mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der synes at terracide skulle trække underlæben op over fjæset - og sluge, så vi andre slipper for mere af hans evindelige lort...
... der undskylder at han lige kom til at fodre troll'en :(
... der nu har modtaget reservedele (hvor næsten allesammen er korrekte...) for næsten 5000kr...
... der nu vil se Dagens Mand, og more sig over klamme fyre og spejlblanke tøser :D
... der undskylder at han lige kom til at fodre troll'en :(
... der nu har modtaget reservedele (hvor næsten allesammen er korrekte...) for næsten 5000kr...
... der nu vil se Dagens Mand, og more sig over klamme fyre og spejlblanke tøser :D
terracide (8603) skrev:...der foræller n00bie at hun lever op til hendes navn...
Prøv at google JEDEC....
..der synes at Terracide gør sig selv mere til grin end han er på det her forum i forvejen. Jeg kan ikke forestille mig at NioBe har gjort barnet(Terracide) noget, og hvis hun havde ville han jo nok også overleve det med den coolness han har.
...der er virkelig træt af at hver gang hun smider plakater i trykken med borgmesterens billede på, så opstår der altid fejl med farverne, så borgmesteren kommer til at ligne noget fra Mordors hær i hovedet.
...der afventer service på 3 ud af 4 maskiner og egentlig ikke har noget at lave før de kommer op og køre igen.
...der afventer service på 3 ud af 4 maskiner og egentlig ikke har noget at lave før de kommer op og køre igen.
Sikots (8617) skrev:... der undrer sig over hvordan terracide kan skrive på et forum, uden at bruge hovedet...
Siger du at du skriver med det lille hoved? (penis)
Jeg bruger det store hoved (hjernen)
Terra - Nogle skriver så åbenbart uden at bruge noget hoved....hint-hint...
... der synes terra er lidt langsom.
... der er sulten.
... der er træt af, at pizzariaet først vil levere efter kl 17. Så er der sgu bedre service i den lille lorteby, jeg kommer fra. Hvor de desuden også leverer uanset prisen, og ikke kun hvis man bestiller for over en hund, ligesom her.
... der vil op og stene hos mille, men ikke helt kan få sig selv til at vække hende, da hun sikkert først kom i seng kl. lort.
... der er sulten.
... der er træt af, at pizzariaet først vil levere efter kl 17. Så er der sgu bedre service i den lille lorteby, jeg kommer fra. Hvor de desuden også leverer uanset prisen, og ikke kun hvis man bestiller for over en hund, ligesom her.
... der vil op og stene hos mille, men ikke helt kan få sig selv til at vække hende, da hun sikkert først kom i seng kl. lort.
qw_freak (8628) skrev:... der spørger om Programmet NetBeans er et godt værktøj til at programmere i!
Jeg tror det er en vanesag..
Og hvad du skal programmere..
Jeg bruger mest Netbeans, men Eclipse når det er Android der skal pilles ved..
Min opfattelse er at Netbeans er mere brugervenligt end Eclipse..
Feks, kan jeg ikke få Eclipse til at autocomplete, som Netbeans.
Ex: "St" + TAB = "String" eller "pr" + TAB = "private"
Måske er det bare mig, der ikke kigger de rigtige steder..
gnarfsan (8630) skrev:Jeg kender også en pige på min alder, med tatoverede øjenbryn, men det gør hende jo ikke til et omvandrende lig ;)
...der ikke kan forstå at kvinder kan barbere deres øjenbryn, også få dem tatoveret op... :/ Eller bare tegner en tynd streg for den sags skyld. Did I miss something?!?
gnarfsan (8634) skrev:Det er vel lidt ligesom at få en øjenoperation istedet for at bruge kontaktlinser.
Ah, jeg synes at der er langt imellem en øjenoperation frem for noget kostmetisk. Men jo det er da nok mere praktisk at hun ikke skal stå og plukke de få hår én gang om ugen. Med mindre vi snakker om monobryn self.
tazimn (8631) skrev:Jeg tror det er en vanesag..
Og hvad du skal programmere..
Jeg bruger mest Netbeans, men Eclipse når det er Android der skal pilles ved..
Min opfattelse er at Netbeans er mere brugervenligt end Eclipse..
Feks, kan jeg ikke få Eclipse til at autocomplete, som Netbeans.
Ex: "St" + TAB = "String" eller "pr" + TAB = "private"
Måske er det bare mig, der ikke kigger de rigtige steder..
Mest til C/C++
NioBe (8635) skrev:Ah, jeg synes at der er langt imellem en øjenoperation frem for noget kostmetisk. Men jo det er da nok mere praktisk at hun ikke skal stå og plukke de få hår én gang om ugen. Med mindre vi snakker om monobryn self.
Jo, hvis det er fordi synet er så ringe at man har behov for det, så er det noget andet, men er det for bekvemmelighedens skyld, så er begge dele bare en måde at komme nemmere igennem hverdagen på.
Hende her, havde usædvanligt lyse øjenbryn, så de så barberede ud, hvis hun ikke tegnede streger.
...der lige har fundet ud af hvem der er anti-MS :P
gnarfsan (8638) skrev:Jo, hvis det er fordi synet er så ringe at man har behov for det, så er det noget andet, men er det for bekvemmelighedens skyld, så er begge dele bare en måde at komme nemmere igennem hverdagen på.
... som regnede på det, det ville kunne betale sig for mig, at tage til Tyrkiet og blive laseropereret hvert 10. år, og så slippe for at købe nye briller (jeg kan ikke sætte linser i...) hvert 3. år...
Foruden at jeg slipper for at købe briller, er der også den bonuseffekt, at jeg slipper for at holde mig tilbage når jeg står på rulleskøjter, løber, bokser eller lignende. Plus, jeg kan købe normale solbriller - i stedet for at være nødsaget til at købe dem med styrke i, som koster en mindre formue...
Så en øjenoperation er ikke just kun for bekvemmeligheden, ja okay, økonomisk bekvemmelighed også ;)
Jeg har så ikke fået lavet operationen, da jeg er bange for at være en af de få procent, hvor operationen går galt...
Sikots (8644) skrev:Så en øjenoperation er ikke just kun for bekvemmeligheden, ja okay, økonomisk bekvemmelighed også ;)
Skal vi se sådan på det, hvad koster det så i make-up penne resten af livet? Ikke at jeg selv bruger det, men jeg kan forestille mig at regnestykket ender ud til tatoveringens fordel ;)
Man kan ikke sammenligne en øjenoperation med kosmetiske operationer.
Man får ikke opereret i øjet for at se bedre ud (pun intended) men udelukkende for at komme til at se bedre. Størstedelen af de kosmetiske operationer er kun for at fjerne rynker, få større babser osv. altså de har reelt ingen praktisk funktion. Der er selvfølgelig brandsårsofre osv. hvor kosmetiske operationer er vigtige.
Jeg kan heller ikke bruge kontaktlinser og briller er konstant til gene i dagligdagen. De dugger konstant, specielt i dette vejr. Man kan ikke bare bruge solbriller, man kan ikke bare dyrke enhver sportsgren.
Personligt er det der generer mig mest at de er ekstremt upraktiske når man for eksempel skal svejse. De dugger eller falder af når man ligger i en eller anden obskur stilling i et motorrum eller deslige.
Man kan ikke sammenligne en øjenoperation med kosmetiske operationer.
Man får ikke opereret i øjet for at se bedre ud (pun intended) men udelukkende for at komme til at se bedre. Størstedelen af de kosmetiske operationer er kun for at fjerne rynker, få større babser osv. altså de har reelt ingen praktisk funktion. Der er selvfølgelig brandsårsofre osv. hvor kosmetiske operationer er vigtige.
Jeg kan heller ikke bruge kontaktlinser og briller er konstant til gene i dagligdagen. De dugger konstant, specielt i dette vejr. Man kan ikke bare bruge solbriller, man kan ikke bare dyrke enhver sportsgren.
Personligt er det der generer mig mest at de er ekstremt upraktiske når man for eksempel skal svejse. De dugger eller falder af når man ligger i en eller anden obskur stilling i et motorrum eller deslige.
Jeg kender godt problemerne med briller, da jeg selv bruger dem, men jeg tror ikke at generne for os er større end hendes gener ved at have utydelige øjenbryn, for hun går rigtigt meget op i sit udseende.
Dog er jeg aldrig stødt på en sport, man ikke kan dyrke med briller. Man kan f.eks. Få svømmebriller, skydebriller, dykkermasker m.m. Med styrke og også bygningsfejl, og jeg har også solbriller med styrke.
Personligt tror jeg at det psykiske er nogenlunde det samme, men hun slipper afsted med at betale 1000 kr (gæt) og ikke 30000
Dog er jeg aldrig stødt på en sport, man ikke kan dyrke med briller. Man kan f.eks. Få svømmebriller, skydebriller, dykkermasker m.m. Med styrke og også bygningsfejl, og jeg har også solbriller med styrke.
Personligt tror jeg at det psykiske er nogenlunde det samme, men hun slipper afsted med at betale 1000 kr (gæt) og ikke 30000
terracide (8626) skrev:...der synes elskov er fed...
..der synes at Terracide har en dårlig hår stil på sit billede.
..der synes at Terracide er ufattelig dum at høre på.
HVEM FANDEN HAR AVLET HAM?
Jonasdonbaek (8649) skrev:..der synes at Terracide har en dårlig hår stil på sit billede.
..der synes at Terracide er ufattelig dum at høre på.
HVEM FANDEN HAR AVLET HAM?
Godt spørgsmål, men i det mindste har han tænkt sig om en gang i sit liv og fjernet sig fra genpølen
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.