mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der ikke forstår at folk tør købe produkter fra et firma der får Microsoft til at ligne grønspætterne.
Ok.. nu skal i høre det nok mest freaky i nogensinde har hørt..
Jeg er ham... der drømte jeg mødte Terracides børn i nat...
det er ikke det væreste ( eller sjoveste ) men alle 5 styk var ens, havde hanekam og lignede ham den der lille syge dværg ting på youtube der rapper og spiller smart - kan ikke huske hvad han hedder men han ser mega freaky ud. lille bandit.
WHY!
Jeg er ham... der drømte jeg mødte Terracides børn i nat...
det er ikke det væreste ( eller sjoveste ) men alle 5 styk var ens, havde hanekam og lignede ham den der lille syge dværg ting på youtube der rapper og spiller smart - kan ikke huske hvad han hedder men han ser mega freaky ud. lille bandit.
WHY!
... GLEMME det? hvordan skal jeg dog kunne glemme at se de hoveder kigge over sofakanten med deres klamme ansigter? Er der ingen der kender den der youtube bandit? ved hvordan han ser ud men kan ikke huske navnet... noget der klinger ligesom satschmo tror jeg.
Fordi du ikke har lyst til at betale dobbelt så meget for det pågældende produkt?
Fordi du ikke har lyst til at betale dobbelt så meget for det pågældende produkt?
Så skulle jeg gerne modtage min Macbook Pro og Time Capsule om mindre end 24 timer. Julen falder tidligt i år.
...der tænker på hvor sjovt det må være at hvis et barn på 7 fik sådan en spam på skype:
ViaGrow - The Worlds Best Male Enhancement!!!
Fast Acting! Works within 20 minutes!
Bigger, Harder, Longer lasting Erections!
Increase sexual stamina and libido.
More powerful and longer orgasms!
Eliminate pre-mature ejaculation.
Enlarges you penis to max length & girth!
ViaGrow is Perfect for ALL ages!!!
(flex) (flex) (flex) xxxx://www.viagrowing.com (flex) (flex) (flex)
også sagde: Moooraaah? Hvad står der her?
ViaGrow - The Worlds Best Male Enhancement!!!
Fast Acting! Works within 20 minutes!
Bigger, Harder, Longer lasting Erections!
Increase sexual stamina and libido.
More powerful and longer orgasms!
Eliminate pre-mature ejaculation.
Enlarges you penis to max length & girth!
ViaGrow is Perfect for ALL ages!!!
(flex) (flex) (flex) xxxx://www.viagrowing.com (flex) (flex) (flex)
også sagde: Moooraaah? Hvad står der her?
...der forestiller sig at FeedMe er ualmindeligt glad for Ansjoser og Richard Ragnvald
gnarfsan (8876) skrev:...der forestiller sig at FeedMe er ualmindeligt glad for Ansjoser og Richard Ragnvald
...der aldrig har smagt ansjoser eller Richard Ragnvald
Yderst tak. Har opkastet på fæcesbook. Sjove kommentarer vil følge!gnarfsan (8876) skrev:...der forestiller sig at FeedMe er ualmindeligt glad for Ansjoser og Richard Ragnvald
... der aldrig havde troet at der ville være jordskælv i Danmark. Men nu var det jo heller ikke noget vildt :P
strauss (8891) skrev:Den 16 december 2008 var der et større jordskælv i Danmark, det målte 4,7 på richterskalaen, der er jordskælv hvert år i Danmark, men vi ligger jo så langt fra vulkaner og andet godt, at vi sjældent mærker det :)
Jeg husker kun så tydeligt den rædselsdag i 2008, og vi må aldrig glemme ofrene. En stakkels pipfugl døde i sit bur og flere mennesker rapporterede om malerier, der enten rystede eller ligefrem faldt ned.
Vi blev ladt i stikken af det internationale samfund - der var ingen katastrofehjælp, ingen indsamlinger, ingen redningsarbejdere med hakker og skovle. Grethe og hendes mand fik absolut ingen hjælp til at håndtere traumet efter de små, krusede bølger, naturen så grusomt skabte i toppen af deres kaffekopper.
Og så tillader de sig gudhjælpemig at fylde prime time-sendefladen med tiggeri til fordel for Haiti. Hvilket usmageligt menneskesyn må der ikke ligge bag dén beslutning - det er ren racisme. Den hvide mand må igen klare sig selv, mens negeren som sædvanlig får Havrefras og guldpenge i hoved og røv.
Nevarh 4get!
tazimn (8893) skrev:Ja.. for som vi alle ved er det netop Vulkaner som laver Jordskælvende..? ;)
Må give dig ret i at den kausale sammenhæng ikke bliver præsenteret fuldt ud her.
Det som Strauss taler om er at vi i DK ikke ligger ved en pladerand med forskydninger, destruktion eller konstruktion. Endvidere er skorpen ikke alarmerende tynd lige her.
Det er i visse af de omtalte områder at vulkaner normalt forefindes. Derfor forbindes de sikkert med jordskælv...
...der er som regel også dinosaurere der hvor der er vulkaner...
strauss (8891) skrev:Den 16 december 2008 var der et større jordskælv i Danmark, det målte 4,7 på richterskalaen, der er jordskælv hvert år i Danmark, men vi ligger jo så langt fra vulkaner og andet godt, at vi sjældent mærker det :)
Dette var også 4.7....så hvad snakker du om?:
http://www.geus.dk/cgi-bin/webbasen_nyt.pl?id=1266...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.