mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der er blevet lidt for glad for Questionable Content, gå nu i seng din idiot!
Sikots (8312) skrev:Fixed ...Jonasdonbaek (8311) skrev:..du generalisere lige og siger at jyder er sparsommelige? :D der må jeg sgu lige komme med et af vore udtryk: DEN MÅ DU LÆNGERE UD PÅ LANDET MED! :D
Jyder er ikke definitivt sparsommelige - der er også dem som er direkte nærige!
... der sidder og spiser morgenmad, müsli med skummetmælk...
... der giver vandfarve high-five for teamwork!
..Vil du så også påstå at ingen udenfor Jylland er nærige og sparsommelige?
gnarfsan (8313) skrev:...der er i Århus... var der mere?
..n0p d0000d.
Yoness (8366) skrev:.. der kom til indlæg #43, opgav og sprang til sidste side.
PERV!
... der informerer om at det ser cirka [url= her[/url] ud når Eva spiser krydderboller.
Elskov (8363) skrev:... der var mega sulten for en halv time siden, men mistede appetitten (stav.dk) da jeg kom hjem og så min madbeholdning.
MUAHAHA DU SKREV TIT!
... som mener, at visse elendige jokes, bare aldrig dør...
... der mener at der skal bruges lem, til lemlæstelse!
der er så udkørt efter mit extreme krydderbollefråderi hos mille, at jeg lige nu overvejer at tage en morfar. Som helst ikke skal vare for længe, fordi jeg skal nå i telia, evt. flügger farver, føtex, tage billeder til portefølje med mille, rydde op, vaske op, gøre rent og game. Og komme tidligt i seng, fordi jeg er smadret. Jesus kristus, jeg er naiv.
... der ikke gider i føtex, men bliver nødt til det... for har næsten ingen mælk tilbage. Heller ikke i køleskabet :(
Elskov (8245) skrev:... der spiser pandekager til frokost.
... der er sej pga ovenstående.
...der synes at man først er sej når man:
Kærestens nevø skrev:Spiser isen på pandekagen.
Beder om mere pandekage.
Mor siger at der jo stadig er pandekage.
Beder om mere pandekageis.
:D
Rasmus064 (8387) skrev:...der spørge Caek hvorfor hun ikke bare laver sin egen mælk, er det ikke sådan noget kvinder kan?
Hvad tror du jeg mente, da jeg skrev at jeg heller ikke havde mere mælk tilbage i køleskabet? ;)
... der spørger Zhadu hvorfor dog det?!?!? Hvor henne? KAGE? xD
gnarfsan (8310) skrev:Han er nemlig jyde! :D
Who called?
... der havde det meget sjovt med at læse den seneste fight omkring FLOPS her i tråden...
Folkene går som altid fuldstændig forbi hinanden. begge parter... denne gang var jeg her bare ikke til at hjælpe staklerne :)
... Der igår fik sine Vibram Fivefinger shoes
http://www.alun.dk/shop/fivefingers-flow-trek.html
... Der elsker dem
Hun var nu en værre slut i børnehaveklasse... men det er måske bare mig der har taget fejl..
der var dømt rundetrunte..
der var dømt rundetrunte..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.