mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå i Fakta, køb en stor pakke minifrikadeller (der er vist 900 g. i pakken, hvis de ikke har den store pakke, så glem det - de små "toppings-frikadeller" er både blege og klamme), en pakke frisk pasta eller tørret spaghetti og et glas Dolmio eller tilsvarende.
Varm halvdelen af frikadellerne (smid resten i fryseren eller i skraldespanden - de koster nogenogtredive kroner kiloet, så who cares) på en pande, overhæld med Dolmio og lad det simre i et par minutter. Kog frisk pasta efter anvisningen på pakken, plus/minus et par minutter. Anret på en tallerken og drys evt. med finthakket persille og revet parmesan. Mad på 10-15 min. - Enjoy.
PS: Vælger man Dolmio Classic, eller hvad fuck den hedder, så er det en god idé at tilsætte lidt sukker og evt. lidt fløde.
Varm halvdelen af frikadellerne (smid resten i fryseren eller i skraldespanden - de koster nogenogtredive kroner kiloet, så who cares) på en pande, overhæld med Dolmio og lad det simre i et par minutter. Kog frisk pasta efter anvisningen på pakken, plus/minus et par minutter. Anret på en tallerken og drys evt. med finthakket persille og revet parmesan. Mad på 10-15 min. - Enjoy.
PS: Vælger man Dolmio Classic, eller hvad fuck den hedder, så er det en god idé at tilsætte lidt sukker og evt. lidt fløde.
qw_freak (8552) skrev:...der fortæller niobe at hvis hun kun laver mad til 1 er chancen for extra kilo lidt mindre!
...der siger til qw_freak, at hun også bliver nød til at sørge for at kæresten får foder.
Og at han ikke skal bekymre sig da hun kan tage op til 3 kilo på i vægt, og tabe dem et par dage efter. :P
EDIT: Længe leve weird stofskifte...
NioBe (8545) skrev:...der er løbet tør for idéer til nem aftensmad.
...der kan tilføje hjemmelavede burgere, forårsruller, pandekager med fyld, uncle bens forskellige saucer + kyllinge strimler og ris, spejlæg + hakkedreng, biksemad, hjemmelavet pizza(færdig dej + toppins kan købes i føtex), just-eat.dk, frisk pasta + krydderost smeltet i gryde sammen med bacontern/skinnketern, pitabrød samt torskerogn på panden med lidt citron.
... der er stor fan af: Frisk pasta med kødsauce, tørstegt med Dolmio spicy-gøjl tilsat en seriøs omgang tørret knust piri piri (chili).
... som er sulten
... som har MEGA ondt i lænden :(
... som burde tage ud og styrketræne ryggen, så den stopper med at gøre nullernaller...
... som er sulten
... som har MEGA ondt i lænden :(
... som burde tage ud og styrketræne ryggen, så den stopper med at gøre nullernaller...
...der tror Niobe, Caek og Elskov er typerne der benytter sig af den her strategi... måske endda på Newz!!
Jakob Jakobsen (8540) skrev:
...der kan se at han har spillet 1964 spil 7-kabale på sin telefon over den sidste måneds tid.
qw_freak (8544) skrev:...der genkender behovet for syvkabale når toilettet skal ha sin daglige afstrafning!
Der håber at jakob ikke kun spiller 7-kabale når han skider.
...der slet ikke spiller 7-kabale på toalettet, det eneste han kan finde på der, er at løse en sudoku eller to.
...der normalt spiller et par spil soduko i sengen før han skal sove for at koble hjernen fra.
...der normalt spiller et par spil soduko i sengen før han skal sove for at koble hjernen fra.
Doh09 (8571) skrev:#8570 præcist hvor stor en bunke :P?
Ja undskyld, men jeg har ikke lige talt lortet... :P
Jeg kan anbefale denne bog. Det er dog ikke for sarte sjæle, da de nok vil stoppe helt med at spise :D
[edit]YAY så fik jeg også lavet min første post i en forkert tråd :)
[edit]YAY så fik jeg også lavet min første post i en forkert tråd :)
LinguaIgnota (8542) skrev:Det er vel bare at omhælde dem til et drikkeglas. Sådan nogle har de til småpenge i Ikea. Problem solved.
Still. det er som om de propper mere brus i dem end deres andre varianter... hader at man ikke kan tage bare én slurk uden at bøvse grumt.
fjols (8581) skrev:Du skulle da bare have stukket hende den og så meldt til skat at hun skal multimediebeskattes ;)
Nemmere sagt end gjort. Havde ellers tanken om at sige: du ligger bare en 500 kr sedel på mit bord, så lades jeg som ingen ting.. xP LOL <--- ...der lige skrev "lol". Der kan man bare se...
Jeg kommer også. \o/
Og da jeg står for at medbringe øl, vil jeg gerne gøre alle opmærksomme på, at de ikke er gratis. Jeg gider derfor ikke at høre de sædvanlige spørgsmål om, om der er gratis øl.
Overtrædelse medfører, at man skal holde min uvaskede tisser i munden i 12-17 min., ja tak.
Og da jeg står for at medbringe øl, vil jeg gerne gøre alle opmærksomme på, at de ikke er gratis. Jeg gider derfor ikke at høre de sædvanlige spørgsmål om, om der er gratis øl.
Overtrædelse medfører, at man skal holde min uvaskede tisser i munden i 12-17 min., ja tak.
gnarfsan (8587) skrev:er der gratis øl?
*sf*
mandalae (8588) skrev:Storartet, der bliver fest..
Og tak for invitationen, i øvrigt... Det er bare alletiders og virkelig betænksomt.
..der ikke tør indrømme på newz at han ser paradise hotel :O
..der gjorde det alligevel.
..der ser det for at få et godt grin hver aften man-torsdag klokken 22! :D
..der gjorde det alligevel.
..der ser det for at få et godt grin hver aften man-torsdag klokken 22! :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.