mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der netop har fundet ud af, at han kan få Windows 7 Upgrade gratis gennem studiet (som ikke er et data/IT/kommunikation/happyjazz-studie)!
... der føler sig som et lille barn. Gad vide, om Ubuntu ikke skal droppes for bedre MS Office-understøttelse, spilunderstøttelse og andre frække ting, som MS ikke vil åbne op for?
... der føler sig som et lille barn. Gad vide, om Ubuntu ikke skal droppes for bedre MS Office-understøttelse, spilunderstøttelse og andre frække ting, som MS ikke vil åbne op for?
...der er træt af Stofa
Alle de nye DR-kanaler er kodede. Bestiller så Bland Selv 5 med DR-kanalerne iblandt.
Intet er låst op efter 1 døgns tid...
Ringer ind, de ligger allerede i en digital "bonus pakke" som jeg efter sigende skulle have, så han ville afbestille Bland Selv-pakken og smide en opdatering afsted så de blev låst op om "senest 10 minutter". Men for at sige det på godt fynsk så er der aller sket en ski.
Og nu har supporten lukket..
Alle de nye DR-kanaler er kodede. Bestiller så Bland Selv 5 med DR-kanalerne iblandt.
Intet er låst op efter 1 døgns tid...
Ringer ind, de ligger allerede i en digital "bonus pakke" som jeg efter sigende skulle have, så han ville afbestille Bland Selv-pakken og smide en opdatering afsted så de blev låst op om "senest 10 minutter". Men for at sige det på godt fynsk så er der aller sket en ski.
Og nu har supporten lukket..
vandfarve (6147) skrev:... der klarede det lidt for godt til jobsamtale(r)n(e) i dag. Jeg blev indkaldt kl. 11, blev smidt ud igen kl. 11.30, blev ringet op kl. 12 og bedt om at møde igen kl. 15.30. Derfra fik jeg at vide af min måske fremtidige chef, at de gerne vil ansætte mig.
... der ikke rigtigt var interesseret i jobbet, men som skrev en ansøgning for at se, hvad der skete. Nu vil de sgu have mig. Fårk!
..der synes du er buttfucked :D overvejede du ikke da du skrev ansøgningen og blev kaldt til samtale at du måske blev ansat?
..der glemte sin oplader til sin Mac på skolen, FLOT.
..der kun har sovet 2-3 timer i nat, men er total frisk! :D
Doh09 (6133) skrev:#6132 præcis hvor dyr :P? og hvad gjorde i ved træffet :)? tegnede i bare eller?
sættet med 24 farver kostede 230 kr, så jeg vil gerne have den tilbage, men det sker nok ikke :P mistænker nogle småbørn i bussen for at have nakket den :O
Tegnede, gamede, udklædningskonkurrence, pakkeleg (næsten ingen regler, derfor dejligt kaotisk og uretfærdigt), nørdede, hyggede :D meget trættende weekend.
...der stener, selvom jeg burde lave lektier.
... der synes at der er overdrevet fokus på sikkerhed i kontormiljøer.
... der havde lyst til at sætte en sikkerheds"ekspert" i rette, som mente at ledninger til monitor, computer, dymo, skrivebordslampe m.m., som lå på gulvet langs bagsiden af et hæve/sænke-skrivebord var livsfarligt.
... der mener at folk selv har ansvar for hvor de sætter deres fødder.
... der mener at folk som kun kigger opad bør falde over hvad som helst, uden at kunne stille nogen til regnskab for deres egen dumhed.
... der havde lyst til at sætte en sikkerheds"ekspert" i rette, som mente at ledninger til monitor, computer, dymo, skrivebordslampe m.m., som lå på gulvet langs bagsiden af et hæve/sænke-skrivebord var livsfarligt.
... der mener at folk selv har ansvar for hvor de sætter deres fødder.
... der mener at folk som kun kigger opad bør falde over hvad som helst, uden at kunne stille nogen til regnskab for deres egen dumhed.
Kris (6168) skrev:...der netop har fået af vide af en ældre kvindelig kunde at hun altid er så villig. :S
..der synes det lyder frækt... :O
..der stener i timen, og gerne vil hjeeeeeeeeeem.
..der skal ud at løbe senere idag, det gør sgu lidt nas..
..der godt snart vil have weekend!!!! :o
..der skal holde party i weekenden :D
..der keder sig, og derfor skriver så meget i "Jeg er ham" tråden. :D
...der troede jeg skulle sove i går aftes.
...der lavede alt muligt andet.
---
...der fejler et eller andet! :O
...der lavede alt muligt andet.
---
...der fejler et eller andet! :O
...der ud over sin let egen "fanklub" nu også bliver holdt i røne...uden at vide det...før nu:
http://newz.dk/~anne-kristine
http://newz.dk/~anne-kristine
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.