mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der sidder på jobcentrer og keder mig fordi jeg var indkaldt til klokken 0900, men først skal til samtale klokken 1100. Virkeligt genialt.
..der den sidste time har siddet og hørt på http://www.youtube.com/user/gorilla199 ... Det han siger er noget sludder men det er nu meget sjovt
...der er meget interesseret i huset, men at der skal laves en del (hvilket ikke er selve problemet), og økonomien er lige på grænsen.
Tumleren (8809) skrev:..der den sidste time har siddet og hørt på http://www.youtube.com/user/gorilla199 ... Det han siger er noget sludder men det er nu meget sjovt
Denne er min favorit :)
Jakob Jakobsen (8814) skrev:...der er meget interesseret i huset, men at der skal laves en del (hvilket ikke er selve problemet), og økonomien er lige på grænsen.
...der ville lede lidt videre...
...der nu er ret sikker på at han tager huset, da han lige har fundet ud af at der findes en latterlig lov der bestemmer at alle huse i byzone er klassificeret som forurenede.
...der var nervøs over at der stod at grunden var forurenet.
...der var nervøs over at der stod at grunden var forurenet.
...der netop har anmeldt skyline.dk for ulovlig reklame.
...der ikke mener at "Mindstepris 6 måneder: 0 kr." er helt lovligt når man bliver præsenteret for et 75 kroners leveringsgebyr, lige før man skal bekræfte bestillingen.
...der ikke mener at "Mindstepris 6 måneder: 0 kr." er helt lovligt når man bliver præsenteret for et 75 kroners leveringsgebyr, lige før man skal bekræfte bestillingen.
...der netop er blevet færdig med at downloade samtlige 83 STEAM spil han har.
...der har downloaded 183GB de sidste par dage.
...der har downloaded 183GB de sidste par dage.
Jeg forsøgte at kurere mine brystsmerter med en Big Tasty Bacon og en chokolademilkshake. Det virkede ikke. I'm all out of ideas.
Tumleren (8824) skrev:..der hygger sig gevaldigt med OL i half-pipe, DR har virkelig fået en fed kommentator med i år
... der først kom i seng klokken 05:30 i nat, pga. samme...
... der synes at det var en super fed konkurrence med en masse flotte præstationer.
... der er blevet fan af Kokubo og hans sindssyge hangtime + air!
oxxy (8837) skrev:... der undrer sig meget over Ignota kan spise en Big Tasty efter ranten i "hmm" tråden om dårlig takeway mad.
Det er vel ikke take-away, hvis jeg æder den i butikken. Og så må jeg desværre erkende, at jeg har en svaghed for McD - der er noget over konsistensen på deres burgerboller, som jeg slet ikke kan stå for.
SlettetBruger (8838) skrev:Det ligner faktisk en bjørn der brøler
u see ?
Oh my god, it's full of stars...
NioBe (8842) skrev:...der har købt møbler sammen med manden for ca 10k! :oD
... der synes NioBe burde dele ud af de penge, hun tydeligvis har for mange af.
... der også har en forkærlighed for McD.
... der lige har drukket the 8D Jeg elsker the!
... der intet har lavet i dag udover at game :D
... der går i seng. Godnat Newz
...der også elsker the.
...der dog kun drikker the han har importeret fra England.
...der ikke vil kalde det man kan få i Danmark for the.
...der dog kun drikker the han har importeret fra England.
...der ikke vil kalde det man kan få i Danmark for the.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.