mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der netop har skiftet strømfordeler incl. hall-sensor på Poloen, så nu spinder den igen som en mis.
gnarfsan (5961) skrev:...der gør opmærksom på at det Vista er so last christmas...
Jaja, men jeg kan få det gratis! Jeg kunne reelt set have smidt det på min anden computer, hvis jeg gad...
Derudover, hvis vi har en aftale over Windows Vista, så får vi måske også en aftale for Windows 7? Se, det ville være nice.
...der siger til #5964 at hun skal holde sig til VAG biler :)
Caek of Doom (5980) skrev:...der spiller rollercoaster tycoon 3 :D
..der synes det er nice :D gamede et selv engang :P
..der smutter i seng nu!
... der elsker, at PostDanmark skriver, at "pakken er udleveret til liberal erhverv", når pakken er udleveret til deres EGET POSTHUS!
Hvordan fanden skulle jeg få at vide, at pakken var kommet, hvis i ikke fortæller mig det, eller hvis jeg ikke får et lille fint kort ind ad brevsprækken?!
Hvordan fanden skulle jeg få at vide, at pakken var kommet, hvis i ikke fortæller mig det, eller hvis jeg ikke får et lille fint kort ind ad brevsprækken?!
Kris (5991) skrev:...der synes ham vandfarve er en smule hidsig i øjeblikket. Måske han trænger til en muffin med lyserødt glasur og prinsessekrymmel?
... der undskylder, men som slet ikke forstår, hvor svært det kan være at udføre deres opgaver ordentlig? Jeg er normalt ikke så kritisk - hverken overfor PostDanmark eller andre - men nogle gange er folk bare så hovedløse.
Jeg har rimelig klart skrevet, at den skal leveres til Døgnposten, og jeg har skrevet mit navn og mit id på. Men nejnejnejnej, det er ikke godt nok, fordi jeg ikke havde skrevet bogstaverne "ID" foran mit id. I kan da gætte jer til, at det er mit id, klaphatte!
Og ja, jeg trænger måske til at slappe af...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.