mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Kris (6016) skrev:...der forklarer jonasdonbaek at hun igår til træning fik lavet noget lort og kom til at overanstrenge venstre albue så meget så den smerter en del, på trods af ultralyd, varmeomslag og andet godt. Så den er i slynge og ikke brugbar. :)
..der tror det har gjort nas!
..der faktisk væltede på sin cykel igår da han var ude at træne, og har en monster bule på højre arm nu, av for helvede!
..Newz er officielt blevet til et whineing site ! :(
Jakob Jakobsen (6018) skrev:#6017
Spinning? :)
Jeg ved ikke om du kan kalde det spinning, for jeg ved ikke hvad den præcise definition på spinning er. Altså jeg cykler i de rigtige gear på de forskellige tidspunkter, og spurter tit, ligesom man gør på de indendørs sspinning cykler :)
XStefan (6020) skrev:Der savner ...
Nej det pis gider jeg ikke indlade mig på !
Man opnår ikke noget ved at sidde og savne noget, der skal gøres noget ved sagen - så let dog bagen!
Der lige følte sig i humør til at komme med en opsang
..der ikke bare lige kan tage hjem til sin kæreste som bor mellem Svendborg og Nyborg når jeg bor i Fredericia + at vi begge skal i skole dagen efter. Så det er bare ikke lige at lette bagen! :)
Rasmus064 (6022) skrev:#6021
Hvorfor flytter i ikke sammen? Så kan i være sammen hele tiden.
Altså; Jeg bliver 16 til december, hun er 16. Vi synes ikke at vi allerede skal flytte sammen nu, det er sgu for tidligt :).
..der lige har spist kitkat :P
..der går i seng nu, GODNAT NEWZ :D
...der fik windows 7 64'er på den bærbare igår og faktisk er overrasket på den gode måde. På trods af startvanskeligheder med permissions, ownerships og UAC.
...der faktisk på ingen måde orker at lave noget konstruktivt i dag på arbejdet og overvejer at tage armen under armen og gå tidligt hjem.
...der faktisk på ingen måde orker at lave noget konstruktivt i dag på arbejdet og overvejer at tage armen under armen og gå tidligt hjem.
Jonasdonbaek (6029) skrev:..der går i seng nu, GODNAT NEWZ :D
...der blev vækket da du gik i seng 0o
Jonasdonbaek (6034) skrev:omg? :o hvorfor dog det?o;
...der blev vækket af en pige der havde lyst til at ringe og sige jeg var ved at sove over mig, og derefter kom ind og sov i min seng xD
pewbe (6036) skrev:...der blev vækket af en pige der havde lyst til at ringe og sige jeg var ved at sove over mig, og derefter kom ind og sov i min seng xD
Haha xD bor du i en lejlighed eller hvad? :D
..der lige er kommet hjem fra skole, og bare nyder noget højt musik og slapper af for første gang i denne uge!
..der skal game senere! :P
..der lige poster en video af [url= retard! :D
Tegn på at han er dum:
1. Han hedder Ronni!
2. Han kan ikke stave.
3. Han kan ikke udtale ord ordentlig.
4. Han kender intet til samfundet!
SPADE :D
..der dobbelposter og håber at det er iorden :D
Tegn på at han er dum:
1. Han hedder Ronni!
2. Han kan ikke stave.
3. Han kan ikke udtale ord ordentlig.
4. Han kender intet til samfundet!
SPADE :D
..der dobbelposter og håber at det er iorden :D
...der har fået internets igen - sådan næsten
Min faste ip er pludselig skiftet ud med en anden, hvilket smadrer min rdns :(
Nu skal jeg så ringe igen i morgen, fordi teknikerne ikke kunne blive 5 minutter ekstra, og få min oprindelige ip tilbage.
Man burde få tildelt en ip og et telefonnummer ved fødslen..
Min faste ip er pludselig skiftet ud med en anden, hvilket smadrer min rdns :(
Nu skal jeg så ringe igen i morgen, fordi teknikerne ikke kunne blive 5 minutter ekstra, og få min oprindelige ip tilbage.
Man burde få tildelt en ip og et telefonnummer ved fødslen..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.