mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
..der ikke har kigget newz i laaaaaaaang tid.
..der ikke rigtig ved hvorfor at lysten ikke har været der.
..der kom en halv time senere i skole idag, pga. busser. argh :(
..der har fri 14:40!
..der ikke rigtig ved hvorfor at lysten ikke har været der.
..der kom en halv time senere i skole idag, pga. busser. argh :(
..der har fri 14:40!
gnarfsan (8310) skrev:Fixed
..du generalisere lige og siger at jyder er sparsommelige? :D der må jeg sgu lige komme med et af vore udtryk: DEN MÅ DU LÆNGERE UD PÅ LANDET MED! :D
NioBe (8304) skrev:...sigh.... kvinder...
Fixed ...
Jonasdonbaek (8311) skrev:..du generalisere lige og siger at jyder er sparsommelige? :D der må jeg sgu lige komme med et af vore udtryk: DEN MÅ DU LÆNGERE UD PÅ LANDET MED! :D
Jyder er ikke definitivt sparsommelige - der er også dem som er direkte nærige!
... der sidder og spiser morgenmad, müsli med skummetmælk...
... der giver vandfarve high-five for teamwork!
... der ikke synes at Eva skal brokke sig over sin computer, når hun alligevel snart får en af sine forældre :P
Elskov (8318) skrev:selvfølgelig skal jeg det :P så længe jeg stadig sidder med denne her lortelangsomme maskine, så brokker jeg mig :P
Nej, du FÅR en computer, en ganske GOD en, helt GRATIS! Så må du ikke brokke dig! xD
...der skal ud og hente sit nye grafikkort... og der efter spille Mass Effect 2 :) Dog kun for at dræbe ventetiden til der bliver låst op for Bioshock 2.
... der har kvalme efter at have set klippet med Ole Wedel og hans true love. Han er nok et af de mest frastødende mennesker jeg har set. Men jeg bliver også instantly frastødt af smaskelyde, spiselyde og hvad han nu ellers lavede af lyde.
... der vil op og forsøge at vække mille for 2. gang nu >:D
... der vil op og forsøge at vække mille for 2. gang nu >:D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.