sikkert også fejl :PSlettetBruger (10336) skrev:Dovne Nordjydesnude (?)
Og hvis min prusten, stønnen, sveddryppende røde ansigt, rystende muskler og puls på overarbejde var indbildning, da jeg cyklede den tur sammen med Mille, så hedder jeg Carsten.
"Hej Carsten!"
... der snart vil på posthuset med uniansøgning :D
MILLØH! svar på min besked 8D
... der forresten også er moderigtig og derfor er ved at skifte avatar. I'm so cool.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.