mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der lige har gennemført den sidste UEF-mission i Supreme Commander, og den var gav mig oprigtig modstand. Det må jeg sige.
...der skal have en ny T-shirt:
http://www.jinx.com/Content/Product/143p_0c_1b.jpg
http://www.jinx.com/Content/Product/143p_0c_1b.jpg
...der har fundet ud af at en 10 år gammel bærbar med 512MB RAM ikke er så god til 720P video under Win7.
... der lige er blevet snydt, fordi han ikke så det med småt, hvor der står "1 USD = 0,85 EUR".
Okay, hvor nederen et menneske er du ikke, når du pumper priserne så hårdt, da 1 dollar står i cirka 65 eurocent nu?!
(Ja, det er min skyld, at jeg ikke tjekkede det først, men jeg regner da sgu da med, at når jeg byder i dollar, så skal jeg også betale i dollar og ikke en eller anden forskruet pris i euro!)
Okay, hvor nederen et menneske er du ikke, når du pumper priserne så hårdt, da 1 dollar står i cirka 65 eurocent nu?!
(Ja, det er min skyld, at jeg ikke tjekkede det først, men jeg regner da sgu da med, at når jeg byder i dollar, så skal jeg også betale i dollar og ikke en eller anden forskruet pris i euro!)
Jeg sidder hos en frisør på Frederiksberg. Mit lange garn er faldet af. Jeg ved ikke hvad, jeg skal tænke.
Kan man få PTSD af at blive klippet?
... der synes at kinengelsk er sjovt.
"Shipping time: because you bought the item from opposite side of the earth,
it needs time to ship and the duration on its way to you is out of control."
It's out of control! RUN AWAY!!!!! :D
"Shipping time: because you bought the item from opposite side of the earth,
it needs time to ship and the duration on its way to you is out of control."
It's out of control! RUN AWAY!!!!! :D
vandfarve (7275) skrev:... der lige er blevet snydt, fordi han ikke så det med småt, hvor der står "1 USD = 0,85 EUR".
Der har fået forhandlet 4 dollars af prisen. Noget siger mig, at jeg skal slå til, hvis jeg ikke skal stå i bad standing på siden resten af mit liv...
... der netop er blevet spurgt i arbejdsrelaterede sammenhænge af en af vores brugere, om han må downloade en af vores (streamede) webcasts.
Øhm... Jeg er glad for, at han spørger, da det netop ligger i ophavsrettighederne, at man skal det, men come on! Hvem fanden spørger, om de må downloade en meningsløs video af en debat, før de gør det? :)
Øhm... Jeg er glad for, at han spørger, da det netop ligger i ophavsrettighederne, at man skal det, men come on! Hvem fanden spørger, om de må downloade en meningsløs video af en debat, før de gør det? :)
..der var til halbal igår.
..der hørte:
- [url=
- [url= Seebach[/url]
- [url= det på.[/url]
..der synes det var najz : )
..der hørte:
- [url=
- [url= Seebach[/url]
- [url= det på.[/url]
..der synes det var najz : )
...der har en lader der lugter brændt...
...der er hos kæresten og holder jul+nytår :D
...der har en kæreste med langsom internet D:
...der siger yay for sin telefon xD
...der er hos kæresten og holder jul+nytår :D
...der har en kæreste med langsom internet D:
...der siger yay for sin telefon xD
LinguaIgnota (7278) skrev:Jeg sidder hos en frisør på Frederiksberg. Mit lange garn er faldet af. Jeg ved ikke hvad, jeg skal tænke.
Svaret er JA! man kan sagtens få ptsd af at blive klippet. Hvis du bærer rundt på en frygtelig oplevelse fra din barndom, om hvordan din mor gentagne gange tvang dig til at blive grydeklippet, eller den klodsede frisør i landsbyen konsekvent klippede dig i øret - kan det sagtens have medført et traume.
på den anden side kan jeg sagtens forestille mig at du kan have erhvervet et nyt traume ved erkendelsen af at dine tindinger nu vokser hurtigere end dit ego.
Ronson (7292) skrev:#7289: Jeg bruger en sjælden gang i mellem web-messenger + icq2go i firefox når jeg ikke lige er hjemme ved min miranda. Men det kører da fint?
Du er sikkert ude i noget eksotisk, dårligt kodet java med en gammel java(/jre?) installeret?
My bad! Jeg glemte selvfølgelig at forklare, at det drejer sig om Facebook Chat.
Og, ja, det er sikkert noget utrolig dårligt kodet Java-program. Det opfører sig i hvert fald sådan!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.