mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
vandfarve (5803) skrev:... der er imponeret over kvaliteten i #5802's indlæg, der tilfældigvis også er hendes første!
Du lægger sgu en ordentlig stil for dagen, frøken. Keep it up!
This!
Ikke dårligt.
..der er træt og overvejer at gå tidligt i seng
..der stadig skal lave sin korte rapport til Programmering om et Porto-program :(
... der simpelthen nægter at læse det fordummende pladder, som nogle idioter i deres små, forsejlede osteklokker af en tilværelse har valgt at kalde "marxisme". Allerede på side 1 i den første tekst fremføres der flere usammenhængende og forkerte postulater, end man kan kapere. Hvis jeg bliver spurgt om det til eksamen, så vil jeg simpelthen nægte at svare og spørge ind til eksaminatorens IQ, siden han overhovedet tænke at tro, at marxisme har relevans i det 21. århundrede!
..der har været i København med skolen fra onsdag til fredag.
..der i København fik rundvisning i Parken og Dr-byen, og synes det var spændende!
..der lige stener lidt Newz mens kæresten tager en morfar :)
..der i København fik rundvisning i Parken og Dr-byen, og synes det var spændende!
..der lige stener lidt Newz mens kæresten tager en morfar :)
5824#
For nu at sige det på ægte manér:
"Beauty is in the eye of the beholder"
(Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them - David Hume's Essays: "Moral and Political" 1742, )
Så op med humøret !
OT:
I played DOOM some time ago. After several hours, I sat back and said "woo, I just won the game"
For nu at sige det på ægte manér:
"Beauty is in the eye of the beholder"
(Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them - David Hume's Essays: "Moral and Political" 1742, )
Så op med humøret !
OT:
I played DOOM some time ago. After several hours, I sat back and said "woo, I just won the game"
Nej, for helvede da, Eva! Hvordan kunne du tro det? :O Teh pancaeks be MINE! ARRRRH!
....der stener :D
....der stener :D
...der lige har opdaget at der er kommet en ny kvinde på newz. http://newz.dk/~elskov
#5841:
MPEG2 i 640x480, MP3 128kB stereo og en bitrate på 1Mb (helst 2) eller mere. Så går du ikke helt galt i byen.
Som bredformat kan man bruge 720x480, 4 Mb med variable bitrate, MP3 128Kb stereo.
Det plejer at virke fint.
Hvis du tænker på videoer der generelt hakker, eller starter med det infame, roterende hjul, så man skal klikke 4-5 sek. hen i klippet før den spiller, bliver jeg dig svar skyldig. Det gør det bare indimellem, selv med små 480x320 klip..
MPEG2 i 640x480, MP3 128kB stereo og en bitrate på 1Mb (helst 2) eller mere. Så går du ikke helt galt i byen.
Som bredformat kan man bruge 720x480, 4 Mb med variable bitrate, MP3 128Kb stereo.
Hvis du tænker på videoer der generelt hakker, eller starter med det infame, roterende hjul, så man skal klikke 4-5 sek. hen i klippet før den spiller, bliver jeg dig svar skyldig. Det gør det bare indimellem, selv med små 480x320 klip..
Clauzii (5843) skrev:#5841:
Hm, altså jeg upper en video der ser smuk ud på computeren når den er rendered. 1680x1050, høj bitrate etc. Men når jeg så kigger på youtube (det er [url= videoer[/url] synes jeg slet ikke det ser lige så pænt ud (altså farver, skarphed o.l.).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.