mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
..der synes snakker om pizzaer herinde, er vældig underholdende :D
..der har samfundfag.
..der fucking ikke orker noget!
..der har samfundfag.
..der fucking ikke orker noget!
...der ved at personer der netop ikke kan tåle tomat mere eller mindre er tvunget til at bruge ananas i stedet for at få den rigtige pizza konsistens.
terracide (8958) skrev:..der lagde mærke til at 95 ud af 100 pizzaer med skinke/ananas blev bestilt af kvinder da han var pizzasvinger...
... der finder det naturligt at fyren sender sin kælling ned efter pizzaerne.
... der mener at terracide endnu engang ikke har tænkt over hvad der ligger til grund for statistikken
... der godt kunne fråde noget gode chokolade is...
Jeg kan kun støtte op omkring min gode ven Terracide. Når manden har ret, så har manden kraftpuleme ret.
...der faktisk skal have pizza i aften, som IKKE er fabriks pizza, men en rigtig resturrant der laver dem (og nej jeg snakker ikke om de lokale pizzarier med vammelt gammelt salat og hvad de nu ellers kan gemme på).
Så kan vi snakke om pizza der sætter gang i smagsløgende. xP
Så kan vi snakke om pizza der sætter gang i smagsløgende. xP
NioBe (8957) skrev:...der synes at det er ærgeligt at Forsvarsministeren går af... :(
EN kvinde som forsvars minister.. skal vi nu alle til at tale med hinanden?
... Der kigger på Alfa Romeo MiTo Nogen der kender den?
Systran (8980) skrev:...der af flere uafhængige omgange på det groveste ikke har fået anbefalet Alfa Romeo. Dyre reservedele, går tit i stykker (især i Danmark, da der er koldere end i Italien, hvor de er producerede og er lavet til det klima) osv.
Men nej, jeg kender ikke modellen.
Problemet er faktisk ikke kulden, men at vi spreder salt på vejene som sindsyge, så snart et enkelt snefnyg rammer jorden.
Jeg er helt sikker på, at AR allerede har lavet ekstreme kuldetests i fx Norge, Canada eller Alaska. Det er kutyme - selv for modeller, der ikke burde forlade Californiens sol og varme. :)
Fucking salgstråde, jeg kan ikke lade være med at byde på alt muligt crap, som jeg alligevel ikke har brug for.
Gamle parykker, bulede stegepander og dødsbo, onkel Ignota byder på det hele. :(
Gamle parykker, bulede stegepander og dødsbo, onkel Ignota byder på det hele. :(
vandfarve (8981) skrev:Systran (8980) skrev:...der af flere uafhængige omgange på det groveste ikke har fået anbefalet Alfa Romeo. Dyre reservedele, går tit i stykker (især i Danmark, da der er koldere end i Italien, hvor de er producerede og er lavet til det klima) osv.
Men nej, jeg kender ikke modellen.
Problemet er faktisk ikke kulden, men at vi spreder salt på vejene som sindsyge, så snart et enkelt snefnyg rammer jorden.
Jeg er helt sikker på, at AR allerede har lavet ekstreme kuldetests i fx Norge, Canada eller Alaska. Det er kutyme - selv for modeller, der ikke burde forlade Californiens sol og varme. :)
Og gud hvor jeg hader det :S Salt OVERALT oppe på biler.
Men great info.
terracide (8964) skrev:...der fortæller Jakob Jakobsne at min mening skam er den rigtige...for mig...alt andet ville jo være idiotisk?
Hvis alle dog var som dig! :------)
N0t.
..der er begravet i afleveringer.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.