mboost-dp1

Jeg er ham...

Gå til bund
Gravatar #8901 - xXgmzorXx
20. feb. 2010 22:09
...der har svært vil at koncentrere sig, eller tænke fordi jeg har fået for meget coffein og ikke har sovet i lang tid...
...der ikke kan sovee ;(
...der tror at Caek har opgivet at farvelægge den der sexede alien
Gravatar #8902 - Caek of Doom
20. feb. 2010 23:11
... der siger GOD FERIE!!!1!!! til Ihvarh. SÆND PÅWSTCARDZ IÆS NÅT!

... der sidder hjemme hos de gamle og drikker Irish Coffee. Eller, det vil sige jeg drikker varm kakao... <3
Gravatar #8903 - Woller
20. feb. 2010 23:45
...der lige er kommet hjem fra ferie efter at have kørt i bus/sejlet med færge siden kl 6 med kun 2 pauser
... der synes det var en nederen slutning på en ellers meget nice ferie
Gravatar #8904 - Ronson ⅍
21. feb. 2010 00:15
...der, når han lige får taget fat om låret på katten, som den eneste åbenbart tænker "hmm, en time i ovnen ved 200°C..."
Gravatar #8905 - xXgmzorXx
21. feb. 2010 00:16
... der pissehamrende irriteret over at ALLE skal på ferie... undtagen mig fordi jeg har brugt en formue på hardware...
Gravatar #8906 - Jakob Jakobsen
21. feb. 2010 00:18
...der taler af erfaring når han siger til #8904 at kat ikke er værd at spise.
Gravatar #8907 - gnаrfsan
21. feb. 2010 00:43
...der har hørt i De Sorte Spejdere at rovdyrkød smager af pis.

...der tror at det er bedst hvis Ronson fodrer katten lidt mindre og sig selv lidt mere...
Gravatar #8908 - xXgmzorXx
21. feb. 2010 00:55
... der gerne vil sove.. jeg kunne selvfølgelig bare gøre det... men det ORKER jeg baaar ikke..
Gravatar #8909 - Sikots
21. feb. 2010 01:57
... der vil skrive i seng så han snart kan modtage gæster...

... der runder det første kvarte århundrede i dag!

... der føler sig ung
... der ser gammel ud :(
Gravatar #8910 - Slettet Bruger [1831327921]
21. feb. 2010 09:37
#8900 Du har meget at lærer endnu hvis du ikke ved hvad man kan PATTE på på en kvinde :S
Gravatar #8911 - Ronson ⅍
21. feb. 2010 12:39
...der synes man skal quote indlæg der ikke er på samme side..
Gravatar #8912 - Slettet Bruger [1831327921]
21. feb. 2010 13:36
Doh09 (8900) skrev:
#8899 der undrer sig over hvad folk sutter på elskov ^^

Lazy ass
Gravatar #8913 - vandfarve
21. feb. 2010 18:59
... der må have stået for Newz-brugernes mest pinlige indslag i dag.

I går nat i min ustyrlige kæmpebrandert af dimensioner har jeg selvfølgelig svært ved at finde min cykel. Efter at have gået rundt i, hvad der synes at have været flere år, finder jeg den så.

Min dårlige cykelkarma taget i betragtning burde det dog ikke komme bag på mig, at jeg selvfølgelig ikke kan få låst lortet op. "Nå, det sker jo i koldt vejr, at låsen fryser til", tænker jeg. "Jeg tager en taxa og henter den i morgen", bliver min næste tanke.

Så tænkt, så gjort. Jeg vågner op i dag (ved siden af en pige, som jeg har fjollet lidt rundt med i et stykke tid, men det er en anden historie) og tror mildest talt, at jeg skal dø. Mine tømmermænd er værre end normalt, og jeg bebrejder de skide tequilashots.

Jeg får mig dog kæmpet op af sengen og kan blot nogenlunde holde balancen. "Fedest, min ben virker da!", men det skulle blive meget værre.

Dernæst tager jeg 6A'eren ind til studiet for at finde den lortecykel. Det lykkedes i første forsøg. Jeg kan stadig ikke få låsen op, hvorfor jeg beslutter mig for at smide den over skulden og tage s-toget hjem.

Efter at have spankuleret mere eller mindre vågen tilbage til Nørreport med min 70 kilo cykel over skulderen, finder jeg et tog og hopper på det.

Halvvejs til Vesterport, hvor jeg sidder ned og kigger på min cykel, tænker jeg i mit sagte sind, at min ringeklokke ikke helt ligner den, som jeg normalt har. Bagrefleksen er også lidt ødelagt, og hvor er min diodelygter egentlig?

... i sekunder, der føltes som evigheder, går det stille op for mig, at det vist ikke er min cykel, som jeg har kidnappet. Fårk!

Ud af toget, tilbage til Nørreport, cyklen på skulderen og så skynde sig tilbage til studiet med håbet om, at min EGEN cykel stadig står der.

Det gjorde den, men det var godt nok dagens bommert.
Gravatar #8914 - FeedMe
21. feb. 2010 19:34
vandfarve (8913) skrev:

I går nat i min ustyrlige kæmpebrandert af dimensioner har jeg selvfølgelig svært ved at finde min cykel. Efter at have gået rundt i, hvad der synes at have været flere år, finder jeg den så.

Min dårlige cykelkarma taget i betragtning burde det dog ikke komme bag på mig, at jeg selvfølgelig ikke kan få låst lortet op. "Nå, det sker jo i koldt vejr, at låsen fryser til", tænker jeg. "Jeg tager en taxa og henter den i morgen", bliver min næste tanke.

Så tænkt, så gjort. Jeg vågner op i dag (ved siden af en pige, som jeg har fjollet lidt rundt med i et stykke tid, men det er en anden historie) og tror mildest talt, at jeg skal dø. Mine tømmermænd er værre end normalt, og jeg bebrejder de skide tequilashots.

Jeg får mig dog kæmpet op af sengen og kan blot nogenlunde holde balancen. "Fedest, min ben virker da!", men det skulle blive meget værre.

Dernæst tager jeg 6A'eren ind til studiet for at finde den lortecykel. Det lykkedes i første forsøg. Jeg kan stadig ikke få låsen op, hvorfor jeg beslutter mig for at smide den over skulden og tage s-toget hjem.

Efter at have spankuleret mere eller mindre vågen tilbage til Nørreport med min 70 kilo cykel over skulderen, finder jeg et tog og hopper på det.

Halvvejs til Vesterport, hvor jeg sidder ned og kigger på min cykel, tænker jeg i mit sagte sind, at min ringeklokke ikke helt ligner den, som jeg normalt har. Bagrefleksen er også lidt ødelagt, og hvor er min diodelygter egentlig?

... i sekunder, der føltes som evigheder, går det stille op for mig, at det vist ikke er min cykel, som jeg har kidnappet. Fårk!

Ud af toget, tilbage til Nørreport, cyklen på skulderen og så skynde sig tilbage til studiet med håbet om, at min EGEN cykel stadig står der.

Det gjorde den, men det var godt nok dagens bommert.

... som tænker på om du leverede den forkerte cykel tilbage...
Gravatar #8915 - vandfarve
21. feb. 2010 19:39

Ja, bare rolig. Jeg stilte den endda præcis samme sted, som jeg fandt den. :)
Gravatar #8916 - doh09
21. feb. 2010 19:49
#8915 i havnen :P?
Gravatar #8917 - praktikant muffe AKA pewbe
21. feb. 2010 20:01
vandfarve (8913) skrev:
ved siden af en pige

...der venter på Lingu ;P
Gravatar #8918 - LinguaIgnota
21. feb. 2010 21:38
Hvis I bilder jer ind, at jeg har god tid til at håndtere sådan en flok undermennesker bare én dag efter, jeg modtog min splinternye Macbook, så tager I delvist fejl.
Gravatar #8919 - gnаrfsan
21. feb. 2010 23:03
...der ønsker Lingua et stort tillykke! Er den noget ved?
Gravatar #8920 - LinguaIgnota
21. feb. 2010 23:25
Der er dobbelt op på nye OS' - jeg sprang Vista over og har kun rodet lidt med det på kærestens maskine, så der var lagt op til den helt store tag team-kamp mellem mig, mig selv, OS X og Windows 7. Og som det åbenbart er kutyme i wrestlingkredse, havde modstanderholdet allieret sig med et slagvåben; i dette tilfælde en Time Capsule.

Jeg er stille og roligt ved at aflure oppositionens styrker og svagheder, og indtil videre har jeg kun været i gulvet et par gange. Første gang måtte jeg bide i kanvasen og google, hvordan sørensen man maksimerer sådan et Safari-vindue, og senere røg jeg ned igen, da jeg skulle have installeret en del af min pirat-skat.
Det kan godt være, at ham der Steve Jobs er en kløgtig mand, men fandeme om stodderen ikke har glemt at inkludere "setup.exe" i hans små æbleprogrammer. Fucking fjollehoved. :/

Ellers går det fint - jeg har vist ikke ødelagt noget endnu.
Gravatar #8921 - xXgmzorXx
22. feb. 2010 04:56
... der seriøst keder sig
Gravatar #8922 - Sikots
22. feb. 2010 07:59
... der er træt af sne

... der bliver sat mere og mere tilbage med projekterne jo dårligere vejret er

... der er træt af sne!
Gravatar #8923 - fjols
22. feb. 2010 08:40
... der er glad for at der er 20 graders varme her hele ugen
Gravatar #8924 - Caek of Doom
22. feb. 2010 09:09
... der leger med 3ds Max :D
Gravatar #8925 - Rasmus064
22. feb. 2010 10:33
...der har stive nippels :)
Gravatar #8926 - NioBe
22. feb. 2010 11:12
...der spiller Borderlands...
Gravatar #8927 - Kris
22. feb. 2010 12:02
...der har gameover.

...der startede tilbage på arbejdet idag efter en hel uge med influensa.

...der måtte lukkes ind af chefen fordi vagterne var kommet op og skændes om hvem der skulle forny min chip og derved havde låst den i stedet.

...der mødte op til en computer med afbrændt bundkort og måtte bruge de to første timer på at kigge på desperate helpdeskmedarbejdere.

...der skal til samtale med chefen om "arbejdsvaner" på trods af at jeg i øjeblikket er igang med at afsone mine 3 måneders opsigelse efter en fyreseddel.

...der virkelig bare har lyst til at skrige og så løbe hjem under dynen igen.
Gravatar #8928 - FeedMe
22. feb. 2010 12:36
vandfarve (8915) skrev:

Ja, bare rolig. Jeg stilte den endda præcis samme sted, som jeg fandt den. :)

Ok ok. Så vil jeg gå ned og se efter den igen...
Gravatar #8929 - Jakob Jakobsen
22. feb. 2010 12:45
...der endelig har fundet en god frysepizza. "Casa di Mama Hawaii" smager godt og er næsten lige så god som hjemmelavet.
Gravatar #8930 - Ronson ⅍
22. feb. 2010 17:33
Ananas? På pizza?! Tror du det er 80'erne det her?
Gravatar #8931 - FeedMe
22. feb. 2010 17:49
Ronson (8930) skrev:
Ananas? På pizza?! Tror du det er 80'erne det her?

Tror faktisk stadig det er moderne 'in the gay universe' så du skal ikke være alt for fordømmende...
Gravatar #8932 - Qw_freak
22. feb. 2010 17:54
FeedMe (8931) skrev:
Tror faktisk stadig det er moderne 'in the gay universe' så du skal ikke være alt for fordømmende...

HEY, ansjosh elsker... ananas på pizza er godt!!!!!!!!!

INB4 Ur Gay .... Im Not!
Gravatar #8933 - vandfarve
22. feb. 2010 18:13
Jakob Jakobsen (8929) skrev:
...der endelig har fundet en god frysepizza. "Casa di Mama Hawaii" smager godt og er næsten lige så god som hjemmelavet.

... der retorisk spørger, om vi ikke har brug for en "Pimp My Frysepizza"-tråd her på Newz.dk?
Gravatar #8934 - Ronson ⅍
22. feb. 2010 18:21
Hvorfor pimpe frysepizzaer når man bare kan vælge de rigtige fra start af? Ja, jeg spørger bare.
Gravatar #8935 - Toff.
22. feb. 2010 18:24
dovenskab???

...der stener
Gravatar #8936 - vandfarve
22. feb. 2010 18:27
Ronson (8934) skrev:
Hvorfor pimpe frysepizzaer når man bare kan vælge de rigtige fra start af? Ja, jeg spørger bare.

Undskyld mig, men vil du fortælle mig, at selv de bedste frysepizzaer er perfekte?

I think not. Selv de bedste får som minimum et skud ekstra ost.
Gravatar #8937 - Ronson ⅍
22. feb. 2010 18:41
Jeg har også altid proppet ekstra ost på. Men sådan noget som Dr. Oetker Ristorante Pizza Mozzarella behøver ikke ekstra ost og bunden er også ret fantastisk.

Jeg har altid sagt at frysepizzaer er perfekte, men nogle af dem er faktisk egnet som menneskeføde.
Gravatar #8938 - LinguaIgnota
22. feb. 2010 18:42
Vi har diskuteret pizzaer før. Alt hvad I kan sige nu er gentagelser.
Gravatar #8939 - Ronson ⅍
22. feb. 2010 19:02
I øvrigt skulle "altid" i #8937 selvfølgelig være et "aldrig"..
Gravatar #8940 - vandfarve
22. feb. 2010 19:04
Ronson (8939) skrev:
I øvrigt skulle "altid" i #8937 selvfølgelig være et "aldrig"..

Jep, got it! :)

Et hurtigt spørgsmål til dig: Mozzerellapizzaen ser godt nok dejlig ud, men der er jo et noget KØD PÅ?!
Gravatar #8941 - Ronson ⅍
22. feb. 2010 19:14
Nej der er ikke videre meget kød på* men det der grønne, sunde snask smager godt.

Sådan ser pizzaen dog ud med ekstra ost, men i dag synes jeg den smager noget med bedre uden.

Man kunne jo evt. smide noget pepperoni, bacon eller og pølser på.

* jeg går ud fra der mangler et "ikke"?
Gravatar #8942 - xXgmzorXx
22. feb. 2010 19:19
... der vågnede og lagde mærke til at dynen var meget våd ved siden af min mund. Og som jeg ved er det ikke muligt at få en mund-orgasme.
... der savler!

Jeg ELSKER den pizza, jeg kan ikke få nok af den!
Faktisk har jeg en i fryseren ;b
Gravatar #8943 - gnаrfsan
22. feb. 2010 19:46
Gravatar #8944 - Jakob Jakobsen
22. feb. 2010 20:08
...der netop har smidt en Casa de mama, trio de carne, med ekstra gouda i ovnen.
...der er interesseret i hvilken ost i foretrækker på pizzaen og om den skal være blød eller sprød.
Gravatar #8945 - vandfarve
22. feb. 2010 20:14
... der netop har brugt små 2-2.500 kroner i impulskøb på diverse webshops.

... der nu venter på nye t-shirts, en slipover, et par nye sko samt et par solbriller med træstel.
Gravatar #8946 - Systran
22. feb. 2010 20:31
Jakob Jakobsen (8944) skrev:
...der netop har smidt en Casa de mama, trio de carne, med ekstra gouda i ovnen.

Gouda er en fantastisk ost, og når jeg ikke lige har den, gør en mellemlagret eller mozarella det meget godt. Vil i øvrigt også anbefale Ristorante's Pizza Speciale og Prescutti (stavetallerken).

vandfarve (8913) skrev:

...der kan toppe den druktur, og kalde min for månedens brandert Februar Edition. Jeg sprang nemlig akillessenen under en 5 kroners bar-aften, og et godt indhuk i en flaske Jack D.
Smadrede også en lampe, der hang på væggen oven i købet.

Hvad skulle jeg også på det dansegulv?......
Gravatar #8947 - doh09
22. feb. 2010 20:38
Jakob Jakobsen (8944) skrev:
...der er interesseret i hvilken ost i foretrækker på pizzaen og om den skal være blød eller sprød.

Mest sprød men helst en god blanding :P
Gravatar #8948 - Caek of Doom
22. feb. 2010 20:53
... der spiller L4D2 :D
Gravatar #8949 - xXgmzorXx
22. feb. 2010 21:57
... der vil høre en opdatering om Caek's sexede alien lady
Gravatar #8950 - Tumleren
22. feb. 2010 22:10
..der er glad fordi han kender folk i et spil og nu kan raide ting!

..der har kommunikation/IT i morgen :(
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login