mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
..der synes at Tumleren snakker meget om Borderlands!
..der gamer farmville!
..der hygger sig med sin bedste ven :)
..der gamer farmville!
..der hygger sig med sin bedste ven :)
...der måske får solgt sin Touch HD, og overvejer hvilken telefon jeg skal købe næste gang. Nogen forslag?
... der skal til en kæmpe privatfest med studiet, hvor aftenens tema er farver. Jeg har tænkt mig at tage en masse hvidt tøj, da jeg ikke ejer tøj i farver, som sådan (hele min garderobe er opbygget over farverne hvid, blå, mørkeblå, grå, gråmeleret og sort).
Min undskyldning? Hvid er jo alle farver i hele spektret.
Ja, jeg er en nørd...
Min undskyldning? Hvid er jo alle farver i hele spektret.
Ja, jeg er en nørd...
...der sidder og venter på at se om storebæltsbroen overlever
... der spørger om der er nogen af newz folkene der skal til Aalborg Metal Festival næste weekend? :P
pewbe (6105) skrev:...der måske får solgt sin Touch HD, og overvejer hvilken telefon jeg skal købe næste gang. Nogen forslag?
..der forslår Iphone :D
..der lige har været i biografen og se [url= hold da kæft en fed film! Den har det hele, se den! :)
Der har en mobil hvorpå jeg kan ringe, skrive sms'er og holde til en hårdhændet behandling.
Mere behøver man ikke !?
Der synes at man i dagens samfund burde kunne skræddersy sine mobiler, så man kan få mere batteritid, og ikke have alle de ekstra funktioner, som man alligevel har andre enheder til at gøre for sig ..
Mere behøver man ikke !?
Der synes at man i dagens samfund burde kunne skræddersy sine mobiler, så man kan få mere batteritid, og ikke have alle de ekstra funktioner, som man alligevel har andre enheder til at gøre for sig ..
...der regner med at købe en Diamond 2.
...der har haft en dejlig nat :i
...der har haft en dejlig nat :i
... der klarede det lidt for godt til jobsamtale(r)n(e) i dag. Jeg blev indkaldt kl. 11, blev smidt ud igen kl. 11.30, blev ringet op kl. 12 og bedt om at møde igen kl. 15.30. Derfra fik jeg at vide af min måske fremtidige chef, at de gerne vil ansætte mig.
... der ikke rigtigt var interesseret i jobbet, men som skrev en ansøgning for at se, hvad der skete. Nu vil de sgu have mig. Fårk!
... der ikke rigtigt var interesseret i jobbet, men som skrev en ansøgning for at se, hvad der skete. Nu vil de sgu have mig. Fårk!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.