mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
gnarfsan (8647) skrev:Personligt tror jeg at det psykiske er nogenlunde det samme, men hun slipper afsted med at betale 1000 kr (gæt) og ikke 30000
En øjen operation koster vidst omkring 10k...
Jeg har det fint med at blive opereret for at få rettet op på deciderede defekter (ødelagt syn/hørelse/cancer/andre sygdomme) - men det der med fedtsugninger og sådan, der går grænsen synes jeg...
Når ja, hvis man kunne suge terracide væk fra samfundet, ville jeg bifalde dem som rent faktisk udførte indgrebet - men ellers ikke.
... der hellere vil have at folk er naturlige at se på og "ikke perfekte" end fyldt med silikone og ar-væv!
Man kan jo så undre sig over at han kan have en bonusdatter uden at hun bliver fjernet fra den biologiske moder, måske endnu en kommune har svigtet dens ansvar?
Woller (8650) skrev:Jonasdonbaek (8649) skrev:..der synes at Terracide har en dårlig hår stil på sit billede.
..der synes at Terracide er ufattelig dum at høre på.
HVEM FANDEN HAR AVLET HAM?
Godt spørgsmål, men i det mindste har han tænkt sig om en gang i sit liv og fjernet sig fra genpølen
Thanks. hahahaah!
...der netop er blevet foreslået følgende stilling af jobagenten "Sognepræst i Marvede-Hyllinge-Vallensved Pastorat, Roskilde Stift"
...der siger til #8677 at han faktisk overvejede netop det.
.. der sammen med Xenocrates har gjort det umulige - lukket munden på fidomuh!
http://newz.dk/store-maengder-vand-fundet-om-ung-s...
http://newz.dk/store-maengder-vand-fundet-om-ung-s...
moveax1ret (8673) skrev:#8672 http://newz.dk/forum/support/jeg-har-brug-for-hjae...
... der morede sig gevaldigt under gennemlæsningen
... der tænker tilbage på en aften på bilgalleri.dk hvor en fyr ville "tune sin mors honda" og en andne fyr foreslog ham at tømme sprinklertanken, fylde den op med benzin, sætte et stykke slange på sprinklerpumpen og føre denne over i indsugningen - dette skulle gøre at man kunne få en "NOS-lignende" funktion, da man så tilfører ekstra meget brændstof i indsugningen... Needless to say, Hondaen måtte på værksted...
... der blandede sig uden om Honda-tråden da det simpelthen var for dumt
... der lader Nikken have lov til at stege lidt i sit eget fedt
... der overvejede at tilmelde Nikken til lidt forskellige nyhedsbreve, nu han var så flink at dele sin mail-adresse til offentligheden...
... der superstener!
gnarfsan (8658) skrev:...der har fået utroligt dårlige nyheder iaften.
...der håber at det er en drøm :-(
Onkel Ignota præsenterer sin skulder.
Hvad er der galt, lille buddy? ._.
Anywho, hvis du trænger til lidt katarsis, så er indbakken åben.
Det gælder også jer andre, men jeres historier ryger på min blog.
Det gælder også jer andre, men jeres historier ryger på min blog.
... der er møghamrende fucking træt. Men stadig skal pakke en halv lejlighed sammen og tage en motherfucker opvask.
... der takker Mille, for at have hjulpet med at pakke den første halvdel sammen :D
... der ved af erfaring, at jeg er mest motiveret til at rydde op om morgenen, så jeg overvejer at gå i seng nu og tvinge mig selv op kl 8 i morgen. Mine forældre kommer med biler og trailer kl 10-10.30.
... der takker Mille, for at have hjulpet med at pakke den første halvdel sammen :D
... der ved af erfaring, at jeg er mest motiveret til at rydde op om morgenen, så jeg overvejer at gå i seng nu og tvinge mig selv op kl 8 i morgen. Mine forældre kommer med biler og trailer kl 10-10.30.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.