mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der sammen med sine forældre bestilte 3 pizzaer og (friturestegte) løgringe
Men gutten kom med en forkert pizza og en burger i stedet for den rigtige pizza og løgringe til min far og måtte efterlade det og køre tilbage og hente det rigtige
Aldrig har gratis pizza og burger smagt så godt
Men gutten kom med en forkert pizza og en burger i stedet for den rigtige pizza og løgringe til min far og måtte efterlade det og køre tilbage og hente det rigtige
Aldrig har gratis pizza og burger smagt så godt
... der lige har fundet sit gå-kort fra børnehaven.
... der har gennemført gå-prøven i tidsrummet 18/9 - 2/10 1986.
... der har gennemført gå-prøven i tidsrummet 18/9 - 2/10 1986.
... der fik en utrolig god oplevelse i Expert i Frederiksbergcenteret i dag.
Da jeg gik ind for at bytte en julegave, få et tilgodebevis og (meget!) evt. måske få pengene tilbage, så spurgte ekspedienten, hvorfor jeg dog ville have pengene tilbage.
Jeg fattede minus, så jeg svarede han, at jeg bare kunne få pengene, som om at han slet ikke gad at udstede et tilgodebevis.
Efter at have tjekket Experts hjemmeside mener jeg slet ikke, at jeg har "ret" til det (eller at han har "pligt" til at tilbyde det) jf. Experts 8 dages returret, men det er altid fedt at få service udover det sædvanlige
Da jeg gik ind for at bytte en julegave, få et tilgodebevis og (meget!) evt. måske få pengene tilbage, så spurgte ekspedienten, hvorfor jeg dog ville have pengene tilbage.
Jeg fattede minus, så jeg svarede han, at jeg bare kunne få pengene, som om at han slet ikke gad at udstede et tilgodebevis.
Efter at have tjekket Experts hjemmeside mener jeg slet ikke, at jeg har "ret" til det (eller at han har "pligt" til at tilbyde det) jf. Experts 8 dages returret, men det er altid fedt at få service udover det sædvanlige
...der var nede for at leje skistøvler her den anden dag, ekspedienten ladge mærke til at jeg var den eneste der havde lejet dem i de 3 år de har haft dem (har meget store fødder) og tilbød mig at købe dem for 50kr udover lejeprisen :) altid dejligt med god service :D
...der endnu engang har haft en ubehageligt sammenstød med en stentrappe og har fået yderligere to kæmpe blå mærker udover de to der endnu ikke er forsvundet helt fra hændelsen ca. 1 måned gammel.
...der valgte at købe roser, varme strømper, armbånd og wulffmorgenthaler til sig selv som trøst over fald på trappe og start på nyt arbejdsår.
...der valgte at købe roser, varme strømper, armbånd og wulffmorgenthaler til sig selv som trøst over fald på trappe og start på nyt arbejdsår.
... DER LIGE HAR BESTILT EN MARSHALL MG100DFX GUITAR FORSTÆRKER, OH WOW!! http://www.aage.dk/shop/guitar-comboer/marshall/mg...
Woller (7322) skrev:...der var nede for at leje skistøvler her den anden dag, ekspedienten ladge mærke til at jeg var den eneste der havde lejet dem i de 3 år de har haft dem (har meget store fødder) og tilbød mig at købe dem for 50kr udover lejeprisen :) altid dejligt med god service :D
... Der spørger om woller overhovedet behøver ski for at stå på ski?
Schrum (7335) skrev:... DER LIGE HAR BESTILT EN MARSHALL MG100DFX GUITAR FORSTÆRKER, OH WOW!! http://www.aage.dk/shop/guitar-comboer/marshall/mg...
Der gav kæresten noget lignende bare i Fender i julegave. Har aldrig set en mand være så tæt på at græde over en gave.
#7335: Schrum
Nice!! Det er fandeme billigt, ærgeligt jeg allerede har brugt mine penge i den her måned :( <-- på denne her http://www.aage.dk/shop/elektriske-guitarer/epipho...
#7338: Kris
Vil du være min kæreste?
Nice!! Det er fandeme billigt, ærgeligt jeg allerede har brugt mine penge i den her måned :( <-- på denne her http://www.aage.dk/shop/elektriske-guitarer/epipho...
#7338: Kris
Vil du være min kæreste?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.