mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der siger til 7200 at der aldrig kan være for meget glasur... i hvert fald hvis den er lavet rigtigt.
...der undrer sig over hvor mange generationer der går, før vi ikke kan få børn på den "naturlige" måde. Link
...der siger det er en eller anden der havde prøvet at kontakte hende, og ledte efter en med samme navn i samme område på facebook... Efter at hun har sagt at det var den forkerte han snakkede med, fandt han hendes telefon nr... og ringede hende op senere, samme aften...
...der siger at kvinder gør sig uopnåelige for at mænd skal vise at de er interesserede nok til at kæmpe lidt. Men er kvinderne ikke interesserede i vedkommende, så er han bare en stalker. Nej, det er ikke nemt, men det er ihvertfald til en vis grad et selvskabt problem.
Toff. (7214) skrev:...der stadig ikke tror vi får en hvid jul
sarcasm?
Det sner som om det fik penge for det. .. ( wtf ) her i esbjerg.
No way kan det nå at tø til på fredag
XorpiZ (7218) skrev:der bliver nødt til at pointere, at det er juleaftensdag på torsdag :D
... der er i sit amerikanske hjørne idag. ergo... ;P
Det kan jeg garantere for, hun ikke har ;)
Spøg til side:
...der har 49 øre på kortet og overvejer hvordan de bedst bliver omfordelt den 25. december
...der sidder og har en følelse af at have læst hele internettet igennem, og længes efter noget andet at lave, men samtidig har lært alle Kasper Spez' numre på guitar, så dét er i hvert fald udelukket
...der vil have en PS3 i morgen, men nok ender med at sidde med en skål pebernødder og en Tefal-pande til induktion.
...der har skiftet avatar
Det kan jeg garantere for, hun ikke har ;)
Spøg til side:
...der har 49 øre på kortet og overvejer hvordan de bedst bliver omfordelt den 25. december
...der sidder og har en følelse af at have læst hele internettet igennem, og længes efter noget andet at lave, men samtidig har lært alle Kasper Spez' numre på guitar, så dét er i hvert fald udelukket
...der vil have en PS3 i morgen, men nok ender med at sidde med en skål pebernødder og en Tefal-pande til induktion.
...der har skiftet avatar
...der har været på arbejde hele dagen.
...der efter en fredelig dag lige pludselig modtager to opkald fra to forskellig mennesker, der hver siger at et kritisk system ikke virker. efter 20 minutter med opkald frem og tilbage og genstart af flere server og programmer viser sig at være en fejl40 hos begge bruger :(
...der efter en fredelig dag lige pludselig modtager to opkald fra to forskellig mennesker, der hver siger at et kritisk system ikke virker. efter 20 minutter med opkald frem og tilbage og genstart af flere server og programmer viser sig at være en fejl40 hos begge bruger :(
..der hele dagen har bøvlet med at få et LAN game i Command & Conquer - Generals til at virke på tre computere samtidig. Og når man endelig har fixet det, så gider de sgu ikke spille. ARGH!
...Der skal til at spille Dantas inferno demo !
Edit:
Men næ nej nu må jeg bevæge mig UD af sengen også fordi den lorte controller igen igen glemmer at jeg har en PS3.
fawk sony
Edit:
Men næ nej nu må jeg bevæge mig UD af sengen også fordi den lorte controller igen igen glemmer at jeg har en PS3.
fawk sony
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.