mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... Der sidder og suger fra min NAS som jeg lige har solgt... Den var ellers trofast ^^ stod der og samlede støv så godt den kunne :(
...der grubler over om hun skal ønske sig en Wacom Intuos4, eller en Bamboo Fun?!
...der siger til NioBe at hun er velkommen til at kigge forbi fredericia og afprøve den.
...der selv bruger pladen både proffessionelt og som hobby. Selvom det kun skal bruges til hobby så er det altså rart at have de ekstra funktioner. Men du skal nok overveje hvor meget tid som hobby du vil bruge på det. For jeg vil sige at hvis du kun trækker den frem en gang om måneden, så er det lidt synd og så burde du kigge på noget mindre som dækker dit behov lidt bedre.
...der selv bruger pladen både proffessionelt og som hobby. Selvom det kun skal bruges til hobby så er det altså rart at have de ekstra funktioner. Men du skal nok overveje hvor meget tid som hobby du vil bruge på det. For jeg vil sige at hvis du kun trækker den frem en gang om måneden, så er det lidt synd og så burde du kigge på noget mindre som dækker dit behov lidt bedre.
terracide (9025) skrev:Er jeg også...skulle jeg have afkom ville det gå hårdt ud over alle andre...
Også mig, jvf en tidligere post hvor jeg forklare at jeg drømte om DINE børn..
Ja det lyder slemt, men det er true
NioBe (9017) skrev:Men den måske kan for meget til det hun engtlig skal bruge den til?
... der vil belære NioBe om, at man ALDRIG må gå ned på udstyr/værktøj/funktioner!
... der samtidig vil pointere at der er undtagelser, eksempelvis må visse tøser godt "gå ned" på "udstyret" / "værktøjet"...
... der overvejer at sponsere hardware til terracide fremover, hvis terracide så lover ikke at kreere unge(r)...
SlettetBruger (9028) skrev:Også mig, jvf en tidligere post hvor jeg forklare at jeg drømte om DINE børn..
Ja det lyder slemt, men det er true
Du drømmer simpelthen om mit afkom?
Sikke mareridt du må have :p
Sikots (9029) skrev:... der overvejer at sponsere hardware til terracide fremover, hvis terracide så lover ikke at kreere unge(r)...
Pas på...jeg har en dyr smag i hardware.
terracide (9030) skrev:Du drømmer simpelthen om mit afkom?
Hvor underligt det end måtte lyde så ja... Jeg kan ikke forklare hvorfor :P
De lignede alle 5 ham den der dværg rapper med en knogle/hud/ældings sygdom, kan ikke huske hans navn, og så havde de alle 5 Hanekam.
Gættede på det var dine fordi der stod "terracide" på sådan en lille label på hver af dem ^^
SlettetBruger (9031) skrev:De lignede alle 5 ham den der dværg rapper med en knogle/hud/ældings sygdom, kan ikke huske hans navn, og så havde de alle 5 Hanekam.
... der iler til assistance:
Han hedder Jesper Sørensen og han lider ar Progeria, her er et billed: http://www.billedbladet.dk/~/media/BilledBladet/Ke...
NioBe (9010) skrev:...der har planer om at den næste lorte bærbar der bruger over 5 min på at starte op og være klar, selvom den er re-install. At den skal kyles ud af vinduet fra 4. sal!
..der råber "Macs Ftw!"
Min er 17 sek. om at starte op :)
NioBe (9010) skrev:...der har planer om at den næste lorte bærbar der bruger over 5 min på at starte op og være klar, selvom den er re-install. At den skal kyles ud af vinduet fra 4. sal!
...Der har planer om at spanke nasty brugere som ikke ved det er deres egen skyld pc'en er så lang tid om at boote.
tiden det tager er propotionelt med mængden af lort man har på pc'en ^^
SlettetBruger (9042) skrev:...Der har planer om at spanke nasty brugere som ikke ved det er deres egen skyld pc'en er så lang tid om at boote.
tiden det tager er propotionelt med mængden af lort man har på pc'en ^^
Ny re-install med updates, Adobe reader, antivirus, og office pakken? Det burde den sagtens kunne starte op med uden problemer.... Men tror at det er det image min kollega har lavet.
...mmmh...spankes....!
Skift dine antivirus, n00bie?:
http://www.thepcspy.com/read/what_really_slows_win...
terracide (9044) skrev:Skift dine antivirus, n00bie?:
Ellers tak. Har selv lavet et nyt der virker.
...der skal lave formulare...
[sarkasme] hurraaaaaaa.... [/sarkasme]
...der er ret tosset på A-kassen/banken da mine penge ikke er indsat endnu.
...der mangler en ny PSU da hans er lettere underdimensioneret i øjeblikket.
...der mangler en ny PSU da hans er lettere underdimensioneret i øjeblikket.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.