mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
vandfarve (8752) skrev:... der er træt af at gå ind på hot.dk, når jeg skal logge på min Hotmail. D'oh!
Jeg plejer altid gå ind på hormail.com
der lige har fundet den mest gay hjemmeside i verden....
der linker til den: http://www.nexuscollection.dk/
der linker til den: http://www.nexuscollection.dk/
... der glæder sig til senere i dag, for der kommer kæresten :D (...herhjem)
... der har fucket op i p-pillerne, så der skal vist bruges gummi. Selvom han ikke rigtig kan passe dem (ja, jeg er heldig xD)
... der sidder i Spanien om en uge :D
... der kom til at skrive ovenstående i den forkerte tråd før -.-
... der har fucket op i p-pillerne, så der skal vist bruges gummi. Selvom han ikke rigtig kan passe dem (ja, jeg er heldig xD)
... der sidder i Spanien om en uge :D
... der kom til at skrive ovenstående i den forkerte tråd før -.-
Jakob Jakobsen (8702) skrev:...der desuden lige har aflivet en solsort med brækket vinge.
... der synes at det er liiiidt makabert, at aflive en solsort - med en brækket vinge!
... der bliver lidt sulten
... der ikke er vegetar
... der mener at terracide er et dyr som lider og derfor bør slåes ned
... der har en ryg som ser ud til at være begyndt at virke igen!
... der har leget med 5 punkts- og 7 punkts-Likert-skalaer hele dagen.
...der synes, at vandfarve burde prøve at lege med punkt 5 på Kinsey-skalaen i stedet. :D
Systran (8778) skrev:...der synes, at vandfarve burde prøve at lege med punkt 5 på Kinsey-skalaen i stedet. :D
Jeg er stadig på min prøveperiode, men jeg vil snige den ind, så snart den er overstået!
.. der er PÆNT træt af UPS lige pt.
Vi kan ikke oprette forsendelser til Kanarieøerne, fordi vi har patchet vores version af Worldship 11. Så vi skal opdatere til Worldship 12, hvilket betyder, at vores filserver (hvor Worldship er installeret ) skal genstartes _to_ gange.. hvilket igen betyder, at jeg ikke kan komme igang med det, før efter fyraften.. hvilket igen betyder, at jeg ikke kan komme igang med at opdatere Worldship-klienterne før klokken lort :(
Vi kan ikke oprette forsendelser til Kanarieøerne, fordi vi har patchet vores version af Worldship 11. Så vi skal opdatere til Worldship 12, hvilket betyder, at vores filserver (hvor Worldship er installeret ) skal genstartes _to_ gange.. hvilket igen betyder, at jeg ikke kan komme igang med det, før efter fyraften.. hvilket igen betyder, at jeg ikke kan komme igang med at opdatere Worldship-klienterne før klokken lort :(
Jeg tror godt, jeg kunne fuldføre en spiller til et billede af Tila Tequila, hvis jeg virkelig strammede mig an.
Jeg tror godt, jeg kunne fuldføre en spiller til et billede af Tila Tequila, hvis jeg virkelig strammede mig an.
LinguaIgnota (8785) skrev:#8784
Pft. Jeg kan gennemføre et fuldt samleje (inkl. forspil, selve samlejet, cigaret og nusning bagefter) med min hånd til dit profilbillede.
XorpiZ (8787) skrev:LinguaIgnota (8785) skrev:#8784
Pft. Jeg kan gennemføre et fuldt samleje (inkl. forspil, selve samlejet, cigaret og nusning bagefter) med min hånd til dit profilbillede.
... der er imponeret over XorpiZ's formåen!
... som ikke vil se filmen, tak!
...der virkelig synes at de burde give [url= en pladekontrakt. Et fedt talent der desværre ikke bliver brugt :(
Jakob Jakobsen (8792) skrev:...der har plads til et LEGO-rum i hans (forhåbentlige) nye hus :)
... der gætter på, at Jay Jays kone/kæreste/mand/pædofile personage, som han netop har mødt for få minutter siden, er stærkt uvidende om ovenstående information og først får det at vide, så snart rummet ER indrettet som Lego-rum.
... der efter at have deltaget i en konkurrence om en iPhone er HELT SIKKER på, at jeg vinder den.
Come to daddy!
(... der minder sig selv om, at han burde få en iPhone som arbejdstelefon anytime soon now, men som ikke klager over ikke at have fået den endnu, da han så ikke kan ringe til klienter, samarbejdspartnere m.m. Det må de andre jo klare, ha!)
Come to daddy!
(... der minder sig selv om, at han burde få en iPhone som arbejdstelefon anytime soon now, men som ikke klager over ikke at have fået den endnu, da han så ikke kan ringe til klienter, samarbejdspartnere m.m. Det må de andre jo klare, ha!)
...der siger til Vandfarve at han ikke har noget fast i øjeblikket og derfor har 100% bestemmelse over hvad hans 149m2 skal bruges til.
...der desuden har 138m2 tilbygning, der skal forvandles til elektronik/metal/træ/autoværksted.
...der desuden har 138m2 tilbygning, der skal forvandles til elektronik/metal/træ/autoværksted.
Helt klart S/H, rød og blå er den værste farvekombination du kan lave. Desuden er det svært at vurdere på så stort et billede, når det kun skal bruges i 5% størrelse.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.