mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jakob Jakobsen (8702) skrev:...der netop har købt en Bamboo.
...der desuden lige har aflivet en solsort med brækket vinge.
... der har stor respekt for folk, der kan aflive dyr. Selvom jeg ved, at det er for deres eget bedste, så har jeg virkelig svært ved at gøre det.
Jeg afliver almindeligvis dyr med stor iver, men de defekte gider jeg heller ikke at røre. Når de allerede er gået i stykker i forvejen, så er min indsats overflødig.
LinguaIgnota (8705) skrev:Jeg afliver almindeligvis dyr med stor iver, men de defekte gider jeg heller ikke at røre. Når de allerede er gået i stykker i forvejen, så er min indsats overflødig.
Jeg er sikker på, at hr. Darwin ville have elsket dig som hans egen søn.
Faktisk nænner jeg end ikke at aflive en mus, selvom den skal bruges som foder. Derfor må mine dyr indstille sig på, at de skal æde optøet eller finde et andet sted at bo - vi fodrer nemlig heller ikke med levende, for så bliver vi helt triste indeni. :(
Jeg har helt fra barnsben været med til at aflive svin og køer, samt slagte dem når vi skulle have kød til et stykke tid, så det generer mig ikke så meget.
Det største jeg har aflivet, bortset fra køer og svin, er en hjort der var blevet ramt af en bil jeg var pasagerer i.
Jeg mener det er meget bedre at aflive dyret med det samme i stedet for at vente på falk som så skal have tilkalt en slagter/dyrlæge/jager der så kan aflive det.
En godt slag til de øverste nakkehvirvler samt en overskåren halspulsåre, så kan det ikke gå meget hurtigere eller smertefrit.
Det største jeg har aflivet, bortset fra køer og svin, er en hjort der var blevet ramt af en bil jeg var pasagerer i.
Jeg mener det er meget bedre at aflive dyret med det samme i stedet for at vente på falk som så skal have tilkalt en slagter/dyrlæge/jager der så kan aflive det.
En godt slag til de øverste nakkehvirvler samt en overskåren halspulsåre, så kan det ikke gå meget hurtigere eller smertefrit.
Jakob Jakobsen (8708) skrev:Jeg har helt fra barnsben været med til at aflive svin og køer, samt slagte dem når vi skulle have kød til et stykke tid, så det generer mig ikke så meget.
Der er helt enig med Jakob, men tror aldrig at hun selv kunne aflive et dyr, selvom det lider meget.
Sådan for nysgerrighedens skyld: Hurtig håndsoprækning, people - hvor mange herinde er den fjerneste smule interesseret i Terracides meninger?
LinguaIgnota (8716) skrev:Sådan for nysgerrighedens skyld: Hurtig håndsoprækning, people - hvor mange herinde er den fjerneste smule interesseret i Terracides meninger?
... jeg er!
Jeg ville ønske, at man kunne slå et RSS-feed til på Terras indlæg på Newz.dk, og det er ikke en gang løgn.
Mkay, så. Jeg kan ikke rigtig få øje på værdien - de [meningerne] er ikke begavede, de er ikke interessante, de er ikke sjove og de er ikke skabt i et helstøbt menneske. +1 for forudsigeligheden, den gør trods alt diskussionerne til en triviel øvelse, der ikke kræver nogen større intellektuel indsats, men derudover er der i min optik ikke meget at komme efter. - Og jeg nød ellers at se Morten
og Peter.
og Peter.
LinguaIgnota (8718) skrev:Mkay, så. Jeg kan ikke rigtig få øje på værdien - de [meningerne] er ikke begavede, de er ikke interessante, de er ikke sjove og de er ikke skabt i et helstøbt menneske. +1 for forudsigeligheden, den gør trods alt diskussionerne til en triviel øvelse, der ikke kræver nogen større intellektuel indsats, men derudover er der i min optik ikke meget at komme efter. - Og jeg nød ellers at se Morten
og Peter.
Tværtimod, min gode herre! Terra spicer altid en ellers kedelig diskussion op som det vilde paprikakrydderi, som han er inderst inde.
Desuden er han jo Newz' maskot...
Ja ja, de første 100 gange er det vel sjovt nok, når den lokale landsbytosse indtager sin sæbekasse og skriger: "Røv!", men bliver det ikke lige ensformigt nok i længden?
Jeg ville i hvert fald værdsætte lidt fornyelse.
Jeg ville i hvert fald værdsætte lidt fornyelse.
...der siger til NioBe at det ofte bliver slemt, fordi man synes det er sødt i starten og derfor opildner den til det, hvorefter den langsomt udvikler det til en tvangshandling.
...der mener det bedste ville være at ignorere hunden når den gør det, da det værste man kan gøre, er at skælde den ud når den gør det. Bare fjern den stille og roligt fra objektet.
...der mener det bedste ville være at ignorere hunden når den gør det, da det værste man kan gøre, er at skælde den ud når den gør det. Bare fjern den stille og roligt fra objektet.
...der siger til Caek at hun da skal have denne og så bare sætte den til side om side.
... der selvfølgelig burde have vidst, at når man siger baggrund herinde så tænker folk på wallpaper. Neeej, gutter, jeg snakker om en idé til en baggrundstegning, "representing a location where a scene of action/acting could take place". Nemlig...
Jakob Jakobsen (8728) skrev:...der siger til NioBe at det ofte bliver slemt, fordi man synes det er sødt i starten og derfor opildner den til det, hvorefter den langsomt udvikler det til en tvangshandling.
...der siger til Jakob at hun ikke skælder hende ud, og har fra starten sagt nej til hende roligt da hun begyndte at at slikke på mig. Nu står hun bare og slikker papkasser, bordben, bukser og hvad hun ellers kan komme til. Så længe hun ikke slikker mig og andre bliver hun ignorert.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.